Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z samopoziomowaniem bi-xenonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj po wymianie zarników nie działa mi pozimowanie. Po włączeniu świateł silniczki nie wykonują ruchu. Dodam że mam oryginalny bixenon i wszystko działało bez problemu.Brak błędów. Co może być powodem takiej zmiany?

Proszę o porady.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdź raz jeszcze, tyle zaraz po odpaleniu szybko włącz światła.

A jak nie będzie działać to VAG i popatrz jakimi błędami sypie.

Opublikowano

jeśli na fisie nie wywala błędu od samopoziomu to powinien chodzić. Przed odpaleniem zapal światła. Samopoziom działa po odpaleniu auta. zapłon nie uruchamia samopoziomu.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. Dzisiaj przeskanowalem auto i nie było żadnych błędów. Robiłem test na kanale 55 w xenonie i wszystko chodziło silniczki opuszczaly i podnosily światła. Ale zaobserwowałem jedną rzecz jak odpalam niunie na włączonych światłach lub na AUTO to światła się opuszczają i podnoszą a jak silnik już pracuje i włączę światła nic się nie dzieje. Wcześniej tak nie było , zawsze działało pozimowanie. Może ma na to wpływ słaby akumulator który muszę zakupić.

Opublikowano

Światła kolego tylko poziomuja się jak zapalisz auto nie ma czegoś takiego ze poziomuja się podczas włączenia świateł ?

Opublikowano (edytowane)

A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać? Ktoś wie? :)

Oczywiście pytam konkretnie o bixenon w B6.

Edytowane przez pawelosinski83
Opublikowano

A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać?

Soczewki poziomują sie po odpaleniu silnika, niezależnie od tego w jakiej pozycji jest przełącznik świateł. Test następuje w sekwencji: pozycja wyjściowa > soczewki dół > soczewki do wewnątrz > soczewki na zewnątrz > pozycja wyjściowa. Tak to powinno wyglądać przy sterowniku 4L0 910 357.

Opublikowano

A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać?

Soczewki poziomują sie po odpaleniu silnika, niezależnie od tego w jakiej pozycji jest przełącznik świateł. Test następuje w sekwencji: pozycja wyjściowa > soczewki dół > soczewki do wewnątrz > soczewki na zewnątrz > pozycja wyjściowa. Tak to powinno wyglądać przy sterowniku 4L0 910 357.

B6 = nieskrętne, więc nie jest tak jak napisałeś...

Czy podczas jazdy też się poziomują?

Opublikowano

Czy podczas jazdy też się poziomują?

Nie inaczej.

Po co miałby być samopoziom który by podczas jazdy nie poziomował ???

Opublikowano

OK, czyli po zapłonie powinny lampy zjechać w dół i się ustawić, a potem podczas jazdy cały czas trzymają "poziom", czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia?

Czy tylko w czasie przerw w jeździe, np na światłach na skrzyżowaniu? Cały czas pytam o bixenon w B6, nie B7.

Opublikowano

czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia?

Dokładnie tak.

Opublikowano

czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia?

Dokładnie tak.

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...