Gość Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Witam ponownie. Wracam z problemem szarpania podczas przyspieszania w zakresie od 2500 do 4000 tys obr. Sytuacja występuje na benzynie jak i na gazie z tym że na gazie jest to mniej wyczuwalne. Silnik ma wgrany program na 180KM. Mecze się z problemem już ponad rok tak więc dużo już wymieniłem i efekt zawsze taki sam czyli bez efektu. Tak więc zrobiłem następujące rzeczy Zamieniłem cewki z innego egzemplarza i bez efektów. Później kupiłem dwie nowe baru zmieniałem miejscami i też lipa. Dolot szczelny nowy n75 i dv silnik miał w pełni regenerowana głowice, wymienione wszystkie paski i napinacze rozrząd sprawdzany 2 razy wymienione czujniki walka i wału. Sprawdzona elektryka cewek i sondy itd. Katalizator drozny stan idealny turbina sprawna bez luzow. Brak ubytków oleju. Kompresja w normie od bodajże 11 do 12 bar. Olej motul 5w40. Przepustnica ładnie się adaptuje, błędów na kompie brak no i logi w normie. Przeplywka też nowa Boscha ;-) Zamierzone ciśnienie paliwa i na postoju jest 3.5 bar podczas przyspieszania 5.5 bar. Zamierzone ciśnienie oleju i jest jak najbardziej ok. Auto wczoraj wrócilo od mechanika który ponoć zna się na audi i po tygodniu szukania poddał się. Wymienił w tym czasie świece i czujnik położenia wału, oczywiście bez efektu. Logi robione, znawcy mówili że są idealne i nic na nich nie widać. Mam już dosyć tego auta i sprzedalbym je najchętniej. Wpadkowalem w nie 2X tyłe co warte jest i tak nie mogę sprzedać bo szarpie przecież a bubla sprzedawać nie będę. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Jestem z woj. Opolskiego. Jakby ktoś był z okolic i się znał w temacie to chętnie podjadę na oględziny i diagnozę Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Gość
k232 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Odma, szczelne wszystkie węże? Piszesz, że cewki wymieniałeś ale te cewki to tylko fajki, a może byś całą cewkę zamienił z kimś kto ma sprawne auto, może to coś da? Edytowane 14 Grudnia 2016 przez k232
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Odma, szczelne wszystkie węże? Piszesz, że cewki wymieniałeś ale te cewki to tylko fajki, a może byś całą cewkę zamienił z kimś kto ma sprawne auto, może to coś da? Dzieki za odpowiedź. Jeśli chodzi o odmę to jest cała nowa, oprócz tej metalowej rurki bo jest ok. Zaworek odmy jak i przewody gumowe nowe. Cewki podmieniałem całe nie tylko fajki i efektu brak. Najlepsze jest to że szarpanie czasem jest takie że jechac nie idzie, a czasem ledwo wyczuwalne.
k232 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Ty no ale bez kitu jak jest szarpanie w czasie jazdy to tylko cewka lub coś z zapłonu.. Chyba, że coś w turbie blokuje, nie wiem nie miałem nigdy turbo, więc tu Ci nie pomogę ;/ A coś z paliwem sprawdzałeś, wtryski ? Może gdzieś przycina paliwo na tą sekundę gdy przyśpieszasz ? Edytowane 15 Grudnia 2016 przez k232
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Same sikawki nie sprawdzone cała instalacja do wtryskiwaczy stan idealny. Turbina idealnie. Tylko klapka wg ma lekkie luzy ale regulowalem. Przewody do cewek sprawdzone miernikami i ideał. Same cewki też ok. Jedyne co mi pozostaje to turbo do wymiany moduł zapłonu albo ECU. No i ewentualnie rozwalenie tego auta w jakiejś kamionce. Dałem za nie dwa lata temu 8 koła a wsadzilem już kolejne 9 koła. Dramat normalnie. Plus 1300 za program u Gregora
k232 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Mnie też zaczynają denerwować te audi..
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Dodam, że na ciepłym silniku jest gorzej. Do tego czasem muze dłużej kręcić rozrusznikiem, aby silnik odpalił. Szkoda gadać. Zakup tego auta to największa porażka. Żeby nie było, to nie kupiłem zdezelowanego strupa. One poprostu chyba takie są.
k232 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jak długo kręcić trzeba przy odpalaniu to czujnik temp. ten na 4 piny walnięty na 100%. Tylko musisz kupić ori.
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jak długo kręcić trzeba przy odpalaniu to czujnik temp. ten na 4 piny walnięty na 100%. Tylko musisz kupić ori. Wymieniałem oby dwa rok temu na ori. i niebieski i czarny, przy okazji wymiany j**anego trójnika z tyłu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się