pionieerek 0 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam mam problem z moim 1.9 tdi 130 gdyż na zimnym slniku mi przerywa na wolnych obrotach i obroty bujaja sie miedzy 800 a 1000 raz na jakis czas podejzewam ze przeplywka ale nie wiem jak to sprawdzic, Druga sprawa nie moge zagrzac auta do 90 stopni max 70 a mieszkam w holandii a tu jest 15 stopni na plusie. Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Vaga nie masz jak można się domyślić ? To przy którymś pomyśle na odpowiedź może trafisz. Taniej wyjdzie mechanik, nawet w Holandii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionieerek 0 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 poprostu myslalem ze juz ktos mial kiedys taki problem i zna rozwiazanie , tak vaga nie posiadam, jak ktos mial kiedy taki problem to prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car_diag_cork 1 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Niedogrzanie silnika to zapewne wina termostatu. Jedni piszą, że zamienniki działają inni, że tylko ori. W tej kwestii się nie wypowiem. Co do falowania obrotów to niestety musisz zapiąć autko pod kabelek i sprawdzić co dzieje się w parametrach. Wtedy na 99.9% znajdziesz przyczynę problemu i obejdzie się bez niepotrzebnej wymiany sprawnych części. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Jeśli to przepływomierz to po odpięciu jego wtyczki obroty powinny ustabilizować się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionieerek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Niedogrzanie silnika to zapewne wina termostatu. Jedni piszą, że zamienniki działają inni, że tylko ori. W tej kwestii się nie wypowiem. Co do falowania obrotów to niestety musisz zapiąć autko pod kabelek i sprawdzić co dzieje się w parametrach. Wtedy na 99.9% znajdziesz przyczynę problemu i obejdzie się bez niepotrzebnej wymiany sprawnych części. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Dziekuje bardzo za pomoc, tylko ze jakby byl to terostst to raczej by mi w aucie nie bylo cieplo jak przejade 5 km , a sprobuje z tymi obrotami ta przeplywke ten kabel odpiac i sprawdzic czy zniknelo napisze jaki efekt to dalo. Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziekuje za zainteresowanie sie .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Sprawdź, czy niedługo po uruchomieniu zimnego silnika węże od chłodnicy robią się ciepłe. Jeśli tak, to termostat jest do wymiany bo węże od chłodnicy powinny zaczynać się grzać dopiero po tym jak termostat zacznie się otwierać, czyli po około 85 stopniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car_diag_cork 1 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Niedogrzanie silnika to zapewne wina termostatu. Jedni piszą, że zamienniki działają inni, że tylko ori. W tej kwestii się nie wypowiem. Co do falowania obrotów to niestety musisz zapiąć autko pod kabelek i sprawdzić co dzieje się w parametrach. Wtedy na 99.9% znajdziesz przyczynę problemu i obejdzie się bez niepotrzebnej wymiany sprawnych części. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Dziekuje bardzo za pomoc, tylko ze jakby byl to terostst to raczej by mi w aucie nie bylo cieplo jak przejade 5 km , a sprobuje z tymi obrotami ta przeplywke ten kabel odpiac i sprawdzic czy zniknelo napisze jaki efekt to dalo. Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziekuje za zainteresowanie sie .Pozdrawiam Mi też było ciepło jak przejechałem kilka kilometrów ale krótki postój na czerwonym świetle i temperatura silnika spadała do 70°CPo wymianie termostatu ciepło jest cały czas i nie ma problemów z dogrzaniem silnika nawet na biegu jałowym chociaż zajmuje to sporo czasu. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionieerek 0 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 dzisiaj sprawdzalem i na zimnym silniku auto chdzilo 10 minut i weze robily sie cieple jutro jade do mechanika wymienic termostat, a te dziwne przerywanie silnika na zimnym narazie ustapilo nie mam pojecia jak to mozliwe 2 tygodnie tak bylo i przestalo i miejmy nadzieje ze tak zostanie. wymienie termostat i zdam relacje co i jak.pozdrawiam termostat wymieniony wszystko dziala jak nalezy, az silnik odzyl. Wszystkim dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się