szmerol Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Witam, Dzisiaj po wymianie zarników nie działa mi pozimowanie. Po włączeniu świateł silniczki nie wykonują ruchu. Dodam że mam oryginalny bixenon i wszystko działało bez problemu.Brak błędów. Co może być powodem takiej zmiany? Proszę o porady. Pozdrawiam
Fido Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Sprawdź raz jeszcze, tyle zaraz po odpaleniu szybko włącz światła. A jak nie będzie działać to VAG i popatrz jakimi błędami sypie.
Karol89 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 jeśli na fisie nie wywala błędu od samopoziomu to powinien chodzić. Przed odpaleniem zapal światła. Samopoziom działa po odpaleniu auta. zapłon nie uruchamia samopoziomu.
szmerol Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. Dzisiaj przeskanowalem auto i nie było żadnych błędów. Robiłem test na kanale 55 w xenonie i wszystko chodziło silniczki opuszczaly i podnosily światła. Ale zaobserwowałem jedną rzecz jak odpalam niunie na włączonych światłach lub na AUTO to światła się opuszczają i podnoszą a jak silnik już pracuje i włączę światła nic się nie dzieje. Wcześniej tak nie było , zawsze działało pozimowanie. Może ma na to wpływ słaby akumulator który muszę zakupić.
Karol89 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Światła kolego tylko poziomuja się jak zapalisz auto nie ma czegoś takiego ze poziomuja się podczas włączenia świateł ?
pawelosinski83 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać? Ktoś wie? Oczywiście pytam konkretnie o bixenon w B6. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez pawelosinski83
Qmaty Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać? Soczewki poziomują sie po odpaleniu silnika, niezależnie od tego w jakiej pozycji jest przełącznik świateł. Test następuje w sekwencji: pozycja wyjściowa > soczewki dół > soczewki do wewnątrz > soczewki na zewnątrz > pozycja wyjściowa. Tak to powinno wyglądać przy sterowniku 4L0 910 357.
pawelosinski83 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 A przy poziomowaniu dynamicznym jak to powinno działać? Soczewki poziomują sie po odpaleniu silnika, niezależnie od tego w jakiej pozycji jest przełącznik świateł. Test następuje w sekwencji: pozycja wyjściowa > soczewki dół > soczewki do wewnątrz > soczewki na zewnątrz > pozycja wyjściowa. Tak to powinno wyglądać przy sterowniku 4L0 910 357. B6 = nieskrętne, więc nie jest tak jak napisałeś... Czy podczas jazdy też się poziomują?
Fido Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Czy podczas jazdy też się poziomują? Nie inaczej. Po co miałby być samopoziom który by podczas jazdy nie poziomował ???
pawelosinski83 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 OK, czyli po zapłonie powinny lampy zjechać w dół i się ustawić, a potem podczas jazdy cały czas trzymają "poziom", czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia? Czy tylko w czasie przerw w jeździe, np na światłach na skrzyżowaniu? Cały czas pytam o bixenon w B6, nie B7.
Fido Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia? Dokładnie tak.
pawelosinski83 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 czyli przy przyspieszaniu się opuszczają, a przy hamowaniu podnoszą wraz z ugięciem zawieszenia? Dokładnie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się