KonradR40 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Witam, mam pewien nietypowy problem, otóż szwankował mi centralny zamek tzn. raz otworzył wszystkie drzwi, a raz nie. Po kilkukrotnej zabawie kluczykiem w końcu się otworzył (bardzo denerwujące na stacji benzynowej). W tej chwili centralny padł na amen, musiałem otwierać drzwi kluczykiem a potem kolejno od środka. Wczoraj to już mnie dobiła kolejna rzecz, otóż teraz nie da się otworzyć drzwi kierowcy już nawet kluczykiem, klucz w zamku obraca się tak jak zawsze, ale nie otwiera, musze otwierać od strony pasażera co jest bardzo uciążliwe. Dodam, że podczas jak to się stało coś zazgrzytało. Wcześniej natomiast ciężko było otworzyć drzwi nawet kluczykiem (ciężko było obrócić kluczyk dwoma rękoma do tego stopnia, że bałem się o ukręcenie kluczyka) Bardzo bym prosił o pomoc w diagnozie, z góry dziękuję, pozdrawiam.
Adamski87 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Próbowałeś po prostu zmienić baterię w kluczyku kiedy jeszcze działał?
KonradR40 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Ale, ja nie mam baterii w kluczyku to jest zwykły centralny zamek. Wkładam klucz do zamka i powinny się otwierać wszystkie drzwi.
Adamski87 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Ops, wybacz moją złą interpretacje A demontowałes boczki w drzwiach żeby zobaczyć co tam sie dzieje od środka?
KonradR40 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Jeszcze nie demontowałem, ale jeśli chodzi i centralny zamek to wyczytałem, że pompka może być. Natomiast jeżeli chodzi o zamek to bębenek. A jak wygląda sprawa z wymianą bębenka, będę miał wtedy inny kluczyk czy da się to samemu jakoś zakodować? Edytowane 21 Października 2016 przez KonradR40
Adamski87 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Jeszcze nie demontowałem, ale jeśli chodzi i centralny zamek to wyczytałem, że pompka może być. Natomiast jeżeli chodzi o zamek to bębenek. A jak wygląda sprawa z wymianą bębenka, będę miał wtedy inny kluczyk czy da się to samemu jakoś zakodować? Wymieniałem kiedyś tylko sam zamek w Skodzie fabii, tyle, że bez centralnego zamka. Nie było potrzeby zmiany klucza bo pozamieniałem tylko te dolne sprężynki i zaślepki (nie wiem jak fachowo nazwać te części) Ciężko mi powiedziec czy w Audi sprawa zamka wygląda tak samo, no ale sądząc po twoim opisie "ciężko było obrócić kluczyk dwoma rękoma do tego stopnia, że bałem się o ukręcenie kluczyka" obawiam się, że taka zamianka będzie raczej nie unikniona
KonradR40 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Dzisiaj wyciągnąłem pompkę od centralnego zamka i podłączyłem na krótko do silniczka, silniczek chodzi pompka dmucha, ale dość słabo i nie wiem czy tak ma być. Po podłączeniu pompki i przekręcaniu kluczyka w zamku pompka pstryka. Czy to oznacza, że dostaje sygnał o próbie otwarcia drzwi??? Na kostce zasilającej napięcie jest. Wniosek mój jest taki nie wiem czy trafny, albo napięcie zatrzymuje płytka drukowana (bo napięcie na kostce jest i silniczek po podłączeniu na krótko też działa) albo nie dostaje sygnału o próbie otwarcia drzwi. Edytowane 24 Października 2016 przez KonradR40
Alfi Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Oglądałeś płytkę drukowaną? Zapisz sobie numer pompki i spróbuj podmnienic od innego. Można również przemyć płytkę i poprawić luty. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się