rybus85 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Sytuacja wygląda następująco: jak postoi dłużej to po odpaleniu albo wejdzie tylko na 200-300 obrotów i zgaśnie(później odpali ok) albo odpali i około 500-600 i po sekundzie-dwoch wchodzi na 1100-1200. Jak jest ciepły to na strzał... Świece nówki,czujnik położenia wału kilka miesięcy temu wymieniony bo padł. Cewki wyglądają ok(wszystkie świece równo "zużyte", samochód chodzi cały czas równo i cicho. Tylko to odpalanie mnie martwi... Pompa,paliwo się cofa?
error32856 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 może być wina lpg gdzieś na forum było coś podobnego
rybus85 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Zostawiłem też na próbę na benzynie i to samo. Chyba że przepuszcza i na butli bym musiał zawór zakręcić i wtedy sprawdzić... No to wyskoczył błąd 17544 P1136 Bank1,Adaptacja mieszanki system zbyt ubogi. Muszę się umówić na serwis LPG może to on broi. I ciekawe czy ma to wpływ na odpalanie...
rybus85 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Temat odpuściłem z braku czasu. Trochę się uspokoiło na jakiś czas. Od tygodnia znów trochę z odpalaniem plus szarpanie po przełączeniu się na LPG. Dziś nawet ostro plus błędy wypadania zapłonu. Po umówieniu się na wizytę w serwisie LPG i po krótkiej rozmowie wyszło że sprawcą jest prawdopodobnie padnięty parownik który zaczyna puszczać. W przyszłym tygodniu odstawiam i będę wiedział w 100%. Pewnie sam parownik z 400-500 plus filtry,kalibracja i robocizna :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się