Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Silnik traci moc


RA4FA?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem. Od 2 dni coś się dzieje. Jak wkęcam ją na obroty po wyżej 2,5-3tyś zaczyna tracić moc ale do słownie na sekunde(tak jak by przerywała). Kolega ma podobnie w B4 tylko że jemu odcina całkiem jak by ktoś stacyjke wyłączył. Czy u mnie jest początek tego? Dodam że VAG nic nie pokazuje a kolega u siebie czyścił nastawnik i też nic nie dało. Na razie jeszcze nie panikuje ale jak każdy nie lubie jak coś się dzieje.POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze ze nie panikujesz... zrob diagnostyke... wiele sie wyjasni... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdo podobnie czujnik N75 jest do wymiany ale bez diagnozy Vagiem się nie obejdzie dziwne że vag nic nie pokazuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak.

u siebie w B4 miałem to samo. na jednym N75 jakby przerywał, na drugim po przekroczeniu 3tyś całkiem lipa.

kupilem na allegro nowy niby oryginalny za 130zł i jest super. na VAG-u wyszło że pracuje idealnie.

P.S ten kupiłem: http://www.allegro.pl/item499772164_zawor_turbosprezarki_tdi_volkswagen_n75_turbo.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

No i bardzo dobrze ze nie panikujesz... zrob diagnostyke... wiele sie wyjasni... :wink4:

posłuchaj doświadczonego kolegi :wink4:... najpierw zrób logi dynamiczne potem wywalaj kaskę :decayed:

Prawdo podobnie czujnik N75

nie czujnik lecz zawór...

A gdzie jest umieszczony ten czujnik N-75 i do czego on służy? :mysli:

zawór jest umieszczony z przodu silnika po lewej stronie stojąc na wprost auta....łatwiej znajdziesz śledząc trasę

wężyków idących od turbinki :wink4: kończą się właśnie na N75

N75 w twoim przypadkusłuży do sterowania zaworem upustowym przy turbince...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc panowie jest tak. Zrobiłem VAGA i tym razem pokazał błąd. Nie pamiętam dokładnej treści ale było jakoś tak. Zawór odcięcia paliwa lub przebicie na masę(rozumie że przebicie może mieć ten zawór).Nie wiem tylko jak to interpretować :mysli: Chodzi o ten zawór co wyłącza silnik czy ten N75. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc panowie jest tak. Zrobiłem VAGA i tym razem pokazał błąd. Nie pamiętam dokładnej treści ale było jakoś tak. Zawór odcięcia paliwa lub przebicie na masę(rozumie że przebicie może mieć ten zawór).Nie wiem tylko jak to interpretować :mysli: Chodzi o ten zawór co wyłącza silnik czy ten N75. Co wy na to?

Wklej dokładny numer błędu, wróżyć nikt nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór N75 wymień i nowe węze podciśnienia i bedzie ok, miałem taki sam problem,węze kup w ASO nie duzy koszt, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów. Na VAGu pokazało tak: 1237-Zawór odcinający paliwo-N109 przerwa lub zwarcie do masy-Błąd sporadyczny. Jak to mam rozumieć?

było.. szukaj na forum na temat zaworu n109

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...