Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zamiary na tuning. AFN.


Raresz Fochatek

Rekomendowane odpowiedzi

No pisane to Ty masz nie jeden watek nie ma tyle co Twoj post:-D

Egr zagadaj z tunerem niech odlaczy programowo.

Ja wyaalilem wsio co mialo polaczenie z egrem a ostatnio nawet tuner odlaczyl go programem i nie ma juz bledu.

Tobie polecam wywalic kolektor dolotowy kupic ten z awx kupic przejsciowke i wlozyc to na auto.

Jak nie masz czasu na to to wywal swoj kolektor umyj w srodku kercherem nalej do srodka nafty i wypal syf z niego przez jakies 20min nastepnie szmata i blysk w srodku.

Jak masz zaslepiony egr to raczej zazlepiles tez wezyk od niego???

Co do zaworu to tam nie m siateczki zas membrana.

Mozesz dac sobie oct(oli catch tanker)i ledzie lecialo w niego.

Od razu sprawdzisz czy to turbo czy odma.

Wszystkie polaczenia rozlacz wytrzyj ladnie szmata i daj nowe opaski.nic ma sie nie saczyc...

Nie wiem jak jest z tym wezykiem.mam fl a tam to wywalili.

Co do opon i hamulcow to nie szalej.

Hamulec ten jaj nie urywa wiec 205 spokojnie stykna.a jakie to juz nie powiem kwestia gustu i portwela...

Jest tematow w ciul wiec jak masz czas to znajdziesz wszystko co potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* EGR - nie nie, z kumplem zaslepilismy tylko tam gdzie idzie powietrze. wezyka nie dotykalismy a co do bledu to nie pokazuje mi zadnego bledu :D

* Kolektor AWX - z tym musze jeszcze poczekac narazie fundusze sie skonczyly odlozylem narazie na zawieszenie(dzis zrobione ale nie robilem sam oddalem do mechanika bo chcialem miec to solidnie zrobione a po tym jak wymienialem niefortunnie lozysko dwa razy i widzialem ile jest zabawy z tym to nawet nie podchodzilem juz nie mowiac o tym ze jeden sworzen uwalilem wiec szkoda by mi bylo nowego seta) i na sprzeglo. rok temu czyscilem wlasnie kolektor ale chyba nie wyczyscilem go idealnie ale w kazdym badz razie po czyszczeniu dolotu poczulem ze autko odzylo.

od IC do dolotu rozlaczalem caly uklad w wakacje jak robilem wtryski i dla pewnosci sprawdzalem czy dobrze poskrecany jest.

* Wczoraj rozbieralem ECU bo zrobilem straszna rzecz... bylem wczoraj na myjni tej ze szczotkami obrotowymi wjezdza sie i samo cie ciagnie pasem po tych szczotkach niestety bylem na tyle glupi ze nie zgasilem silnika jak tam przejezdzalem wieczorem wyjechalem z domu na autostradzie przestal reagowac pedal gazu posralem sie ostro ale dojechalem do domu jakos czasem zaskoczylo ale wiekszosc drogi jechalem zmieniajac biegi bo sie zacielo na 1300 wiec 40 na godzine dalem rade jechac. przeczytalem tylko ze to wilgoc w ECU wiec rozebralem kompa ze srodka wylecialo wody na tyle ze mala kaluza sie zrobila przy okazji wyczyscilem wszystko z oleju ta rurke tez to, tak wogole to chyba to jest ten MAP sensor nie rozumialem do wczoraj co to jest ale jesli MAP znaczyloby mass air pressure to znaczy ze pewnie to jest to. Nie rozumialem tej kwestii jak na forum ktos pisal ze przeniosl MAP sensor z ecu do dolotu. czy jest tak jak mysle? jesli tak to juz czaje o co chodzi. No ale wkazdym razie ecu wyczyszczone z oleju a silnik reaguje tak samo zniknal za to chyba blad 65536 musze sprawdzic sam bo mi to turas dzis robil u mechanika przy czym na zimnym silniku krecil go do konca prawie a potem auto 2 razy mu nie chcialo odpalic ja to bylem juz posrany ze rozwalilo cos w silniku albo pierscionki albo uszczelke albo cos jeszcze. na szczescie chodzi jak chodzilo.

