maciekg Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Podczas przegladu po przejechanych na gazie 45 tys. km gazownik stwierdzil, ze trzeba regenerować reduktor ponieważ jest nieszczelny (?) Cale szczescie, ze instalacja jest jeszcze na gwarancji. Podobno w tej sytuacji gaz przedostaje się do kolektora przez co mogą być problemy z odpaleniem (fakt). Moje pytanie: czy to normalne, ze po tylu km nastepuje taka awaria? Czy może mieć to związek związek z jakością gazu? Jutro jestem umówiony z gazownikiem i opiszę dokładnie jakie wyszły szopki.
ynterprajs Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 tam nie ma co regenerowac!membrany ci moze wymienic!kosztuja kolo piec dych!mi sie wydaje ze chce cie skasowac!bo po 45tysiacach to trzeba go wyczyscic!czuli umyc rospuszczalnikiem nitro i ma byc!
maciekg Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 mi sie wydaje ze chce cie skasowac! Pisałem, że instalacja jest na gwarancji. Wlaśnie chyba mówił o czyszczeniu, czyli to normalka? [br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 07:07_________________________________________________Robota skończona, cały reduktor wymieniony. Chyba zacznę tankować gaz na BP.
BartekBad Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Witam mam problem z reduktorem jest mozliwosc naprawy czy moze lepiej kupic nowy Z gory dzieki
juby_p Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 zależy jaki masz problem, takzwana regeneracja polega na wymianie wszystkich elementow gumowych można kupic takie zestawy np na allegro. co do wcześniejszych postów to najważneijsze zeby pilnowac filtra fazy cieklej no i lotnej (ale ten uż niechroni reduktora tylko wtryski) moim zdaniem sprawdzenie i ewentualna wymiana co 10 tys
szogun0 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Sądząc po koszcie reduktora BRC, to lepiej kupić nowy inny. W tym reduktorze o ile mi wiadomo jest b. mało elementów gumowych, więc się ich nie wymienia.
sołtys85 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Ja w swoich samochodach regenerowąłem reduktory lovato, brc do 2 generacji i zavoli i powiem, że to robota banalnie prrosta jak ktoś ma 2 sprawne ręce. Wymienia sie wszystko co gumowe w środku i tyle pracowały zawsze jak oryginał choć podobno ori jest wytrzymalszy. Tylko trzeba kupić ori na allegro a nie najtanszy bo jak po tanosci to szkoda za robote bo za miesiac bedzie to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się