Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina zapłon przy 4000


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

A jest w ADR coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy?

Nie wiem czy Kolega co zapodał temat ma ten czujnik.

Ale o ile pamiętam mój znajomy miał czujnik VDO Siemensa zwany również potencjometrem właśnie w silniku ADR 1.8 benzyna rocznik przed 2000.

Warto sprawdzić czujnik i stan przepustnicy o ile rzeczywiście to tam jest.

Ja zawsze zaczynam we własnym zakresie od wszelkich wtyczek, przepływomierzy i czujników potem kom, którego nie mam, muszę się z umówić i zwykle coś zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale strzały z wydechu to chyba nie spalone paliwo czyli brak zapłonu a skoro świece kable i cewka ok to co może być innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol, zrób logi i daj komuś o sprawdzenia inaczej to co mogliamy to Ci podpowiedzieliśmy a tak to nic nie zrobimy. Dużo czasu logi nie zajmują a można na prawdę duO sie dowiedzieć na temat auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale strzały z wydechu to chyba nie spalone paliwo czyli brak zapłonu a skoro świece kable i cewka ok to co może być innego

Spis co może być zaczyna się wydłużać np. sonda lambda wymaga sprawdzenia co 160 tys.km.

Tak jak radzi Kolega k232 chyba bez wykrywacza usterki w systemie komputera się nie obejdziesz.

Życzę powodzenia i jak ustalisz co i jak to zapodaj aby temat nie wisiał jako nie zakończony i nic nie wnoszący dla przyszłych czytających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram się zrobić statyczne jak będzie czas.

Ide grzać auto. Które logi zrobić?

Statyczny:
Grupy 002, 007, 013: http://vaglog.pl/log-002_007_013_334IH.html(90 stopni)
Grupy 002, 012, 016: http://vaglog.pl/log-002_012_016_MFD7IJ.html(90 stopni)
Grupy 002, 008, 013: http://vaglog.pl/log-002_008_013_ObrM2EC.html(90 stopni)
Grupy 000, 002, 098: http://vaglog.pl/log-000_002_098_NhWh0E.html(90 stopni)
Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_8Y3u6.html(ssanie i telepanie)
Grupy 002, 013, 016: http://vaglog.pl/log-002_013_016_ZX1P2.html(90 i przygazowanie)
Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_0OnW32s.html(90 i przygazowanie)
Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_N7277xp.html(zimny bez ssania)
Grupy 002, 013, 016: http://vaglog.pl/log-002_013_016_33J2J.html(zimny bez ssania)

Niestety na tą chwile nie posiadam nic żeby zrobić logi w czasie jazdy a tu chyba nic nie widać złego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Łukasz13 albo kamil-vag w sprawie logow, powinni pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze w miarę dobrze chodzi na luzie. Jedynie zauważyłem ze jak był na ssania tank vent off to telepalo i jak przygazowalem na ciepłym to zapłon opóźniony bym na 4 cylindrze

A czy czujnik prędkości w skrzyni wysyła jakieś parametry do ecu? Może wiecie panowie jak go wyjąć. Bo nie chce nic połamać z niewiedzy

Wyjąłem. Był zalany płynem chłodniczym. Jak dłużej jeździłem to wskazówka skakał. Żeby wyjąć starczy przekręcić z zatrzasku. Teraz szukam jak wyjąć czujnik położenia wału, ten koło filtra oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernikiem czy ma przejście po podgrzaniu i czy reaguje jak się coś metalowego zbliży . Nie trudno. Trzeba wyczyścić łeb śruby i imbus 5 dłuższy. Tylko na czuja trzeba trafić. Ja z kanału robiłem

a12c10e96dc99b5e922ab5ea0dc47d3f.jpg

Biała kostka pod zbiornikiem wyrównawczym

Edytowane przez karol2984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik odpowiada raczej za odpalanie, chociaż jak jest cos nie tak z czujnikami to raczej wywala błędy na vagu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zmian. Nadal lipa. A już myślałem że ok bo nie telepal na ssaniu po odpaleniu i nie szarpal w czasie jazdy ale na grzal się ,zagasilem odpaliłem o znowu to samo.

58fde3728357b5cb0cb2984c0c63adb0.jpg

743b83857c3b09d6e950ebea3f074914.jpg

Świeca mokra na gwincie i żółty nalot. Co to oznacza?

Wszystkie świece identyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się pewnie dostaje, pasuje wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów razem w komplecie będą uszczelki pod świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komory świec suche są. Jedynie z tej na około przecieka. Mam kupiona reintza ale jeszcze nie czas na nią . A na gwintach to może olejem kiedyś po smarowalem przy wkrecaniu.

A mam pytanie odnośnie machniecia autem przy opalaniu. To mogą być poduszki? Jak to miarodajne sprawdzić w domu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt chyba nie ogarnął tego tematu o który teraz pytasz, sprawdzaj wszystko co możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem inna cewkę i szarpanie przy ruszania jak by ustąpiło. Ale dalej "zatyka" silnik po wyżej 4000 przy przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...