Piotrek-b7 0 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam, Jakie są poprawne ustawienia zbiezności w A4 b7 2.0tdi - zawieszenie standartowe Auto mi dziwnie pływa i jest bardzo wrażliwe na ruch nawet bardzo delikatny kierownicą ,nowe wahacze ,nowe amorki gumy stab itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Jedż to ustaw na stacji diagnostycznej. Oni mają tam tabele nastawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Jedż to ustaw na stacji diagnostycznej. Oni mają tam tabele nastawów. dokładnie to do zakładu gdzie się specjalizują w ustawianiu i diagnozie zawieszeń , bo na stacje diagnostyczną nie radze z tym jechać mało tam fachowców z prawdziwą wiedzą i doświadczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanzlasu 1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Parametry ustawienia układu jezdnego Stan pomiarów osi Pojazd jest gotowy do jazdy z kołem zapasowym, narzędziami, wyposażeniem i z pełnym zbiornikiem paliwa. Przyporządkowanie numeru PR. przed zmierzeniem pojazdu. Zbieżność kół przednich całkowita Wartość testowa 0°20'+0°10'-0°10' Wartość nastawcza 0°20'+0°04'-0°04' Stała rozstawu (na koło) do numeru identyfikacyjnego pojazdu 8E-2-025 687, Wartość testowa 0°09'+0°07'-0°07' Maksymalna różnica pomiędzy lewym i prawym 0°10' do numeru identyfikacyjnego pojazdu 8E-2-025 687, Wartość nastawcza 0°09'+0°02'-0°02' począwszy od numeru identyfikacyjnego pojazdu 8E 2 025 688, Wartość testowa 0°14'+0°07'-0°07' począwszy od numeru identyfikacyjnego pojazdu 8E 2 025 688, Wartość nastawcza 0°14'+0°02'-0°02' Pochylenie przednich kół PR. - numer 1BA -0°33'+0°25'-0°25' Maksymalna różnica pomiędzy lewym i prawym 0°30' PR. - numer 1BE -0°47'+0°25'-0°25' PR. - numer 1BV -0°47'+0°25'-0°25' PR. - numer 1BR -0°21'+0°25'-0°25' PR. - numer 1BD -0°51'+0°25'-0°25' Kąt skrętu koła wewnętrznego (względny kąt sterowniczy) 20°00'+0°00'-0°00' Kąt skrętu koła zewnętrznego (względny kąt sterowniczy) 18°54'+0°30'-0°30' Zbieżność kół tylnych 0°20'+0°10'-0°05' Odchylenie w kierunku długości pojazdu wynosi maksymalnie 7' Pochylenie tylnych kół -1°20'+0°30'-0°30' Maksymalna różnica pomiędzy lewym i prawym 0°30' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) del Edytowane 28 Listopada 2016 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek-b7 0 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Mam ustawione na +25 chyba coś takiego... Witam ponownie... Jedno pytanko - mam ustawione w/g autodata na 0°25 Czy to poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się