homiczek145 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam dokonałem zmiany silnika w mojej audi a4 B7 2006r orginalnie była jednostka 2.0tdi 140km BPW zmiana polegała na założeniu gołego słupka wraz pompowtryskami od passata 2004r 1.9tdi 130km AVF cały osprzęt pozaostał seryjny z BPW wraz z instalacją elektryczną i sterownikiem. Autko jeździ już zrobiłem 30.000tyś km ale jest jeden problem mianowicie położenie czujnika wału w bloku różni się nie za dużo ale się różni co przekłada się na odpalanie silnika oraz przyspieszenie moje pytanie brzmi co z tym fantem można zrobić? Może ktoś przerabial taki temat?
900rr Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Ja przekładałem BPW naAVF i nie zauważyłem różnicy w położeniu czujnika, pompki zostawiłem wraz z wałkiem z avf a osprzęt cały bpw, na zimnym auto ciężko odpala ale to raczej problem świec żarowych ew. cofania paliwa bo na ciepłym odpala na ząbek, przyspieszenie odczuwalnie dużo lepsze niż w BPW?
kuba84 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Po analize Etki 1. czujnik wałka rozrządu 2.0 TDI BPW 038 906 433A / czujnik wałka rozrządu 1.9 TDI AVF AWX BKE 038 906 433A czyli taki sam 2. czujnik wału korbowego 2.0 TDI BPW 038 907 319E / czujnik wału korbowego 1.9 TDI AVF AWX BKE 038 906 433A czyli taki sam. Problem odpalania leży gdzie indziej niestety ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się