Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EGT w 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :)

Pytam jako amator który chce się czegoś mądrego nauczyć :)

Silnik 1.8t

1.Czy wymontowanie kata i wstawienie DP obniża EGT?

2.Czy zaślepienie otworu po kombi zaworze nie zwiększa EGT?

3. Rozumiem, że w VAG COM w bloku 031 pierwsza wartość jeśli wynosi = "1" wtedy AFR wynosi prawidłowe "14.7:1"

jeśli podczas buta w podłodze wynosi np "0.8" wtedy mieszanka jest ciut za bogata (ale to chyba dobrze przy bucie w podłodze)

a jeśli wartość wynosi np "1.2" wtedy jest za ubogo i rośnie EGT. Dobrze rozumuje? :)

Opublikowano

Tak, wymontowanie kata zmniejszy temperature,żaślepienie combi nie powoduje negatywnych skutków, dobrze rozumiesz. przy bucie silnik sie podlewa paliwem bo przy 0.8 jest największa moc i dodatkowo spada temperatura spalin

Opublikowano

dzięki :) a czy combi zawor działa tylko przy dogrzewaniu katalizatora czy działa cały czas i robi recyrkulacje spalin?

Opublikowano

Tylko przy dogrzewaniu w momencie działania układu SAI

Opublikowano

Korzystając z tematu mam pytanie czy przy jeździe cały czas z równymi obrotami przy różnych prędkościach AFR ma wynosić 1? Czyli wiadomo przy bucie bedzie 0,8 bo podlewa,ale gdy jadę na tempomacie np. 60km/h czy 120km/h na np. 4 biegu dany odcinek to AFR będzie zawsze dążyć do równego 1 czy wartości będą rożne? Ma ktoś logi dla silnika BFB jak powinno zachowywać się AFR od 1500obr/min do odcinki na 3 biegu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...