maksio200 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Dorzucam logi dla zainteresowanych http://vaglog.pl/log-003_118_P9KHj.html http://vaglog.pl/log-001_115_002_9LNWOvj.html
lukaszlsw Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 konkret dmucha ta sprężarka, ciekawe jak długo:P Na jakim paliwie te logi?
maksio200 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Na PB98 z lotosu. A co do wytrzymałości to myślę że parę modów z Geremim zrobimy i będzie mniejsze ciśnienie przy większej mocy ;-) za nie długi czas. Wysłane z mojego MI 5
McGiver Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 konkret dmucha ta sprężarka, ciekawe jak długo:P Na jakim paliwie te logi? łożyska są na tyle mocne że szybciej bierznia wyora talerzyk niz czołówka się podda
koziol1172 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 kiepsko z zapłonem coś..... nic więcej nie chce przyjąć? chyba zmęczona trochę góra tego motoru
Imhotet Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 kolektor ciasny na taki flow.. i nie ma lpg ;p
maksio200 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Kolektor seria, ale nie bawem będzie inny z większą przeplywką. Geremi zbiera mi graty ;-) Wysłane z mojego MI 5
McGiver Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Kolektor seria, ale nie bawem będzie inny z większą przeplywką. Geremi zbiera mi graty ;-) Wysłane z mojego MI 5 obudowa filtra jest, obudowa przepływki jest, redukcja jest, kolektor wydech bedzie w sobote także następny tydzień modzonko :kox:
koziol1172 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Kolektor baran z racing factory? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
maksio200 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Z tego co mi wiadomo to spawany na zamówienie, nie gotowiec. Nie pamiętam tylko jak mówią na tą osobę :-P Geremi musi się wypowiedzieć bo jego znajomy. Wysłane z mojego MI 5
McGiver Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Kolektor robiony oczywiście u Mariusza z FTG
koziol1172 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Ftg? A u siebie testujesz ten baran z racing factory? Poprawiales go coś czy założyłem tak jak chinole zrobili ?? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Założyłeś** Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
McGiver Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Ftg? A u siebie testujesz ten baran z racing factory? Poprawiales go coś czy założyłem tak jak chinole zrobili ?? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Założyłeś** Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka u mnie chodzi ten turboworks za***iście, wyjmowałem go specjalnie i sprawdząłem czy ma choc jedno pekniecie. Nic a nic, zero pęknięć, pasuje bajka, tylko przewód olejowy trzeba zakuć nowy zasilający bo ori szkoda wyginac mi było. Zabandażowany jest cały w bazalcie, wspawana sonda egt w portkach, nie mam co się do niego czepiać. Nie wiem jak sie zachowuje na gazie i na niestrojonym setupie tylko. PB98 dzielnie znosi i 300KM+
koziol1172 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Dobrze wiedzieć, tylko jeden drugiemu może być nie równy. a jak z montażem? Da się go przykręcić nie ruszając sprężarki? Dla właściciela b7 spawa się baran czy taki jak Miałeś wcześniej u siebie? I dlaczego nie gotowy turboworks Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
McGiver Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Dobrze wiedzieć, tylko jeden drugiemu może być nie równy. a jak z montażem? Da się go przykręcić nie ruszając sprężarki? Dla właściciela b7 spawa się baran czy taki jak Miałeś wcześniej u siebie? I dlaczego nie gotowy turboworks Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Dla Michała wpada mój kolektor z poprzedniego setupu ten spawany na którym miałem zrobione 297KM na low boost, zobaczymy jak zabangla z tą sprężarka co ma ja teraz załozoną bo temp w dolocie ma za***iście niską, ale BP pewno juz jest kosmos powyżej 5500 także WG świruje pewno. Założe , zobacze, przetestuje, zobaczymy zmiany. Co do barana montaż nie dramatyczny, nawet niezły w sumie, sruby tylko customy trzeba zrobic turbo-kolektor najlepiej na E12. Edytowane 15 Listopada 2016 przez McGiver
XsiX Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Jak wygląda sprawa EGT na takiej hybrydzie ?
koziol1172 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Pisał wcześniej że 920-930 więc luz , u mnie często 980 w pełnym ogniu na k03s.... ludzie robią z nich maks, pałują a później się dziwią że pęka itd.... fizyki nie przeskoczysz ... na wyprzedzanie to się nadaje ale nie do upalania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się