Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich, Mam problem gdyż po przejechaniu nawet 10 km w średnim tempie kolektor wydechowy i turbo nagrzewa się do czerwoności. samochód posiada wymieniony komplet filtrów,komplety rozrząd który jest prawidłowo ustawiony, usunięty kat i zastąpiony DP Wtryski 320, nowe świece. 24.12.2016 został wgrany wirus seria pokazała 147 na tym zestawie. Jednak ostateczny pomiar nie został dokonany gdyż dolot padł. udało się zmienić już dolot i dzisiaj są logi mogli byście pomóc i powiedzieć o co chodzi. Samochód zrobił już tak ponad 10 000 km i nie posiada ŻADNYCH BŁĘDÓW. Czysta benzyna logi robione na 95. Robię to pierwszy raz wiec jeśli coś nie tak to wybaczcie Logi STATYCZNE 001 002 http://vaglog.pl/log-001_002_M3vg1OB.html 032 http://vaglog.pl/log-032_y3u7Nui.html 004 003 http://vaglog.pl/log-003_004_pDuUVL.html Logi DYNAMICZNE 120 002 http://vaglog.pl/log-120_002_lsyZiwD.html 115 118 http://vaglog.pl/log-115_118_c02clVW.html 002 020 http://vaglog.pl/log-002_020_C714W.html 003 020 http://vaglog.pl/log-003_020_5EcO9.html Pozdrawiam EDIT LOG 002 033 http://vaglog.pl/log-002_033_vKw77mR.html Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Chaber
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Daj jeszcze 002+033 bo nie wiadomo jaka lambda.
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 oki a po dzisiaj wieczorem wrzucę a poza tym jak??
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ok, poza tym ze doladowanie zadane jest za duze powyzej 5 tys i turbina nie jest w stanie tego napompowac, ale to juz chyba inny temat.
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) dziki za pomoc tylko z skąd ta temperatura na kolektorze i turbie? przeładowuje z tego względu iż był na hamowni i po wgranym wirusie dolot nie dał rady i będzie to skorygowane i dlaczego turbo nie ładuje do końca?? Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Chaber
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Nic nie przeladowuje, turbo nie laduje do konca bo nie jest w stanie, taka charakterystyka turbiny, trzeba dopasowac program do turbiny.
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 a kolego pompa paliwa daje radę?
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Wygląda na to że tak ale zrób jeszcze tego loga co pisałem.
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 dzisiaj zrobię około 20 już będą a temperaturę spalin mogę jakoś zmierzyć? kanał 43 tak?
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Nie ma możliwości mierzenia temp. spalin na vagu. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez ?ukasz13
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Kolego już jest log a co oznacza 043?
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Log wygląda ok, tak jak pisałem ecu nie ma możliwości mierzenia temp. spalin, te wartosci z kanału są tylko wyliczone z programu.
Chaber Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 kolego to z kąt temp. na kolektorze wydechowym? dzisiaj po pałowałem troche i cały kolektor turbo i dp mega czerwone.
Łukasz13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Generalnie to że kolektor i turbo się grzeje po pałowaniu to normalna sprawa... może wcześniej nie zwracałeś pop rostu na to uwagii Edytowane 29 Grudnia 2016 przez ?ukasz13
Chaber Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) . dzięki kolego za pomoc jak już wszystko ogarnę to wrzucę nowe logi zobaczymy jak to będzie wyglądać. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez Chaber
Chaber Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Kolego a zapłon nie jest za dużo cofnięty??
ganjaq Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Pomyśl o ic bo jak puszczą mrozy to auto straci z 10 koni, tak Cie z hamowni wypuścili? Jeżeli tego nie poprawią, auto może zacząć zgłaszać błędy związane z niedoładowaniem ciśnienia (którego na tego typu turbosprężarce, najnormalniej nie jest w stanie osiągnąć), albo zmień turbo na k03s lub coś większego i wtedy Ci program bez zmiany formy obsłuży
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się