Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Z czego spasują hamulce na przód ?


siemian

Rekomendowane odpowiedzi

:) Jakie mam ET w felunku zimowym szczerze mówiąc nie wiem. Jutro to sprawdze. To są oryginalne 16''. Na takich wyszedł z fabryki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer ma 2,5 TDI model B6 :naughty:

Siemian a jakie masz ET w tym felunku zimowym ?

Te felgi w A4 mają ET35, właśnie sprawdziłem. Wcześniej po prostu je widziałem na 3.0 TDI :)[br]Dopisany: 25 Grudzień 2008, 11:09_________________________________________________Tylko trzeba uważać, bo od A3 mają ET56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś mógł odczytać nr części byłoby łatwiej sprawdzić czy to na pewno 321mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś mógł odczytać nr części byłoby łatwiej sprawdzić czy to na pewno 321mm :)

Gdym to mógł to bym nie pytał :wink4::polew:

Zamówiłem te heble i mam chwilę zwątpienia - czy to są 312 czy 321 mm. Tak czy siak będą lepsze jak 288 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te co są na zdjęciu to są napewno pod 320mm (zaciski w 312 są takie same jak 288 tylko inne jest jarzmo).

Numerty tych zacisków to:

4F0 615 123 i 4F0 615 124

do tego uchwyt zacisku:

4F0 615 125

klocki:

8E0 698 151 G

oraz tarcza:

8E0 615 301 AD

I to są wszystkie części ktore są potrzebne do przeszczepu hamulcow z 3,0TDI dokładnie takie mam w garażu:)

Proponuje też z tył zmienić jarzma na:

8E0 615 425 A i do tego tarcze 8E0 615 601 Q i mamy z tyłu hamulce 255mm a w serii są 245.

Nowe jarzmo pod tą większą tarcze kosztuje 65zł a tarcza 70-80zł więc koszt praktycznie zaden.

i dokladnie tak jak napisał jaro4444 hamulce 320mm mieszczą się pod felgą 16" ale zostaje luzu może ze 3 mm, sprawdzałem to na feldze ori audi 16x7 ET42.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje też z tył zmienić jarzma na:

8E0 615 425 A i do tego tarcze 8E0 615 601 Q i mamy z tyłu hamulce 255mm a w serii są 245.

Nowe jarzmo pod tą większą tarcze kosztuje 65zł a tarcza 70-80zł więc koszt praktycznie zaden.

No rzeczywiście warte rozważenia, szczególnie, że niedługo skończą mi się klocki z tyłu. Swoją drogą to jestem z pozytywnym szoku co do ceny tego jarzma, po doświadczeniach z jarzmem na 256 mm z Leona Cupry albo Octavii RS. :shocked:

Mam nadzieję, że na przodzie 321 mm zacznie wreszcie moje pędzidło hamować, bo jak się przesiadłem z Leona i na heblach 312mm przód + 256 wentylowane tył, to mi się wydaje, że mi ktoś hamulce w A4 z gumy zrobił :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm z tego co widze to te hamulce są z a6... Czy jarzmo będzie pasować?? :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe jarzmo pod tą większą tarcze kosztuje 65zł a tarcza 70-80zł więc koszt praktycznie zaden.

Hmm Jarol gdzie te ceny znalazłeś? Z tego co sprawdzłem to:

- 8E0 615 425 A "nośnik hamulca" cena 239.46 zł brutto,

- 8E0 615 601 Q - cena za parę 190.39 zł brutto. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem te heble i mam chwilę zwątpienia - czy to są 312 czy 321 mm. Tak czy siak będą lepsze jak 288 :kox:

A6 2.5TDi mialy 321mm :) W B6 2.5TDi sa 312-tki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer dzięki ;)

Więc proces modyfikacji mojej padliny będzie przebiegał tak:

- wjazd na kanal i demontaż całego przodu,

- usnięcie problemu z napedem wałków wyrównoważających,

- montaż turba BRD + prawego intercoolera od BRD,

- montaż hebli 321 mm,

- program by Rogal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe jarzmo pod tą większą tarcze kosztuje 65zł a tarcza 70-80zł więc koszt praktycznie żaden.

Hmm Jarol gdzie te ceny znalazłeś? Z tego co sprawdzłem to:

- 8E0 615 425 A "nośnik hamulca" cena 239.46 zł brutto,

- 8E0 615 601 Q - cena za parę 190.39 zł brutto. :confused4:

W Inter carsie są one po 75zł za sztukę są to jarzma Lucas BDA559, mi je kupował kumpel który ma zniżkę więc płaciłem 65zł. Tarcze też tam są. Swoja drogą to fajną mają marże jak pytałem w ASO to dokładnie tyle co napisaleś chcą za to jarzmo.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 11:39_________________________________________________

Zamówiłem te heble i mam chwilę zwątpienia - czy to są 312 czy 321 mm. Tak czy siak będą lepsze jak 288 :kox:

A6 2.5TDi mialy 321mm :) W B6 2.5TDi sa 312-tki.

A6 2,5 TDI też w większości miały 312mm, dopiero A6 3,0 TDI mają 320mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6 2,5 TDI też w większości miały 312mm, dopiero A6 3,0 TDI mają 320mm.

Masz racje, wychodzi na to, ze w C5-tkach sa 2 rozmiary: 312/321.

321 to juz napewno polift, a moze i sama koncowka produkcji nawet :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze napisze o takiej drobnej różnicy:

- tarcza 321mm - zacisk dwutloczkowy w np S4

- tarcza 320mm - zacisk jednotloczkowy np A4 2,0 TFSI i 3,0 TDI

Tu widzialem zaciski 320mm które będą pasować do A4 B6:

http://www.allegro.pl/item501077348_audi_a6_4f0_amortyzator_tarcze_wahacz_zacisk_07r.html

A tu pod tarcze 312mm:

http://www.allegro.pl/item506095575_zacisk_przod_prawy_lewy_a6_2_5_tdi_2001_2004r.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...