Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB Szarpanie podczas przyspieszania cd.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Wracam z problemem szarpania podczas przyspieszania w zakresie od 2500 do 4000 tys obr. Sytuacja występuje na benzynie jak i na gazie z tym że na gazie jest to mniej wyczuwalne. Silnik ma wgrany program na 180KM. Mecze się z problemem już ponad rok tak więc dużo już wymieniłem i efekt zawsze taki sam czyli bez efektu. Tak więc zrobiłem następujące rzeczy Zamieniłem cewki z innego egzemplarza i bez efektów. Później kupiłem dwie nowe baru zmieniałem miejscami i też lipa. Dolot szczelny nowy n75 i dv silnik miał w pełni regenerowana głowice, wymienione wszystkie paski i napinacze rozrząd sprawdzany 2 razy wymienione czujniki walka i wału. Sprawdzona elektryka cewek i sondy itd. Katalizator drozny stan idealny turbina sprawna bez luzow. Brak ubytków oleju. Kompresja w normie od bodajże 11 do 12 bar. Olej motul 5w40. Przepustnica ładnie się adaptuje, błędów na kompie brak no i logi w normie. Przeplywka też nowa Boscha ;-) Zamierzone ciśnienie paliwa i na postoju jest 3.5 bar podczas przyspieszania 5.5 bar. Zamierzone ciśnienie oleju i jest jak najbardziej ok. Auto wczoraj wrócilo od mechanika który ponoć zna się na audi i po tygodniu szukania poddał się. Wymienił w tym czasie świece i czujnik położenia wału, oczywiście bez efektu. Logi robione, znawcy mówili że są idealne i nic na nich nie widać. Mam już dosyć tego auta i sprzedalbym je najchętniej. Wpadkowalem w nie 2X tyłe co warte jest i tak nie mogę sprzedać bo szarpie przecież a bubla sprzedawać nie będę. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Jestem z woj. Opolskiego. Jakby ktoś był z okolic i się znał w temacie to chętnie podjadę na oględziny i diagnozę

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma, szczelne wszystkie węże?

Piszesz, że cewki wymieniałeś ale te cewki to tylko fajki, a może byś całą cewkę zamienił z kimś kto ma sprawne auto, może to coś da?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma, szczelne wszystkie węże?

Piszesz, że cewki wymieniałeś ale te cewki to tylko fajki, a może byś całą cewkę zamienił z kimś kto ma sprawne auto, może to coś da?

Dzieki za odpowiedź. Jeśli chodzi o odmę to jest cała nowa, oprócz tej metalowej rurki bo jest ok. Zaworek odmy jak i przewody gumowe nowe. Cewki podmieniałem całe nie tylko fajki i efektu brak. Najlepsze jest to że szarpanie czasem jest takie że jechac nie idzie, a czasem ledwo wyczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty no ale bez kitu jak jest szarpanie w czasie jazdy to tylko cewka lub coś z zapłonu..

Chyba, że coś w turbie blokuje, nie wiem nie miałem nigdy turbo, więc tu Ci nie pomogę ;/

A coś z paliwem sprawdzałeś, wtryski ? Może gdzieś przycina paliwo na tą sekundę gdy przyśpieszasz ?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same sikawki nie sprawdzone cała instalacja do wtryskiwaczy stan idealny. Turbina idealnie. Tylko klapka wg ma lekkie luzy ale regulowalem. Przewody do cewek sprawdzone miernikami i ideał. Same cewki też ok. Jedyne co mi pozostaje to turbo do wymiany moduł zapłonu albo ECU. No i ewentualnie rozwalenie tego auta w jakiejś kamionce. Dałem za nie dwa lata temu 8 koła a wsadzilem już kolejne 9 koła. Dramat normalnie. Plus 1300 za program u Gregora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że na ciepłym silniku jest gorzej. Do tego czasem muze dłużej kręcić rozrusznikiem, aby silnik odpalił. Szkoda gadać. Zakup tego auta to największa porażka. Żeby nie było, to nie kupiłem zdezelowanego strupa. One poprostu chyba takie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo kręcić trzeba przy odpalaniu to czujnik temp. ten na 4 piny walnięty na 100%.

Tylko musisz kupić ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo kręcić trzeba przy odpalaniu to czujnik temp. ten na 4 piny walnięty na 100%.

Tylko musisz kupić ori.

Wymieniałem oby dwa rok temu na ori. i niebieski i czarny, przy okazji wymiany j**anego trójnika z tyłu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...