Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie odpala i szarpie jak ciepły


Sznajder

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jestem nowy, szukam pomocy, porady.

Moje A4, B6, 2004, 1,9 TDI, AVF, 96 KW, 250 tys km, po II wymianie rozrządu

Na zimnym silniku np rano pali bez problemu, nic nie szarpie, pracuje czysto

Na ciepłym po osiągnięciu 90 stopni, ponowne odpalenie kończy się chechłaniem i telepaniem, szarpaniem silnika i nie odpala.

Cofnięcie kluczyka, próba odpalenia i mały nacisk na pedał gazu i łapie, wchodzi na obroty.

Nie dzieje się to zawsze i ciągle

Aha, błędów brak. zero. Kilkakrotnie kolesie podpinali kompa po takiej akcji, w różnym czasie i nic nie wykazuje.

Co mechanik, fachowiec to inna opinia.

Od koła zamachowego, dwumasę, przez pompę itd itd

Nie mam pojęcia co robić, może ktoś spotkał się z czymś takim.

Jeżdżę z tym od ok 15 tys km.

Szkoda sprzedawać bo dofinansowane jest to auto i zadbane, prosto Niemca. Robić?? jak to dwumasa to rząd wydatków 3 tys pln jak nie więcej, nie warto.

Nie mam pojęcia co dalej.

Pozdro

Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabel i vcds?

Komplet logów statycznych zrób na rozgrzanym. 13 23 004 001

Problem był od początku odkąd masz auto czy stało sie to u ciebie?

Filtr paliwa zmieniany? Vacum nie cieknie? Filtr powietrza nie zapchany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może rozrusznik trzeba zregenerować? Po 250tyś to najwyższy czas..

Ja swój robiłem z początkiem jesieni, bo na ciepłym tez gorzej kręcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabel i vcds?

Co to? Dostęp do kompa w aucie? Koleś ma sprawdzamy co parę tyg i nic nie wykazuje, zero błędów.

Komplet logów statycznych zrób na rozgrzanym. 13 23 004 001

Robiłem na rogrzanym silniku mam gdzieś, podbno wszystko OK jak mówili fachowcy.

Problem był od początku odkąd masz auto czy stało sie to u ciebie?

To stało się w trakcie, ot tak.

Filtr paliwa zmieniany?

Tak zmnieniam często, jeżdżę na paliwie niemieckim chyba troche lepszym niz nasze, chociaż różnie to bywa.

Vacum nie cieknie?

To pompa paliwa i podciśnienie i te sprawy, tak? Szczerze nie wiem. zerknę

Filtr powietrza nie zapchany?

Nie zmieniam przy każdej wymianie oleju.

Dzieki za info

A może rozrusznik trzeba zregenerować? Po 250tyś to najwyższy czas..

Ja swój robiłem z początkiem jesieni, bo na ciepłym tez gorzej kręcił.

cześć

Ktoś tam sprawdzał i mówi, ze ok,

Dwóch znajomych mechaników patrzyło na rozrusznik

Wiesz co, on kręci całkiem OK, tylko tak jakby na sucho, bez paliwa, i jak nacisnę pedał gazu w trakcie to łapie i juz normalnie pracuje.

Straszą mnie, ze to może być koło zamachowe, dwumasa itp. Nie znam się, kosztowny gips, a auto jeszcze cąłkiem wygląda i chodzi. Przez 1,5 roku zrobiłem 90 tys. Norwegia kilka razy, Niemcy non stop, Albania, Chorwacja i nic, teraz mi to odpalanie szwankuje.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma dwumas do nieodpalania?

Jak masz te logi to wklej je na vaglog.pl i tutaj link daj.

Jak u tylu mechaników byłeś to któryś zmierzył ciśnienie paliwa na rozgrzanym? Wymienił ogrzewacz(ten zaworek na filtrze paliwa), zasugerował wymiane uszczelnień pd? Robiony pomiar ciśnienia sprężania?

Jak nic z tego niepomorze to korekta dawek startowych do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma dwumas do nieodpalania?

