Louw Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Witam, jakiś czas temu stałem się posiadaczem audi. Auto kupiłem że zrobiony programem jakiś rok temu na 194km Lecz zauważyłem że auto od 4tys na wyższych biegach (od 3 biegu w górę) jest lekko mulowate. Pojechałem na hamowanie sprawdzić jak to wygląda i z wykresu wynika że do 4tysiecy auto ładnie się wkręca a powyżej jest wykres poszarpany. Oto wykres z hamowni http://www111.zippyshare.com/thumb/mcirg7e8/file.html[/img] I teraz moje pytanie gdzie szukać problemu? Chyba że jest ktoś z łodzi i potrafi zrobić logi dynamiczne i odczytać z nich co jest nie tak i dlaczego jest taki spadek mocy
Łukasz13 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Trzeba zrobić logi bo bez tego to niewiele da się zdiagnozować.
Louw Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 pogoda dzisiaj byla troche ladniejsza wiec udalo sie zrobic logi Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-002_033_O5EI2.html http://vaglog.pl/log-003_118_WW9UU9w.html http://vaglog.pl/log-020_003_wqF72.html http://vaglog.pl/log-020_115_FgnmB.html http://vaglog.pl/log-118_115_85777G.html Statyczne: http://vaglog.pl/log-002_003_DFCx0J.html http://vaglog.pl/log-003_032_001_cP2nP98.html
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 No najlepiej to nie wyglada, turbo wstaje bardzo slabo, na przeplywce malo, wtryski zapetlone, do tego bardzo cofa zaplony. Masz tam kata jeszcze?
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Sprawdz szczelność dolotu, turbo słabo wstaje więc albo jest nieszczelność albo muszla turbiny popękała dlatego słabo wstaje, świece jak nie wymieniałeś to wymień, jak nie znajdziesz żadnej nieszczelności to przepływka też będzie do wymiany, bierze olej? kompresje też przydałoby się sprawdzić.
Louw Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 Dolot oglądałem jakiś czas temu i jest ok, podcisnienia zdało by sie wymienić ale żeby gdzieś była nieszczolnosc to nie zauważyłem. A co do oleju to coś tam ubywa napewno jakiegoś małego synka sobie puszcza bo na hamowni jak już schodzil z obrotów to małego puścił dymka
X18XET Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Wykres jest cały poszarpany, ale od 4k rpm to już tragedia. Turbo wolno wstaje, potem w peaku przeładowuje o 0,4bara, a później znowu nie trzyma ciśnienia. Powyżej 5k rpm wtryski zaczynają niedomagać. Cofanie zapłonu przez cały zakres rpm. Tak, jak Łukasz napisał, zacznij od dokładnego sprawdzenia dolotu, ale porządnie, kompresorem, a nie na oko, bo na oko rzadko udaje się cokolwiek znaleźć ^^. Świece, jeśli nieruszane, też bym wymienił.
Louw Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 Świecę były wymieniane max 5tys KM temu. A jeszcze pytanie czy to może być winą że program który był robiony w tym aucie mógł się wysypać w jakiś sposób
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Program nie mógł się wysypać, mogł być od początku słabo zrobiony albo co bardziej prawdopodobne silnik i osprzęt od czasu programu już nie jest w najlepszym stanie co widać w logach.
Louw Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Dziwi mnie to bo poprzedni weekend właściciel na programie zrobił koło 10tys KM i podobno sprawdzali auto w jakiej jest kondycji przed programem i że aż tyle życzy mogło polecieć od tego czasu, nic jak tylko znajdę chwilę to biorę się za sprawdzenie dolotu i podcianien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się