Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5] korek zbiornika wyrównawczego a temp. silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jaka ma być tem. cieczy chłodzącej w upalne dni?

Opublikowano

taka sam jak w mroźne : 90st

uzupełnij profil !

Opublikowano

Wiki jestem kolejny do kolekcji. Mam identyczny problem - przed wymiana termostatu ok 81 stopni na klimatroniku. Po wymianie ok 106, wymiana czujnika i mam 102 stopnie. Co dalej? Skoro wszystko jest ok to dlaczego mamy inne wskazania niz przy 'zdrowych' silnikach?

Opublikowano

Witam. Odgrzeje ten stary ale jakże temat "na czasie" w te upalne dni.

U mnie sprawa wygląda tak: wymieniony termostat, czujnik temp., sprzęgło wisko. Temp. na zegarach cały czas równiutko 90C , na klimatroniku podczas jazdy 94-96C, w korku dochodzi do 100C. Wskazania VAG są o ok.5 st. Celsjusza mniejsze. I tutaj moje pytanie czy wskazanie kanału 49 klimatronika może się różnić od wskazań na VAG-u ?

Poza tym przy nawet tych 100C nie włącza się went.elektr. bo dół chłodnicy zimny(dużo brakuje do 95C żeby włącznik wentylatora chłodnicy zamknął obwód zasilania sterownika 1-go biegu tegoż wentylatora) Dopiero po chwilowym(ok 5-10 min.) postoju dół chłodnicy i dolny wąż robią się gorące. Od ok. 98-99C(według klimatronika)czyli według VAG ok.93-94C słychać włączające się wisko podczas dodania gazu. Według mnie są to jak najbardziej "zdrowe" objawy.

Temp. na klimatroniku różni się od wskazań VAG. Skąd ta różnica skoro to ten sam czujnik G62 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...