Też uważam że to bzdura, chociaż to nie moja branża

Jak masz te logi to wklej je na vaglog.pl i tutaj link daj.

Jestem na wyjeżdzie, dopiero sobota za tydzień, dzięki za zainteresowanie i pomoc

Jak u tylu mechaników byłeś to któryś zmierzył ciśnienie paliwa na rozgrzanym?

Chyba nie

Wymienił ogrzewacz(ten zaworek na filtrze paliwa), zasugerował wymiane uszczelnień pd?

Nie

Robiony pomiar ciśnienia sprężania?

Nie wiem, chyba nie. Stał dwa dni dokładnie co robili to nie wiem

Jak nic z tego niepomorze to korekta dawek startowych do zrobienia.

Ok, napiszę co i jak

Wiem juz o czym gadać z kolejnym mechanikiem dzieki tobie

Hejka, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma dwumas do nieodpalania?

Też uważam że to bzdura, chociaż to nie moja branża

Jak masz te logi to wklej je na vaglog.pl i tutaj link daj.

Jestem na wyjeżdzie, dopiero sobota za tydzień, dzięki za zainteresowanie i pomoc

Jak u tylu mechaników byłeś to któryś zmierzył ciśnienie paliwa na rozgrzanym?

Chyba nie

Wymienił ogrzewacz(ten zaworek na filtrze paliwa), zasugerował wymiane uszczelnień pd?

Nie

Robiony pomiar ciśnienia sprężania?

Nie wiem, chyba nie. Stał dwa dni dokładnie co robili to nie wiem

Jak nic z tego niepomorze to korekta dawek startowych do zrobienia.

Ok, napiszę co i jak

Wiem juz o czym gadać z kolejnym mechanikiem dzieki tobie

Hejka, dzięki

Cześć, mam identyczny model jak ty od 1.5 roku,miałem identyczne problemy z rozruchem na ciepłym. Zwiększałem dawkę paliwa tzw mapowanie,nie pomogło.Aż mechanik który mi robił mapowanie powiedział żebym nie cofał tak szybko kluczyka ze startu on jak zaskoczy to sam wyłączy rozrusznik. Od roku tak robię i zawsze zapala, czasem czuję telepnięcie silnika ale zapala zawsze. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłaczyc vaga i spr ilosc obrotów wału korbowego -aby prawidłowo silnik zapalał na goracym to musi wytwarzac około 300obr/min

jesli wina rozrusznika - to trzeba by było po testowac to z dodatkowym prądem - z prostownika (boster) lub na kable podłączyć się do drugiego auta - jeśli problem z rozruchem nie wystapi to rozrusznik na stół i go trzeba rozebrac, wymyc, wyczyscic,nałozyc Świerzego smaru gdzie trzeba ewentualnie powymieniać co trzeba - tulejki,szczotki itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie po mapach silnika jest lepiej.

Ale zastanawia mnie ten akumulator poprzedni właściciel podobno wymieniał, może ten co mam ma za małą moc obrotową i nie wykręca tych 300obr/min........    ktoś wie jaki powinien być minimum alu w 1.9 TDI 130KM?

czy VAG (jeszcze go nie mam ale zamierzam kupić) pokarze mi jakie obroty ma silnik podczas odpalania?

I jeszcze jedna rzecz czy silnik (komputer) wymaga innej prędkości obrotowej dla ciepłego i zimnego silnika ? 

Edytowane przez maciejhinc86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, maciejhinc86 napisał:

Mam podobnie po mapach silnika jest lepiej.

Ale zastanawia mnie ten akumulator poprzedni właściciel podobno wymieniał, może ten co mam ma za małą moc obrotową i nie wykręca tych 300obr/min........    ktoś wie jaki powinien być minimum alu w 1.9 TDI 130KM?

czy VAG (jeszcze go nie mam ale zamierzam kupić) pokarze mi jakie obroty ma silnik podczas odpalania?

I jeszcze jedna rzecz czy silnik (komputer) wymaga innej prędkości obrotowej dla ciepłego i zimnego silnika ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...