Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, szarpanie po wymianie rozrządu i uszczelki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek pragnę sie przywitać, gdyż jestem na forum nowy, także witajcie drodzy forumowicze.

Mam niemały problem. Miałem w samochodzie do zrobienia rozrząd, uszczelkę pod głowica i paski od klimy oraz alternatora. Po oddaniu do osiedlowego "majstra" i tygodniu bez samochodu odebrałem wóz po : wymianie powyższych rzeczy ( wraz z planowaniem głowicy i regulacja zaworów ) oraz wymianie świec.

I doznałem szoku samochód szarpie, nie ma mocy, nie ma ogrzewania a obroty na biegu jałowym falują, niby 800-900 wiec nie jest zle ale drgania auta na postoju są niezwykle irytujące..

oczywiście samochód za 3 dni oddaje spowrotem do niego zeby naprawiał co zespuł jednak aby sie nie dać wyrolować pragnę zasięgnąć wiedzy co może łączyć te objawy. Dodam ze nie mam katalizatora (wycięty, było tak przed "naprawa"), a kable zapłonowe zostały stare i jeden ma przebicie, lecz przed wymiana świec wszystko było ok. Żadne z tych objawów przed oddaniem fury nie miał miejsca.. co mogło sie stać lub co Ew. Moze byc do zrobienia ? Z góry dziękuje

Opublikowano

Na przywitanie masz odpowiedni dział.

Zaraz dostaniesz notkę ;D

Opublikowano

Przebicie na jednym przewodzie ma wpływ i to znaczący. Do sprawdzenia masz kable WN, kopułkę i palec jeżeli tak owe u Cb występują. Co innego trudno powiedzieć warto podpiąć VAG-a i sprawdzić czy są jakieś błędy. Co do braku ogrzewania to najprawdopodobniej "majster" zle /lub wgl nie odpowietrzył układu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...