Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor i turbo rozgrzane do czerwoności LOGI Pomożecie? 1.8t AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, :hi:

Mam problem gdyż po przejechaniu nawet 10 km w średnim tempie kolektor wydechowy i turbo nagrzewa się do czerwoności. samochód posiada wymieniony komplet filtrów,komplety rozrząd który jest prawidłowo ustawiony, usunięty kat i zastąpiony DP Wtryski 320, nowe świece.

24.12.2016 został wgrany wirus seria pokazała 147 na tym zestawie. Jednak ostateczny pomiar nie został dokonany gdyż dolot padł. udało się zmienić już dolot i dzisiaj są logi mogli byście pomóc i powiedzieć o co chodzi. Samochód zrobił już tak ponad 10 000 km i nie posiada ŻADNYCH BŁĘDÓW.

Czysta benzyna logi robione na 95.

Robię to pierwszy raz wiec jeśli coś nie tak to wybaczcie

Logi STATYCZNE

001 002 http://vaglog.pl/log-001_002_M3vg1OB.html

032 http://vaglog.pl/log-032_y3u7Nui.html

004 003 http://vaglog.pl/log-003_004_pDuUVL.html

Logi DYNAMICZNE

120 002 http://vaglog.pl/log-120_002_lsyZiwD.html

115 118 http://vaglog.pl/log-115_118_c02clVW.html

002 020 http://vaglog.pl/log-002_020_C714W.html

003 020 http://vaglog.pl/log-003_020_5EcO9.html

Pozdrawiam :hi:

EDIT LOG

002 033 http://vaglog.pl/log-002_033_vKw77mR.html

Edytowane przez Chaber
Opublikowano

Daj jeszcze 002+033 bo nie wiadomo jaka lambda.

Opublikowano

oki a po dzisiaj wieczorem wrzucę a poza tym jak??

Opublikowano

Ok, poza tym ze doladowanie zadane jest za duze powyzej 5 tys i turbina nie jest w stanie tego napompowac, ale to juz chyba inny temat.

Opublikowano (edytowane)

dziki za pomoc tylko z skąd ta temperatura na kolektorze i turbie? przeładowuje z tego względu iż był na hamowni i po wgranym wirusie dolot nie dał rady i będzie to skorygowane i dlaczego turbo nie ładuje do końca??

Edytowane przez Chaber
Opublikowano

Nic nie przeladowuje, turbo nie laduje do konca bo nie jest w stanie, taka charakterystyka turbiny, trzeba dopasowac program do turbiny.

Opublikowano

a kolego pompa paliwa daje radę?

Opublikowano

Wygląda na to że tak ale zrób jeszcze tego loga co pisałem.

Opublikowano

dzisiaj zrobię około 20 już będą a temperaturę spalin mogę jakoś zmierzyć? kanał 43 tak?

Opublikowano (edytowane)

Nie ma możliwości mierzenia temp. spalin na vagu.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Kolego już jest log a co oznacza 043?

Opublikowano

Log wygląda ok, tak jak pisałem ecu nie ma możliwości mierzenia temp. spalin, te wartosci z kanału są tylko wyliczone z programu.

Opublikowano

kolego to z kąt temp. na kolektorze wydechowym? dzisiaj po pałowałem troche i cały kolektor turbo i dp mega czerwone.

Opublikowano (edytowane)

Generalnie to że kolektor i turbo się grzeje po pałowaniu to normalna sprawa... może wcześniej nie zwracałeś pop rostu na to uwagii

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

.


dzięki kolego za pomoc jak już wszystko ogarnę to wrzucę nowe logi zobaczymy jak to będzie wyglądać.

Edytowane przez Chaber
Opublikowano

Kolego a zapłon nie jest za dużo cofnięty??

Opublikowano

Pomyśl o ic bo jak puszczą mrozy to auto straci z 10 koni, tak Cie z hamowni wypuścili? Jeżeli tego nie poprawią, auto może zacząć zgłaszać błędy związane z niedoładowaniem ciśnienia (którego na tego typu turbosprężarce, najnormalniej nie jest w stanie osiągnąć), albo zmień turbo na k03s lub coś większego i wtedy Ci program bez zmiany formy obsłuży

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...