michal008 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam, przy ostatnich mrozach mam problemy z rozruchem. Bardzo przerywa silnik a nawet zdarza się że zgaśnie aż sie trochę nie rozgrzeje. Proszę o analizę logów prawdopodobnie przy 118 w parze miał być 20 ale cos nie poszło... auto ma gaz ale wszystkie logi na benzynie: 33+2 http://vaglog.pl/log-033_002_7JsU20.html 2+115 http://vaglog.pl/log-002_115_8Niu2d.html 118 http://vaglog.pl/log-118_n1PmzcS.html 90+93 http://vaglog.pl/log-090_093_746LeD.html logi niestety nie do odcinki bo brakło pasa Proszę o ocenę
ganjaq Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 A szkoda, że nie do odcinki bo nie widać dobrze przepływki. Pomyślałem, że dziura w dolocie albo słabo z przepływką bo lecą Ci korekty pod obciążeniem na plus ale ciśnienie osiąga a przepływ przy 5500 obrotów jest chyba poprawny przy założeniu, że przy 6500 obrotów powinien wynosić 125. Dochodzimy do punktu w którym należy zapytać, czy nie było żadnych błędów. Jeżeli korekty lecą na plus a winny za to nie ponosi przepływ czy dziura, zostaje problem z podaniem paliwa. A to że rano ciężko pali może mieć bezpośrednie z tym powiązanie. Oczywiście dochodzi do tego jeszcze gaz, ale to mówię od siebie bo logi tego nie pokażą, może Ci parownik przepuszczać
michal008 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 dziś rano to masakra była od razu błąd 17535 fuel trim bank 1 multi system too rich i szarpanie ale to tylko jak jest poniżej 0stopni na zewnątrz. A co do logów to żadnych błędów nie było, przed zrobieniem skasowałem korekty
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 W logach nic szczególnego nie widać co mogłoby powodować błąd, zacznij od wyeliminowania lpg z grona podejrzanych, czyli zakręć butle wkasuj błedy i rano sprawdzaj czy nadal jest problem.
michal008 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) ok, dzięki tak zrobię. Zauważyłem ostatnio że korekty na 32 po jeździe na gazie były dużo na minus, prawie pod -25 tak jakby mapa się rozsypała bo ja nic nie zmieniałem, na mapie w programie AC Stag też było widać że za bogato. Ale to chyba nie ma związku z problemem z odpalaniem na mrozie? A tak ogólnie to kondycja silnika w oparciu o logi jak się rysuje? Edytowane 15 Listopada 2016 przez michal008
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak lpg rozjeżdza korekty to może być potem problem z odpalaniem i pracą na pb, kondycja jest w miare, turbo dobrze wstaje, co do reszty trzeba by lepsze logi zrobić, troche jakby przepływ za mały ale bez tragedii.
michal008 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 trochę pościągałem na mnożniku więc możne coś będzie lepiej, ale jeszcze pojeżdżę więcej na benzynie żeby to się na nowo wyrysowało. Dzięki
ganjaq Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) To może nic nie dać, jeżeli korekty na plus na Pb nie są spowodowane rozjechaniem się mapy a jakąś usterka lub czymkolwiek innym, nie ma szans żeby dobrze ustawić lpg mnożnikiem. Zakręć butle, wyjedź gaz w rurach, usuń błędy, zgaś na Pb. Rano odpadł i polataj resztę dnia na Pb. Po wszystkim sprawdź kanał 032 i zrób ponownie logi Edytowane 15 Listopada 2016 przez ganjaq
michal008 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) tak zrobię właśnie, tym bardziej że te korekty do niedawna były ok. A jeszcze pytanie- jak sie ma sprawa nastawnika a mianowicie czy według logów pracuje poprawnie (ostatnio wywaliło mi raz błąd 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent) ? Edytowane 15 Listopada 2016 przez michal008
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się