uosiek Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Hej, Dzisiaj rano przywitała mnie kontrolka ESP bez ABSu, podpięcie do VAGa dało takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 614 517 A Component and/or Version: ABS/ESP allrad 3429 Software Coding: 04475 Work Shop Code: WSC 06435 3 Faults Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent Jaka jest kolejność diagnostyki problemu? 1) Wyczyszczenie styków na taśmie kierownicy 2) Ponowna adaptacja taśmy kierownicy 3) Wymiana taśmy kierownicy Jest jakaś inna procedura pod tym kątem? Jak z VAGa wyciągnąć numer taśmy na podmianę?
Robero321 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 Jako 1 do sprawdzenia aku i jego połączenia na terminalu 30
uosiek Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 Aku ma niecały miesiąc, zresztą problem pojawia się nawet po przejechaniu 50km - przy wymianie czyściłem klemy i spryskałem je kontaktem żeby się nie utleniły. Gdzie znajdę terminal 30?
Robero321 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nad nogami kierowcy. Miejsce do którego schodzą się grube czerwone przewody są przykręcone na śrubie Nie sposób nie zobaczyć zmierz napięcie jakie masz na nim. jak będzie dobre to rozbierz taśmę i poczyść czujnik który się w niej znajduje. czasami też błędy wywala kiedy kierownica jest lekko przekręcona i jadąc na wprost jest o jeden czy 2 ząbki obrócona na wieloklinie wtedy taki błąd również może wyskoczyć..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się