Emejcz Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Witam, czy ktoś spotkał się z czymś takim jak w temacie? Wszystko było dobrze do dziś. Wsiadam, zapalam, gaśnie. Tak kilka razy. Myślałem, że może jakoś krzywo stanąłem, bo w lesie i potem odpali normalnie. Niestety nie, ciągle to samo. Awaryjnie na gazie odpala bezproblemowo. Dodam, że nie tankowałem ostatnio benzyny, a w baku mam połowę. Miał ktoś tak? Jutro podepnę się z VAG'iem, ale póki tego nie zrobiłem, może ktoś ma sugestie? Sprawdziłem i niestety błędów naprowadzających brak. Jest tylko tymczasowy od lambdy, ale on jest już od dłuższego czasu więc to nie ma związku. Dzisiaj już w ogóle nie odpalał na benzynie, tylko awaryjnie na gazie...
Łukasz13 Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Pompa?buczy przez chwile po przekręceniu na zapłon?
Emejcz Posted November 6, 2016 Author Posted November 6, 2016 No właśnie francy nie słyszę, nie ma tego takiego "cyknięcia" po przekręceniu kluczyka... Przeziębiony jestem, bo gdyby nie to to już bym poszedł mierzyć. Dobra, co nieco posprawdzałem.Zrobiłem tak:SPRAWDZANIE NA BEZPIECZNIKU:-sprawdziłem napięcie na wyciągniętym bezpieczniku nr 28 - pojawia się po przekręceniu kluczyka i znika-sprawdziłem co się dzieje podczas odpalonego auta na LPG - jest napięcie, ale niskie - 2 do 3VSPRAWDZANIE PRZY POMPIE:-dobrałem się do wtyczki pompy w bagażniku, są tam 4 przewody, przypuszczam, że 2 z nich są dla pływaka, pozostałe 2 zasilanie-po sprawdzeniu na uruchomionym na aucie gazie na grubszym przewodzie jest ponad 14V(ssanie, stąd tyle), na cienkim zaś jest niecałe 2V.Nie sprawdziłem przekaźnika, bo nie jestem pewien który, przypuszczam, że 372, ale nie mam pewności. Styków nie ma zaśniedziałych w każdym razie.Wygląda więc na to, że zasilanie jest... pod warunkiem, że te wartości 2-3V mają takie być.
Łukasz13 Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Włącz test wyjśc na vagu, powinno być słychać pompe w czasie testu, jak nie to pewnie nie żyje.
kupczak90 Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Możesz jeszcze wymontować pompę i podłączyć na krótko 12V pod akumulator. Obstawiam niestety, że pompa do wymiany.
Emejcz Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 (edited) Niestety output chyba nie testuje pompy, w każdym razie zrobiłem i nie było jej słychać. Zamówię ORI używkę, może trochę pochodzi, bo ponoć z zamiennikami bywa dużo problemów. UPDATE: Dziś wymieniłem pompę i od razu filtr paliwa. Co ciekawe moja stara pompa jak ją wyjąłem to zaczęła pompować, ale za chwile przestała, więc najwidoczniej się wiesza. Po złożeniu wszystkiego działa. Niestety jest pewna rzecz która mnie denerwuje - za pierwszym razem na zimno długo trzeba kręcić zanim odpali... na starej paliło od strzała nawet jak stał kilka dni. Wie ktoś czy pompa ma jakiś wbudowany zawór zwrotny? Domyślam się, że wolne odpalanie wynika z cofania się paliwa. Wymieniłbym zawór zwrotny w pompie o ile taki ma, ale domyślam się, że może to być niewykonalne... Myślicie, że dołożenie dodatkowego zaworka przed filtrem - np. takiego jak ten: http://allegro.pl/zawor-zwrotny-kierunkowy-paliwa-6mm-8mm-10mm-metal-i5519156804.html załatwi sprawę? Edited November 11, 2016 by Emejcz
Emejcz Posted November 15, 2016 Author Posted November 15, 2016 Ori używkę. Sytuacja się unormowała. Nie wiem, może paliwo dopiero po paru dniach wszędzie doszło, albo jakieś uszczelki w pompie namiękły.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now