Raf1988 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Witam . Nie mam jeszcze doświadczenia z silnikami diesla ale wiem ze w moim silniku brakuje mocy a żaden "fachowiec" nie może stwierdzić co mu dolega. nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem logi ale wiem że do wymiany mam zawór N75 1 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_OHXQS0.html 2 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_90XpcI.html 3 - http://vaglog.pl/log-003_010_011_5u04G.html A tu wykres z hamowni http://zapisz.net/images/810_20161209_093246.jpg Edytowane 10 Grudnia 2016 przez Raf1988
lukasz51237 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Skąd wiesz, że N75 do wymiany? Na którym biegu robiłeś te logi?
Raf1988 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Logi robiłem na 3cim biegu. A n75 widac na wykresie z hamowania jest wykres z ori i z nowym
C4NC3R Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Logi robiłem na 3cim biegu. A n75 widac na wykresie z hamowania jest wykres z ori i z nowym Układ zasilania ok?
Raf1988 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 Zasilanie jest ok 14.2V Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się