Heniekk Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Witam na byłem nie dawno Audi a4 1.8t 163 km zamierzam zmienić rozrząd ktoś doradzi coś dobrego i na co jeszcze zwrócić uwagę przy tej wymianie? ( w najbliższym czasie zamierzam podnieść troszki mocy )
bandyta928 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 jak nie znasz hisotrii auta i chcesz zrobic porzadnie to: -napinacz NTN Japan (zalezy od stanu obecnego. czy klasyfikuje sie do wymiany) -pasek, rolka, pompa wody moze byc np INA albo RUVILLE przy okazji mozesz tez zmienic oringi uszczelniajace (walki i wal) aha i jak terkocze ci napinacz walkow rozrzadu i problem tkwi wlasnie w nim to jest najlepszy moment zeby go wymienic
Heniekk Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 A czy napinacz wałków rozrządu powino się wymieniać z łańcuszkiem i tłumikami drgań ?
bandyta928 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 A czy napinacz wałków rozrządu powino się wymieniać z łańcuszkiem i tłumikami drgań ? dokladnie
vanraven Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 A ja polecam nie mieszać części dwóch firm że sobą tylko wziąć cały zestaw z jednej firmy. Dlaczego? Ano dlatego że ntn robi tak jak te auta wyjeżdżały z fabryki (czyli napinacz hydrauliczny z tłumikiem drgań + rolka napinajaca) a INA robi już w tej wersji zmienionej gdzie nie ma hydraulicznego tłumika tylko rolka z blachą i do tego rolka napinajaca która spełnia też rolę tłumika drgań. O ile różnice w tym tłumiku zobaczysz gołym okiem, to te rolki różnią się nieznacznie i jak to pomieszasz to może być kuku. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się