NikoA4 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 witam kolegów,czytałem podobne tematy ale na ten problem który ja mam nic nie mogę znaleźć.brak mocy,najpierw działo sie to podczas deszczu a teraz już codziennie,czasami nie mogę nawet z miejsca ruszyć auto mi gaśnie,po ściągnięciu wężyka z zaworu egr,to jest ten który wsunięty jest na tak zwany grzybek moc wraca ale silnik pracuje trochę dziwnie.podczas gaszenia silnik bardziej sie trzęsie(wężyk odłączony)kiedy ściągałem ten wężyk to powietrze sykało,czy ten wężyk ma zasysać powietrze,bo u mnie zasysa jak odkurzacz.dodam jeszcze ze nie dymi i zawór egr jest suchy,jak sprawdzić ten zawór egr ,a może to n18 albo n 75 doradźcie cos proszę,jutro wybieram sie do aso chciałbym wiedzieć co zamówić.
R Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_brak_mocyszary_dym_na_cieplym-t49724.0.html na razie nie wydawaj na części,które mnoga byc potem nie potrzebne, tylko po prostu zaślep EGR kawałkiem blaszki.
NikoA4 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2008 no tak robiłem to w golfie,ale słyszałem że w PD-kach sie tego nie robi,nie wytrzymałem i poszedłem do garażu rozkręcać te wszystkie wężyki,wszystko wygląda ok,poza jednym;wyciągnąłem zawór klapy gaszącej n 239 podłączyłem do niego kawałek wężyka i zassałem,wyleciało z niego trochę wody.chyba nie jest to normalne jak wiadomo ten zawór jest połączony trójnikiem z n 18 i jak sie nie mylę z n 75.czy to moze być przyczyną.dodam jeszcze ze ten zawór n 239 ma u góry taka szarą plastikowa zatyczkę,ona jest luźna,pod nia jest taka malutka dziurka chyba do zasysania powietrza ale raczej bez tej wody
R Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 rozumiem,ze filtr powietrza sprawdziłeś i jest suchy... ja mam juz drugi miesiąc zaślepiony EGR. jak A4 jest w stanie to podjedz nią pod ASO na VAGa i może być wszysto jasne. lipa ,ze na Święta taki numer Ci wyskoczył.
NikoA4 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 filtr wymieniony,no i jak ci chodzi z zaślepionym egr jakaś różnica z kultura pracy??ale co z tymi wężykami podciśnienia o których pisałem?zaslepil bym ten egr ale nie wiem czy jak podlacze spowrotem ten wężyk do grzybka to znowu będzie brak mocy.podlaczylem kawalek wężyka do tego grzybka i sassalem a potem gwałtownie puściłem i dźwięk jak by zamykał,panowie czy ten egr jest sprawny?odlozylem wyjazd do ASO,po świętach tam podjadę myślę ze do tego czasu cos sie wyjaśni l[br]Dopisany: 24 Grudzień 2008, 17:36_________________________________________________widze koledzy że jednak nikt nie ma pomysłu co i jak,wyciągnełem już cały ten układ podciśnień, i w zaworze sterującym zaworem recyrkulacji spalin też była woda,pytanie jest czy ta woda mogła dotrzeć do styków elektrycznych w tym zaworze?Albo przez wężyki do dolotu albo do turbo?Dodam że problem z mocą pojawiał się najpierw w deszczu.
Tom71 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 zastanawiają mnie dwie rzeczy ,jaki wpływ ma wilgoć np po umyciu auta na pracę zaworu egr skoro sterowany jest on podciśnieniem i czy niesprawny egr może spowodować stopienie katalizatora i przegrzanie turbo? bardzo będę wdzięczny za wyjaśnienia i być może pomoże to w ''uzdrowieniu'' mojej NIUNI
NikoA4 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam po dłuższej przerwie,no i zrobiłem tak jak mówiłem.Wizyta w aso i zawór n 18 i n239 wymieniony + wszystkie wężyki.Moc wróciła,
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 w takim razie niech moc będzie z tobą Luke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się