7ka Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Witam. Wczoraj kupiłem b5 1.6 1998. Na ciepłym odpala bez problemu ale rano ciężko...akumulator jest nowy. Byłem u mechanika i podobno może być to wąż od domy z tyłu silnika.. co wy o tym powiecie.
k232 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Może być odma, nieszczelność, czujnik położenia wału korbowego, sprawdź błędy na kompie czy masz jakieś
7ka Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Może masz rację . Zapomniałem dodać, że do czasu kiedy jest zimny to obr faluja. Na niemieckim forum doczytałem się że może to być odpowietrznik zbiornika paliwa.
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Mi tez właśnie faluja, najpierw wyczyszczę przepustnice, nowa odma i przewody a jak dalej lipa to wtedy trzeba sprawdzać z paliwem czy nie cofa, czujniki i idę bajery
7ka Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Dzisiaj rano odpalił bez problemu.... dosłownie cyk i chodzi,obr nie skakały...ale nie padał deszcz jak wtedy.. Więc to musi być coś związane z elektryką. Na początku wymienię świeczki. Odmę sprawdzałem za pomocą spreya tzn szczelności. Auto stoi pod wiatą i odpala bdb dobrze. Ale czy akumulator 36Ah to nie za mały do tego silnika??? Edytowane 26 Listopada 2016 przez 7ka
k232 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Mój stoi w garażu i ciężko pali ale i obroty falują Chyba troszkę za mały, wejdź na stronę producenta akumulatorów, wpisz dokładnie model i pojemność silnika i Ci dokładnie powie jaki powinieneś mieć, zawsze przy zakupie te 5 Amperów możesz więcej dobrać.
7ka Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Kupiłem specjalnie preparat do czyszczenia przepustnicy ale już widzę, że to łatwe nie jest... Według naklejki powinienem mieć J1P czyli akumulator 44Ah Edytowane 26 Listopada 2016 przez 7ka
k232 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 To kup 50 Ah i będzie git. Ja nawet chyba mam 50 albo 52 coś w tym stylu
Krystian Abramczyk Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Mialem taki sam przypadek. Sprawdze przepustnice. Moze byc juz po przejściach i przez nia faluje. Jak zostawisz na dluzszy czas bez odpalania (czytaj. Minimum z 2 dni) masz problem z odpaleniem? Tak jakby go przylalo?
7ka Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 Nie ... ogólnie stoi cały czas ...Nawet dziś przy temperaturze -7 odpalił że strzału a ostatnio odpaliłem chyba w pt.
Robertk86 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja mam u siebie akumulator 60Ah i jest git. 33 to trochę mało, moim zdaniem.
7ka Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 Kupiłem 55 lecz jak narazie stoi i dopiero w styczniu zarejestruje i zacznę pokonywać kilometry. Ogólnie temat rozwijany jest tu. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/377397-ciezko-odpala-na-zimym-silniku-pomocy/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się