* z oponami i hamulcami sie wstrzymam jednak poki nie zrobie sprzegla pompki wody i uszczelki pod glowica bede spokojny ze podstawy porobione i mozna dalej modzic :)

* OCT. jak to dziala? to sie kupuje czy robi samemu? jest jakis poradnik na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do OCT to wpisz sobie w Google to zobaczysz jak to wygląda, są też opisy na to samemu zrobić. Kolektora ssacego nie kupuj od awx tylko od sharana auy, to jest praktycznie to samo a kilka razy tańszy jest ten z sharana, mam taki u siebie i zapłaciłem za niego jakieś niecałe 30zl z wysyłką;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do OCT to wpisz sobie w Google to zobaczysz jak to wygląda, są też opisy na to samemu zrobić. Kolektora ssacego nie kupuj od awx tylko od sharana auy, to jest praktycznie to samo a kilka razy tańszy jest ten z sharana, mam taki u siebie i zapłaciłem za niego jakieś niecałe 30zl z wysyłką;)

teraz ceny awx tak spadły że ja swój na allegro wyrwalem za 40zl z wysylka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Kolektor - Kolektor to najmniejszy problem wczoraj myslalem powaznie nad tym co zrobic i w jakiej kolejnosci i doszedlem do wniosku ze najpierw caly silnik wzmocnie bo juz wczoraj poczulem ciarki i mi sie nawkrecalo ze juz powoli pada mi zaczely mi sie przed oczami ukazywac puszczajace uszczelki pod glowica zatarte turbo i inne rzeczy ogolnie same urojenia no ale zrobie swoje nie bede sie juz bal ze mi sie auto gdzies zatrzyma ze starosci jak juz to zatrzyma mi sie na wlasne zyczenie bo zachcialo mi sie modzenia jakiegokolwiek. wogole po nowym roku jakos pecha mam do furki wczoraj moglem zrobic fotke na desce rozdzielczej dyskoteka migala kontrolka swiec, stan plynu chlodzacego, czerwony wykrzyknik w tym samym polu po prawej abs i air bagi masakra :D

pytanie mam jeszcze. co to wlasciwie jest flansza? bo czytalem ze trzeba cos takiego zrobic i to jest gdzies meidzy kolektorem a egr'em. czy to chodzi o to ze wywala sie egr'a i zeby nie bylo za pusto to daje sie ta flansze? nie za bardzo czaje o co z tym chodzi.

* ponawiam pytanie czy to MAP sensor to jest to w ECU do ktorego biegnie wezyk podcisnienia z dolotu? i czy to ten sensor sie przenosi gdzies do dolotu jak w poradniku pisze "MAP sensor w dolocie" to chodzi dokladnie o ten sensor ktory jest tam w komputerku?

* jeszcze pytanie mam widzialem w poradniku odnosnie tuningu jedna rzecz - co daje usuniecie przeplywki i kiedy warto to zrobic a kiedy nie?

* chyba turbo - dzis jak zgasilem silnik i wysiadlem z auta slyszalem taki dzwiek jak spuszczane powietrze z balona przez 2 sekundy tylko oczywiscie nie tak wysoki dzwiek. jedyne co mi sie skojarzylo to tak jakby turbo sie krecilo i w tym wlasnie momencie przestawalo krecic tzn zwalnialo obroty do zera. ale troche dziwne to by bylo bo od zgaszenia silnika minelo pare sekund nie nie wiem 3-4 jak wyszedlem moze od razu wyszedlem nie pamietam ale stalem jakas minute na wolnych obrotach wiec nei gasilem go zaraz po poworcie tylko po odczekaniu poszedlem do domy myslac caly czas o tym wrocilem do auta odpalilem turbo normalnie chodzilo zgasilem go i juz nie slyszalem tego potem jezdzilem i tez sie to juz nie powtorzylo. mial ktos tak?

Edytowane przez Raresz Fochatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze afn przecieka jest normalne.

Tak flansza zastepuje puste miejsce po egr bez niej montaz kolektora z awx nie jest mozliwy,koszt takiej to ok 100zł

Robisz masło maslane...

Sprawdz wpierw co napisane wyzej nie szukaj nowego,nikt nie wywróży nic na odległość sam to wiesz...

Zdejmij waz od turbo z tego trujnika co pisałes o nim i poruszaj wirnikiem i powiedz jaki ma luz wzdłużni i poprzeczny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie mam jeszcze tak na szybko kiedy robi sie planowanie glowicy to wsadza sie uszczelke o rozmiar grubsza czy niekoniecznie? czytalem ze to ustala sie na podstawie wysuniecia tłoka ale podejrzewam ze nie bede w stanie tego sam zrobic a przynajmniej strasznie to brzmi(precyzja i narzedzia)

i od razu drugie na innym forum przeczytalem cos takiego "zmierzyłem, zdjęte o 0,4mm" chodzilo o szlif glowicy jak ktos byl w stanie sprawdzic o ile poszedl szlif? da sie to jakos sprawdzic?

i w sumie jeszcze jedno. jak mam napisane 260 tyksow przebiegu to jaki olej powinno sie tam lac? ja leje 5W-40 ale nigdy nie patrze czy pisze mineralny czy jakis inny tzn nigdy nie zwracalem na to uwagi rok temu mialem wymiane oleju do tej pory dolewalem tyle co wciagnie. ale dopiero teraz przeczytalem ze w zaleznosci co silnik przeszedl leje sie odpowiedni olej. jak z tym jest?

