Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Kilka dziwnych pytań o klimatronic z 2000r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że było i najlepiej to :szukaj: Ale mimo tego mam dziwne pytania które mnie nurtują :embarrassed:

Załóżmy tak teoretycznie że na zewnątrz auta mamy 30 stopni :cool1: Wsiadam odpalalam niunie włączam ECON ustawiam temperaturę na low i właśnie to low to jaka tęperatura bo u mnie ponizej 18 stopni nie pokazuje ? Mogę ustawić np 10 stopni ???

Kolejne pytanie jest zima tak jak teraz :naughty: Grzeje w aucie na 22 wciskam ECON leci dalej ciepłe powietrze . Osuszone ???

I czy klima wykonuje taką samą prace jak podczas chłodzenia . Wpływa to na osiągi i spalanie ???

W dalszym ciągu grzejemy (22) nawiew na szybę reszta wyłączona i czuję że zimne powietrze leci na boczne szyby . Normalne ???

A teraz najgłupsze :tongue4:

Grzejemy w dalszym ciągu 22. Jadę biorę zakręt w lewo i nagle czuje powiew zimnego powietrza wewnątrz auta :polew: . ???

Opublikowano

1. LOW to chyba nie ma termostatu i będzie cały czas na maxa schładzał

2. Niekoniecznie, nie musisz wcale grzać klimą. Klime po prostu na OFF

3. Jeśli na przednie leci ciepłe a jednocześnie na boczne zimne to cos nie bardzo. Oczywiście może być tak, że leci nagle zimne bo wówczas temperatura w aucie osiągnęła założone 22 i następuje schłodzenie

4. Może taka sytuacja jest jak w punkcie 3.

Opublikowano

Witam

Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. )

Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem.

Wesołych Świąt :)

Opublikowano

Witam

Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. )

Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem.

Wesołych Świąt :)

Zapomniałeś o konwekcji i promieniowaniu :naughty:

Opublikowano

Witam

Ja może się wypowiem w sprawie tego najgłupszego pytania, bo nie jest aż takie głupie - sam się nad tym zastanawiałem. Otóż powietrze w aucie ma różne temperatury ( np. z tyłu, boku-inne ustawienie przy dwustrefowej, przy szybach itd. )

Jak wszystko, powietrze podlega prawom fizyki a w tym wypadku sile bezwładności. Skręcając nieco gwałtowniej (po prostu skręcając, zakręcając) powietrze w kabinie się przesuwa i dostajesz chłodkiem lub ciepełkiem.

Wesołych Świąt :)

Zapomniałeś o konwekcji i promieniowaniu :naughty:

Czym szybciej tym w bagażniku cieplej :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...