pawelle8 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam koledzy forumowicze. W moim Audi A4 B6 2,0 ALT non stop zapala mi się checck engine. Średnio to co jakieś kilkaset km. Po usunięciu znowy wyskakują. Nie wiem od czego zacząć. Po podłączeniu do kompa pokazuje mi takie błędy: 16804- Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420-001-Upper Limit Exceeded-Intermittent 17953- Shareware Version. To Decode all DTCs P1545-008 Please Register/Activate-Intermittent Wiem że to jakieś problemy z przepustnicą i katalizatorem lub sondą ale czy np sonda i katalizator nie wywala poprzez przepustnicę? Od czego zacząć? Dodam jeszcze że po zapaleniu się checka samochód chodzi w miarę normalnie. Problemy są jedynie po odpaleniu na całkiem zimnym silniku. Trochę nim szarpie, faluje na obrotach a czasami podskoczy na obroty, zapali się esp i coś jeszcze na liczniku i silnik zgaśnie. Po odpaleniu jest już ok. Po diagnozie innych sterowników pojawił się jeszcze jeden błąd: 17953- Please check DTC Memory of Engine Controller P1848-35-10- --Intermittent Czy ten błąd ma jakieś powiązania z całą resztą?????? Proszę o jakąś pomoc i dzięki z góry za to
pawelle8 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 No ok. Więc druga sonda podaje błąd drugi. Może też generować błąd pierwszy czyli przepustnicy? A co z trzecim błędem? Wg googla to jakiś problem komunikacji esp z silnikiem. Możliwe że przez to samochód przy odpalaniu tak jak pisałem potrafi zgasnąć? Przed zgaśnięciem zapala się kontrolka esp
Łukasz13 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) 16804- to nie jest problem z drugą sondą, to błąd niskiej wydajności katalizatora, masz zużyty katalizator pewnie od nadmiernego zużycia oleju, nic tym za bardzo nie zrobisz, możesz wymienić kat na sprawny albo spróbować użyc tulejki na drugą sonde ewentualnie usunąć diagnostykę kata w ecu. Drugi błąd od przepustnicy, możesz wyczyścić i zaadoptować przepustnice, jak nie pomoże to wymiana na jakąś używke. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez ?ukasz13
pawelle8 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 Łukasz13 dzięki za podpowiedxź. A co możesz powiedzieć na ten trzeci błąd? 17953- Please check DTC Memory of Engine Controller P1848-35-10- --Intermittent Dlaczego jest to błąd połączenia esp z silnikiem? Kontrola trakcji działa poprawnie.
enrike2 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Ja miałem identyczny problem po paru dniach zobaczyłem że wąż spadł z przepustnicy ten cienki założyłem skasowałem błędy i spokój już 3 miesiace
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się