griga-st Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Link do do jak piszą "wysoko ekskluzywnych" foli z ubiegłorocznej, wiedeńskiej prezentacji Gen.3B głównego konstruktora silników benzynowych Audi dr. Rainera Wurmsa: EA888 Gen3B W ichszejszym języku, ale po obrazkach można wszystko zrozumieć
Makale Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Na papierze zmiany na duży plus, ciekawe jak w praktyce. 2.0 TFSI 190km z niższą temp w środku. Żywotność może być większa.
griga-st Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Valvelift jest zarezerwowany dla Audi i Porsche. VauWiki, Seaty i Skody tego nie mają. Czyli nie tylko program. Dlatego różnice w mocy. Nie wiem jak jest z wtryskami w kolektorze. Jak ktos coś wie, to proszę uzupełnić. Edytowane 23 Maja 2017 przez griga-st
indiapapa Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Dla głodnych wiedzy: VW EA888 gen 3 instruction video (wyciąganie cewek zapłonowych, wygląd rozrzadu i tłumika drgań). Całą historię silników można znaleźć też tutaj : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=4007.0 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się