dawidek10333 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam, chciałbym zapytać wszystkich na jakie ciśnienie mam ustawić wastgate, przy jakim ciśnieniu ma zaczyna się otwierać zawór i przy jakim całkowicie się otwierać. w turbinie. Samochód to Audi a3 1.8T kod silnika to AUM, dodam, że samochód ma zrobionego chipa na ok 180km.
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Ustaw tak żeby podczas logów z odłaczoną wtyczką od n75 ładowało ok 0,3 bar.
dawidek10333 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Ustaw tak żeby podczas logów z odłaczoną wtyczką od n75 ładowało ok 0,3 bar. Sory za pytanie,ale czemu wlasnie tak???A bez ustawienia turbo z odłączoną wtyczką tyle nie ma?
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Tak jest fabrycznie i tak ma być. A bez ustawienia turbo z odłączoną wtyczką tyle nie ma? Nie rozumie pytania.
dawidek10333 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Inaczej zapytam, ustawić turbo odłączyć wtyczkę zrobić logi, sprawdzić doładowanie jak za mało skręcić actuator? A jak odwrotnie rozkręcić?
dawidek10333 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Tak dokladnie Witam, właśnie ustawiłem zawór w turbinie jak mówiłeś, poniżej załączam zrzut logów po ustawieniu turbo z odłączonym zaworkiem i z załączonym. Jeśli możesz napisz mi co o tym sądzisz, logi były robione na benzynie na trzecim biegu i oczywiście gaz do podłogi. http://vaglog.pl/log-002_115_118_634Qj.html http://vaglog.pl/log-002_115_118_mJhe9B.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się