Jarol 3 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zaciski i uchwyty według ETKI są takie same w A4 i A6 więc wszystko musi pasować wystarczy tylko kupić tarcze z A4 B7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zaciski i uchwyty według ETKI są takie same w A4 i A6 więc wszystko musi pasować wystarczy tylko kupić tarcze z A4 B7. zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zaciski i uchwyty według ETKI są takie same w A4 i A6 więc wszystko musi pasować wystarczy tylko kupić tarcze z A4 B7. To nie ET a wysokość tarczy Udało się rzutem na taśmę zamienić zamówienie w EBC z tarczy od A6 3.0 TDI na tarcze od A4 B7 3.0 TDI Miały być już w poniedziałek. Ufff Coś mnie zaślepiło i na pałę zamówiłem tarcze od A6 Na szczęście się ostatniej nocy przebudziłem i opamiętałem Ciekawostka - tarcze do A4 B7 3.0 TDI wystepują w dwóch wersjach - na 9 otworów + śruba ustalająca i na 10 otworów. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 jaro4444 a co myslisz z tymi klockami na tył pod tarcze 255?? Trzeba kupić te cieńsze czy zwykłe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jaro4444 a co myslisz z tymi klockami na tył pod tarcze 255?? Trzeba kupić te cieńsze czy zwykłe?? Ja zawsze biorę te grubsze. Jakby co to papier ścierny nr 60 i szyba. Po 2 min nie ma 1 mm klocka Co do tarcz od A6 to teraz wiadomo dlaczego niektóre felgi pasujące w A6 obcierają o zacisk w A4 - nasze zaciski i tarcze są o 13 mm wysunięte bliżej płaszczyzny przylegania koła. [br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 12:01_________________________________________________Czy ktoś orientuje się jak wyglada sparawa montażu układu 288x12 do A4 B7 z napędem na przód? Te heble są tylko w wersjach Q z mocnymi silnikami (3.2i, 3.0 TDI, 2.0 TFSI). Czy pasują one P&P do przednionapędowca? Czy mają taki sam zacisk jak S4? A i jeszcze jedno - czy heble tylne od S4 B6 wejdą w 16" i czy pasują P&P do zwrotnicy od przednionapędówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 oj coś czuje że jaro4444 powoli zaczyna atakować z tylnymi hamulcami... robi się ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jaro4444 od S4 B6 na tył nie montuj tam są hamulce 300x22mm czyli wentylowane będą za mocne do przodu 320mm i za szybko będą blokować koła i włanczać ABS. Moim zdanie najlepsz opcja to 320 przod i 255 lub 288 z tyłu albo idziemy na całość i 345 z przodu i 300 tył wtedy fela min 17". [br]Dopisany: 26 Styczeń 2009, 18:10_________________________________________________ oj coś czuje że jaro4444 powoli zaczyna atakować z tylnymi hamulcami... robi się ciekawie A ty tyłu nie robisz?? Ja mysle ze warto chociaż małym kosztem włozyć tarcze 255 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tak tak, ale narazie tył musi poczekać ponieważ był wymieniany (tarcze mają pól roku) Wtedy jeszcze nie wiedziałem że wystarczy wymienić tylko tarcze i jazma. W przyszłości wymienie napewno na 255 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jarol - a jarzma podchodzą z serii na 255 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jak masz 245 to żeby mieć 255 to wymieniasz tylko jarzma i tarcze. Zaciski i klocki są te same, jeśli o to Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jak masz 245 to żeby mieć 255 to wymieniasz tylko jarzma i tarcze. Zaciski i klocki są te same, jeśli o to Ci chodzi Muszę sprawdzić , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Napewno, w ETCE sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Napewno, w ETCE sprawdzałem ale ja u siebie sprawdzę co mam założone bo z tyłu jeszcze nic nie zmieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 najprawdopodobniej będziesz miał 245 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jaro4444 od S4 B6 na tył nie montuj tam są hamulce 300x22mm czyli wentylowane To akurat doskonale wiem Więc tył 255 mm jest idealny do przodu 312 mm (tak go zestawia ze sobą Audi). Skoro więc mam przód 320x30 to by się coś zacnego na tył przydało. Wybór padł na 288x12. Mocniejsze zdecydowanie jak 255 mm, wchodzą w 16" i są seryjnie zestawiane z przodem 320 Więc jeśli się nic nie zmieni to za parę dni będę miał nówki jarzma pod 255 mm do opchnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jakby co to jestem chetny na te jarzma :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dobra Jak dojdą 288 i sprawdzę, że pasują to jarzma są Twoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 w takim razie czekam :> Napisałem Ci PW w sprawie tych częsci do coolera. Masz jakąś liste tych czesci i czy ten cooler wchodzi pod zwykły zderzak? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Z tego co mi wiadomo wchodzi pod zwykły jak dasz dopasowaną do zwykłego kierownicę powietrza (skoro istnieje opcja kierownicy do zwykłego zderzaka to musi wchodzić ) Wykaz części poszukaj - już kilka razy publikowałem.[br]Dopisany: 26 Styczeń 2009, 20:42_________________________________________________Oto wizja zacisku po kilku Danielsach : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 niebieskie... :mysli: :confused4: ja jestem jednak zwolennikiem ori kolorów Co do chłodnicy, to w sumie racja przecież każdy 3.0 tdi ma 2 chłodnice czy to s-line czy nie. Musze spytać CompSportów jak sprawa wygląda dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się