brynek Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Witam Wszystkich Otóż borykam sie z problemem braku mocy w swoim autku. Po podłączeniu VCDS wyswietla się błąd P0299 (za niskie ciśnienie doładowania). Poza tym żadnych błędów brak. Wymieniłem zawór N75 oraz DV( była uszkodzona membrana). Po wymianie tego ostatniego jest poprawa ale przyspieszenie oscyluje nadal ok. 9,5sek i ewidentnie czuć, że brakuje mocy. Dodam, że błąd nadl się pojawia. Sprawdzone zostały doloty- brak nieszczelności. Temat był poruszany już na forum lecz nie znalazłem co jeszcze mógłbym sprawdzić? Dodam jeszcze, że na kanale 115 na wolnych obrotach ciśnienie doładowania wygląda następująco: zadane- 290mbar aktualne 980mbar Czy to prawidłowe wartości? Dziś zrobię logi dynamiczne i podam na forum ale czy komuś z Was przychodzi do głowy co jeszcze można sprawdzić bo mnie kończą sie pomysły. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
black4 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Witaj! Jeśli powymieniałeś zawory w tym DV-kę to obstawiam, że turbina zaczyna świrować... Koniecznie porób logi !!! Pozdrawiam!
brynek Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Oto obiecane logi, proszę o ocenę. http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się