unreal159 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Witam. Przymierzam się do zakupu a4 b6 z silnikiem 1.8t z ww skrzynią, Nie znam się na tego typu przekładni stąd pytanie do was. Podczas jazdy próbnej po wrzuceniu z D na S i po ok. 10 sek powrocie ponownie na D wyświetliły się wszystkie tryby jazdy PRNDS. Zatrzymywałem się, gasiłem silnik i odpalałem, próbowałem zmieniać na różne pozycje i nic dopiero przełączenie na S pomogło i wyświetlał się aktualnie wybrany tryb i potem już było ok. po zakończeniu jazdy próbnej zatrzymałem się, wrzucam P i znowu to samo. Inną sprawą jest brak reakcji na ręczną zmianę nazwijmy to biegów. Sprzedający mówił że wymieniał sterownik bo już kiedyś mu padł i może być to wina cięgien prowadzących od dźwigni do sterownika. Co o tym sądzicie ? Dodam ze kolega Bart-S zajmowaj sie kakretnie ta skrzynia. Moze on by cos mogl podpowiedziec.
MaTeo85 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Skoro kolega Bart-S zajmował się tym konkretnym przypadkiem to pisz lub dzwoń do niego, chyba nie ma większego mózgu w temacie tych skrzyni.
unreal159 Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 Nie chcialem do niego pisac osobiscie bo jakby kazdy mu wjezdzal na priv z swoim problemem to podejrzewam nie mial by chłopak zycia ;p
MaTeo85 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 (edited) no niby tak ale wydaje mi się że jest najlepszą osobą do tego żeby udzielić Ci jakiejś sensownej odpowiedzi, a jeśli nie chcesz tak od razu do niego pisać, masz dostęp do auta i kabelek diagnostyczny to zrób może diagnostykę skrzyni (info co i jak w temacie o diagnostyce multitronica) te dane też pomogą Bartowi określić co się w skrzyni dzieje PS. Jak lubisz trochę poczytać to polecam zeszyt do samodzielnego kształcenia z audi nr. 228 (pod koniec jest trochę info co może powodować tryb awaryjny itp.) Edited November 8, 2016 by MaTeo85