cacek89 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Cześć. Może forumowa brać będzie w stanie coś poradzić.... Pacjent: Clio II z 2002r. 1.2 16v Wszystko zaczęło się wjechania w sporą kałużę przez moją dziewczynę, silnik zaczął się krztusić i wywaliło check'a. Po zjechaniu do mechanika i diagnozie kompem, okazało się że winna jest cewka, skasowanie błędu i wszystko wróciło do normy, przez tydzień nie było jakiegokolwiek problemu. Po tym czasie, po którejś nocy silnik już nie chciał zapalić. Wywaliło na desce kontrolkę świec żarowych (identyczną jak w dieslach!) a zaraz nad nią prostokąt wraz z takim charakterystycznym zygzakiem pośrodku). Cholowanie do mechanika, podpięcie komputera i kolejna diagnoza: zalany sterownik/komputer silnika który wywala owe błędy, po ich skasowaniu wracają nowe i tak w kółko. Po konsultacji mechanika z kilkoma elektronikami i elektrykami owego komputera nie da się podobno zreanimować gdyż jest on zalany jakimś żelem od środka co uniemożliwia jakiekolwiek działania. Szukanie używanej części też nie przynosi rezultatu, takiego samego o identycznych numerach brak, natomiast cena nowego w ASO odstrasza totalnie.... Auto na razie stoi już u mechanika drugi tydzień, czekamy jeszcze na jeden serwis który zajmuje się podobnymi rzeczami ale oni od razu powiedzieli że nie są pewni czy uda im się pomóc, poza tym terminy mają na połowę stycznia. Jak wiadomo auto potrzebne na co dzień :/ Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozegrać, jakie kroki poczynić? Może jakieś sprawdzone miejsce gdzie mają takie części do francuzów?
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Nry kompa zmienialy sie co rok,kup poprostu od silnika takiego jak masz wytnij immo albo adaptacja i bedxie chodzil.zalane ecu w reno to standard z racji jego polozenia
cacek89 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 orientujesz się jakie to mogą być koszta? jak w przyszłości zapobiec zalaniu? wiadomo pomijając omijanie kałuż
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 koszta kompa na allegro 100zl z przesylka sie wyrobisz plus ogarniecie immo lub wyciecie 100 150zl ,sprawdz czy piny w kostce kompa nie zgnily,bo moze komp dobry a kostka poszla.
cacek89 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 mechhanik jednoznacznie stwierdzil ze komp. ja tego auta nie ruszałem. mówi też że nigdzie go nie może dostać :/
cacek89 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 fotki niestety nie mam, dlatego że auto wraz ze sterownikiem jest u mechanika, będąc u niego wcześniej spisałem takie numery Magneti Mareli IAW 5NR2 CI2 2KN6Z9H12 016 02 12V 8200181482 16481134 8200229099 16553914 Myślisz Marcin że byłbyś w stanie skołować taki sterownik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się