Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6C5 1.8T sedan


krzysiekml

Rekomendowane odpowiedzi

prace nadal trwają,front ic i i pompka paliwa lepsza i sprzęgło lepsze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działaj działaj :) A6 C5 z designu taka sobie - lata jednak już widać chociaż większość jeździ po PL zatłuczonych sztuk z mlecznymi lampami z przodu itp.

Widziałem kilka fajnych sztuk porobionych na drogach i wtedy to auto nabiera blasku i zmienia kompletnie postrzeganie tego modelu :)

Czego i Tobie życzę ale też na pierwszy rzut inwestowałbym w moce :)

Nie chciałeś A4 B7 z tym motorem? Też by latało się fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem przez kilka lat b6 1.8t dłubniętą i tak na b7 jakoś mnie nie ciągnęło z racji tego samego środka i przede wszystkim ciasnoty względem c5 ,ja mały nie jestem dzieci dwoje rosnących tez mam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W C6 z silnikami ciężko fakt takimi bezobsługowymi... Jedynie pewnie 2.4 ale to nie jedzie. Może jeszcze 4.2. Ja teraz się przesiadłem na C6 allroada 3.0tdi i póki co super ale zobaczymy...

Jak większe auto z niezawodnym silnikiem to C5 wygląda faktycznie OK do tego. Chyba, że 2.7bit :D nie wiem jak tam na rynku stoją ale 1.8t też przecież bdb wybór. Zresztą wiesz bo miałeś kilka lat więc tak czy siak wybór dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Pięknie działasz przy A6-ce :D

Jakie parametry po montażu turbo, kolektora, DP, wydechu, FMIC i po sofcie ?

Byłeś nią na hamowni po modach ?

Kupę pracy w nią włożyłeś, 

świetny projekt,

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za dobre słowo ,jeszcze fimicek ,walbro żeby wachy nie zabrakło i sprzęgło no i soft i zobaczymy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos tak czulem jak przeczytalem zes kupil c5 ze nie bedzie to dlugo seryjny siurak:wink:

Graty.

W sumie dobry wybor co do silnika jezeli ktos nie lubi klekota.

Sam jam bym zmieniam to na c5 w awancie i albo stary dobry 1,8te albo avf.

Jak myslis uda sie po stojeniu 250 przekroczyc???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem c6 lub b8 ale b8 ciasne a w c6 niema motora dla mnie i wyszło że c5 będzie git mimo starej konstrukcji 

250 na lekko będzie no chyba że silnik odporny na moc i jej nie przymnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak c6 to tylko 2.0tdi moim zdaniem ale trza to porobić bo to w ogóle nie jedzie.

Widze masz podejscie starej szkoły,w sumie zostaje jeszcze exeo ale tez małe..

C5 dobry wybór (chodz ja bym brał awanta)

Po niemcowni jeździ tego trochę porobionego i wyglądają całkiem fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam C5 1.8t kombi i C6 2.7tdi kombi no i w C6 jest dużo więcej miejsca a co do klekota to ten silnik jest lux,w środku nie czujesz czy jedziesz dieslem czy to jazda czy postój,przy 180kmh jest 3tys obrotów,stojąc obok dopiero go slychac,spalanie na równo cenowo z LPG w 1.8t.ogolnie miałem ten 2.7 wyjąć sprzedać za 6tys i wsadzić 2.0 lub 1.9tdi i 5tys by zostało ale go zostawiam bo mi się spodobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie na równo cenowo z LPG w 1.8t

Czekaj czekaj coooo? Spalanie na rowno cenowo? To gdzie Ty paliwo kupujesz? [emoji23] mialem 1.8t i spalal mi 11l na trasie. Teraz mam c6 z 3.0tdi i pali mi 8-9 na spokojnej trasie. Gdzie tu mowa o podobnym koszcie?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...