Belmondo14 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Na początek pragnę sie przywitać, gdyż jestem na forum nowy, także witajcie drodzy forumowicze. Mam niemały problem. Miałem w samochodzie do zrobienia rozrząd, uszczelkę pod głowica i paski od klimy oraz alternatora. Po oddaniu do osiedlowego "majstra" i tygodniu bez samochodu odebrałem wóz po : wymianie powyższych rzeczy ( wraz z planowaniem głowicy i regulacja zaworów ) oraz wymianie świec. I doznałem szoku samochód szarpie, nie ma mocy, nie ma ogrzewania a obroty na biegu jałowym falują, niby 800-900 wiec nie jest zle ale drgania auta na postoju są niezwykle irytujące.. oczywiście samochód za 3 dni oddaje spowrotem do niego zeby naprawiał co zespuł jednak aby sie nie dać wyrolować pragnę zasięgnąć wiedzy co może łączyć te objawy. Dodam ze nie mam katalizatora (wycięty, było tak przed "naprawa"), a kable zapłonowe zostały stare i jeden ma przebicie, lecz przed wymiana świec wszystko było ok. Żadne z tych objawów przed oddaniem fury nie miał miejsca.. co mogło sie stać lub co Ew. Moze byc do zrobienia ? Z góry dziękuje
k232 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Na przywitanie masz odpowiedni dział. Zaraz dostaniesz notkę ;D
Arkom Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Przebicie na jednym przewodzie ma wpływ i to znaczący. Do sprawdzenia masz kable WN, kopułkę i palec jeżeli tak owe u Cb występują. Co innego trudno powiedzieć warto podpiąć VAG-a i sprawdzić czy są jakieś błędy. Co do braku ogrzewania to najprawdopodobniej "majster" zle /lub wgl nie odpowietrzył układu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się