Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB 267HP 365Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

konkret dmucha ta sprężarka, ciekawe jak długo:P Na jakim paliwie te logi?

Opublikowano

Na PB98 z lotosu. A co do wytrzymałości to myślę że parę modów z Geremim zrobimy i będzie mniejsze ciśnienie przy większej mocy ;-) za nie długi czas.

Wysłane z mojego MI 5

Opublikowano

konkret dmucha ta sprężarka, ciekawe jak długo:P Na jakim paliwie te logi?

łożyska są na tyle mocne że szybciej bierznia wyora talerzyk niz czołówka się podda ;)

Opublikowano

kiepsko z zapłonem coś..... nic więcej nie chce przyjąć? chyba zmęczona trochę góra tego motoru

Opublikowano

kolektor ciasny na taki flow.. i nie ma lpg ;p

Opublikowano

Kolektor seria, ale nie bawem będzie inny z większą przeplywką. Geremi zbiera mi graty ;-)

Wysłane z mojego MI 5

Opublikowano

Kolektor seria, ale nie bawem będzie inny z większą przeplywką. Geremi zbiera mi graty ;-)

Wysłane z mojego MI 5

obudowa filtra jest, obudowa przepływki jest, redukcja jest, kolektor wydech bedzie w sobote także następny tydzień modzonko :banan::banan::banan::kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Kolektor baran z racing factory?

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to spawany na zamówienie, nie gotowiec. Nie pamiętam tylko jak mówią na tą osobę :-P Geremi musi się wypowiedzieć bo jego znajomy.

Wysłane z mojego MI 5

Opublikowano

Kolektor robiony oczywiście u Mariusza z FTG

Opublikowano

Ftg? A u siebie testujesz ten baran z racing factory? Poprawiales go coś czy założyłem tak jak chinole zrobili ??;)

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Założyłeś**

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ftg? A u siebie testujesz ten baran z racing factory? Poprawiales go coś czy założyłem tak jak chinole zrobili ?? ;)

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Założyłeś**

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

u mnie chodzi ten turboworks za***iście, wyjmowałem go specjalnie i sprawdząłem czy ma choc jedno pekniecie. Nic a nic, zero pęknięć, pasuje bajka, tylko przewód olejowy trzeba zakuć nowy zasilający bo ori szkoda wyginac mi było. Zabandażowany jest cały w bazalcie, wspawana sonda egt w portkach, nie mam co się do niego czepiać. Nie wiem jak sie zachowuje na gazie i na niestrojonym setupie tylko. PB98 dzielnie znosi i 300KM+

Opublikowano

Dobrze wiedzieć, tylko jeden drugiemu może być nie równy. a jak z montażem? Da się go przykręcić nie ruszając sprężarki? Dla właściciela b7 spawa się baran czy taki jak Miałeś wcześniej u siebie? I dlaczego nie gotowy turboworks

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Dobrze wiedzieć, tylko jeden drugiemu może być nie równy. a jak z montażem? Da się go przykręcić nie ruszając sprężarki? Dla właściciela b7 spawa się baran czy taki jak Miałeś wcześniej u siebie? I dlaczego nie gotowy turboworks

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Dla Michała wpada mój kolektor z poprzedniego setupu ten spawany na którym miałem zrobione 297KM na low boost, zobaczymy jak zabangla z tą sprężarka co ma ja teraz załozoną bo temp w dolocie ma za***iście niską, ale BP pewno juz jest kosmos powyżej 5500 także WG świruje pewno. Założe , zobacze, przetestuje, zobaczymy zmiany.

Co do barana montaż nie dramatyczny, nawet niezły w sumie, sruby tylko customy trzeba zrobic turbo-kolektor najlepiej na E12.

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

Jak wygląda sprawa EGT na takiej hybrydzie ? :)

Opublikowano

Pisał wcześniej że 920-930 więc luz ;), u mnie często 980 w pełnym ogniu na k03s.... ludzie robią z nich maks, pałują a później się dziwią że pęka itd.... fizyki nie przeskoczysz ... na wyprzedzanie to się nadaje ale nie do upalania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...