Calzedonia85 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam Mam mały problem ze sprzęgłem a mianowicie na 4 i 5 biegu przy około 1500 obrotów wciskając gaz do końca przy 2000-2200 obrotów sprzęgło ślizga po 2200 jest już Ok tylko w tym przedziale i na tych dwóch biegach dodam ze w kwietni tego roku wymieniłem tarcze docisk i dwumas oraz łożysko jakieś pomysły co to może być i ewentualnie jak to wyeliminować ???
DodoS4 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Siemanko,miałem ten sam problem co Ciebie.Myslalem wtedy że sprzęgło do wymiany i u mnie po rozebraniu okazało się że winny był uszczelniacz.Tarcza z dwumasem była cała zalana olejem dlatego też się slizgala.Po wymianie uszczelniacza wszystko wróciło do normy.
harley22 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ktory to był uszczelniacz? Mam podobny problem dodatkowo widzę że jest mokre od oleju łączenie silnika ze skrzynia.
wesz82 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Jest to uszczelniacz walu od strony skrzyni. Niestety trzeba zrzucic skrzynie. Dziwne bo dm zaslania caly uszczelniacz i na zdrowy rozum nie ma prawa to przeszkadzac. U mnie az wyrzucalo olej przez okienko w skrzyni do gory i nic sie nie slizgalo.poza tym tam sa duze obroty i olej zostanie rozchlapany na zewnatrz. Ale roznie moze sie zdarzyc i taka opcja tez jest realna. Ja bym tez szukal wycieku z gory..
Calzedonia85 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 problem jest jeszcze taki ze sprzęgło zaczyna brać teraz bardzo wysoko i zastanawiam się czy poprostu tarcza się nie kończy ( dodam ze zrobiłem na niej 20 tys kilometrów ) ??? A jeśli to tylko uszczelniacz to jak wyczyścić tarcze??? Dzięki wielkie
wesz82 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Od pocztku bralo tak wysoko??? Moze zapowietrzony. 20 tys to malo na tarcze... Sam robiles czy mechanik??? Moze skurkowaniec przycial i dal uzywka tarcze lub docisk. Jak uszczelniacz to jeszcze ciut wiecej roboty niz przy wymianie sprzegla.bo zwalasz skrzynie potem kolo i masz uszczelniacz.
Calzedonia85 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Nie po wymianie brało gdzieś tak w połowie, niestety oddałem do mechanika. Zastanawiam się czy jeśli to jest uszczelniacz do sprzęgło bierze wyżej czy powinno tak samo brać jak po wymianie ??? Aha o zauważyłem ze po ostatnim serwisie brakowało więcej oleju jakieś 0,5 l na 10 tys wcześniej brała w granicach 100 ml ???
wesz82 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Nic Ci nie pomoge. Musisz wejsc pod auto i szukac czy sa slady oliwy na polaczeniu skrzyni oe gory i dolu. To jak wysoko bierze sprzeglo zalezy od grubosci tarczy.
Calzedonia85 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tak tez zrobię !! Dziękuje jeszcze raz za wszystkie porady miłego dnia
wesz82 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Dzieki Nie licz na to ze to przeciek. Powtarzam ze mi cieklo przez okienko od znaku na kole a sprzevlo kleilo bez problemu.stawiam na walek ze strony mechanika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się