booster70 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Mam taki problem ze ciagle cieknie mi plyn z szybkozlacza za silnikiem, zmienialem juz oring ale nie pomoglo, ktos to juz przerabial u siebie? miejsce zaznaczone na zdj A u znajomego w przedlifcie ma na zwykla opaske i mysle czy w ostatecznosci nie zmienic tej metalowej rurki i wezyka na wlasnie takie jak juz nic nie pomoze
jospethe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zmieniłeś oring a zazwyczaj jest pęknięcie na tym trójniku i trzeba go całego wymienić.
booster70 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Jakim trojniku? Tam jest tylko te plastikowe kolanko
jospethe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Możliwe, że kolanko, nie pamiętam już, ale lubią pękać sobie i wyymiana uszczelki nie pomoże
fanthomas18 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) W tym przypadku nie chodzi chyba o typową usterkę w B5, czyli plastikowy trójnik w którym siedzi czujnik temperatury cieczy, tu jest metalowa rurka, tzw magistrala wodna, tak Pawle? Edytowane 16 Grudnia 2016 przez fanthomas18
booster70 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tak jest metalowa rurka i na koncu jest szybko zlaczka ktora idzie jak mniemam do nagrzewnicy i na tej zlaczce mi cieknie z oringu, niebwiem czy rurka sie wyrobila czy ten krociec? W przedlifcie bylo na opaske i byl spokoj a tu niby lepiej a tylko problemy.. Ktos mi pomoze? Rozebralem, wyczyscilem, zlozylem i dalej cieknie, dokldnie z tego laczenia... Nic nie jest pekniete, oring nowy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się