tomato Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Wiem że było i najlepiej to Ale mimo tego mam dziwne pytania które mnie nurtują Załóżmy tak teoretycznie że na zewnątrz auta mamy 30 stopni Wsiadam odpalalam niunie włączam ECON ustawiam temperaturę na low i właśnie to low to jaka tęperatura bo u mnie ponizej 18 stopni nie pokazuje ? Mogę ustawić np 10 stopni ??? Kolejne pytanie jest zima tak jak teraz Grzeje w aucie na 22 wciskam ECON leci dalej ciepłe powietrze . Osuszone ??? I czy klima wykonuje taką samą prace jak podczas chłodzenia . Wpływa to na osiągi i spalanie ??? W dalszym ciągu grzejemy (22) nawiew na szybę reszta wyłączona i czuję że zimne powietrze leci na boczne szyby . Normalne ??? A teraz najgłupsze Grzejemy w dalszym ciągu 22. Jadę biorę zakręt w lewo i nagle czuje powiew zimnego powietrza wewnątrz auta . ???
domelq Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 1. LOW to chyba nie ma termostatu i będzie cały czas na maxa schładzał 2. Niekoniecznie, nie musisz wcale grzać klimą. Klime po prostu na OFF 3. Jeśli na przednie leci ciepłe a jednocześnie na boczne zimne to cos nie bardzo. Oczywiście może być tak, że leci nagle zimne bo wówczas temperatura w aucie osiągnęła założone 22 i następuje schłodzenie 4. Może taka sytuacja jest jak w punkcie 3.
Przemo1979 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Witam Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. ) Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem. Wesołych Świąt
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. ) Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem. Wesołych Świąt Zapomniałeś o konwekcji i promieniowaniu
tomato Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. ) Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem. Wesołych Świąt Zapomniałeś o konwekcji i promieniowaniu Czym szybciej tym w bagażniku cieplej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się