Djevent Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam, czy ktoś posiada taki silnik z przekładnia automatyczną ? Jak to się sprawuje i czy nie jest za słaby pod automat
majlet Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Warto napisać w jakiej budzie ten silnik będzie siedzieć
Piotr Czarnojan Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 s-tronic czy multitronic???
komoornik Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Multitronic bo wersja 143KM nie mogła mieć Quattro z automatem. A punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wg mnie na przykład każde 2.0 TDI przy masie B8 jest zbyt słabe.
krystian.gawin Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 miałem multitronica w b7 1.8t 163km i sobie radził przyspieszenie porównywalne do manuala ,teraz mam 2.0tdi 143km ale był słaby,więc zrobiłem program na 180,5km teraz już jest dobrze a spalanie pozostało bez zmian
artur.darowski Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Posiadam teraz A4 B8 2.0 136km multitronic. Demon prędkości to to nie jest, do setki daje rade potem gorzej. Audi do spokojnej jazdy któremu jednocześnie nie brakuje mocy żeby bez problemów coś wyprzedzić. Przesiadłem się z A6 C5 2.8 quattro tam było troche lepiej z przyśpieszeniem no i quattro którego mojej żonce brakuje najbardziej. Skrzynia multitronic pracuje inaczej i trzeba się do niej przyzwyczaić. Co nie zmienia faktu że jest świetna, pracuje znakomicie i jest mega wygodna. Polecam taką konfiguracje samochodu. Wysłane z mojego Fire Phone przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Października 2016 przez artur.darowski
Djevent Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 Bede poszukiwał chyba z silnikiem 177km,znalazłem taki w wersi sline ale ze skrzynią manualną, ostatecznie jak nie trafie automatu to pozostanie brac manual
krystian.gawin Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 lepiej bierz manuala albo s-tronic lub tiptronic bo multitronic po 200tys km zaczyna szwankować a koszty naprawy bardzo drogie tak było w mojej a4 b7 7 stopniowa ,w b8 jest 8 stopniowa,może lepsza,nie wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się