WYSKUN Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Siemka Pytam jako amator który chce się czegoś mądrego nauczyć Silnik 1.8t 1.Czy wymontowanie kata i wstawienie DP obniża EGT? 2.Czy zaślepienie otworu po kombi zaworze nie zwiększa EGT? 3. Rozumiem, że w VAG COM w bloku 031 pierwsza wartość jeśli wynosi = "1" wtedy AFR wynosi prawidłowe "14.7:1" jeśli podczas buta w podłodze wynosi np "0.8" wtedy mieszanka jest ciut za bogata (ale to chyba dobrze przy bucie w podłodze) a jeśli wartość wynosi np "1.2" wtedy jest za ubogo i rośnie EGT. Dobrze rozumuje?
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tak, wymontowanie kata zmniejszy temperature,żaślepienie combi nie powoduje negatywnych skutków, dobrze rozumiesz. przy bucie silnik sie podlewa paliwem bo przy 0.8 jest największa moc i dodatkowo spada temperatura spalin
WYSKUN Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 dzięki a czy combi zawor działa tylko przy dogrzewaniu katalizatora czy działa cały czas i robi recyrkulacje spalin?
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tylko przy dogrzewaniu w momencie działania układu SAI
adrian242424 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Korzystając z tematu mam pytanie czy przy jeździe cały czas z równymi obrotami przy różnych prędkościach AFR ma wynosić 1? Czyli wiadomo przy bucie bedzie 0,8 bo podlewa,ale gdy jadę na tempomacie np. 60km/h czy 120km/h na np. 4 biegu dany odcinek to AFR będzie zawsze dążyć do równego 1 czy wartości będą rożne? Ma ktoś logi dla silnika BFB jak powinno zachowywać się AFR od 1500obr/min do odcinki na 3 biegu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się