Edytowane przez Raresz Fochatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tam w ogole olal pol.syntetyki.

Lej full i tyle.

Dobry jest motull x cess.

Masz auto z turbo wiec dbaj wlasnie o nie.

Ile bierze Ci tego oleju na te 10 tys????

Albo czegos nie napisales albo remont zaprogramowales sobie juz w glowie....

Uszczelke daja w fabrykowni roznie.

Ja mam 300na blacie ciul go wie ile w tym prawdy a mam uszczelke najgrubsza z ori znakiem.

Ponoc powinno sie dawac grubsza.

Ktos kto robi szlif glowicy wie ile ja zebral.

Na pv odpisze jak znajde dluzsza chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za czas reakcji ale nie mam stalego dostepu do neta a jak mialem dostep to nie dzialalo forum swoja droga wolalem stara wersje :/

czyli caly czas cale zycie lac 5W40? Nie widzialem tu jeszcze marki motul nigdzie ale moze musze sie lepiej rozejrzec. No nie wiem dokladnie ile bierze no ale jestem pewien ze napewno grubo ponad litr moze 2 litry na 10000. Nie chce przesadzic ale ostatnio wlalem cala butelke litrowa a pamietam ze kiedys tam tez lalem cala butelke litrowa chyba no ale zalozmy ze na 10k km bierze mi 1 do 2 litrow. Nie obstawialbym tego jako wina uszczelki. Podejrzewam wesz82 ze to raczej przez ta odme. Jesli mam racje to jedyne co trzeba zrobic to wymienic ten trojnik w pokrywie zaworow? Jak zdemontuje to bede widzial czy sprawne czy nie? Zreszta obadam jak to wyglada w wolnej chwili.

Nie wiem dokladnie co miales na mysli z tym programowaniem w glowie ale ogolnie chce dopiescic furke tak zeby wszystko bylo "jak nowe" albo przynajmniej jak najblizej tego. czy czegos nie napisalem... biorac pod uwage fakt dlugosci moich postow na to bym nie stawial :D choc czasem sie zdarza ale w wiekszosci wypadkow wtedy robie szybko edit haha :D

Z ta glowica i uszczelka jak narazie za daleko w przod wylecialem jak narazie utkwilem na poziomie zawieszenia :/ wogole sil mi brakuje coraz czesciej odbieram sygnaly z zewnatrz ze najlepiej chyba probowac samemu naprawiac to auto i wymieniac rzeczy. mysle ze jedyne co mi stoi na przeszkodzie to strach przed tym ze albo unieruchomie auto na dluzej albo ze zniszcze jakis komplet jakichs drogich czesci. no ale chyba czas najwyzszy sie przelamac. pozostaje jeszcze tylko jedno : brak kanalu czy czegokolwiek zeby wlezc pod auto.

Ogolnie po tym jak zrazilem sie do turasa nie umiejacego sie obslugiwac dizlem (no k***a kto normalny daje mu w opor na calkiem zimnym silniku...) pojechalem gdzie indziej zapytac sie o wymiane sprzegla i dwumasy. okazalo sie 2x drozej niz u turasa ale widzialem ze firma wydawala sie dosc porzadna pare warsztatow mieli robia czipy swoj sklep itd. ale spalila sie w moich oczach ta firma kiedy gosc mi powiedzial ze z seryjnych gratow wyciagnie mi 180 bez przerobek jakichkolwiek. no dobra zalozmy ze moze jest przekozakiem i potrafilby napisac taki program ale co z moimi gratami? co z turbina ktora teraz ledwo ciagnie bo lapie awaryjny a co dopiero przy takim wyrzucie spalin. no i standard intercooler bo z tego co zrozumialem to masakrycznie sie wtedy podniesie temperatura w turbo a co za tym idzie temperatura powietrza. no ale tak czy inaczej zwatpilem i w ciapatych i w holendrow... ale to nie koniec dzis pojechalem na ustawienie zbieznosci nie dosc ze zamiast godziny trwalo to 3 to jak wrocilem po auto i pojechalem pojezdzic to sie az zagotowalem. zle zrobilem bo po wymianie zawiasu jezdzilem tydzien na nowym zawieszeniu bo nie mialem kiedy zrobic zbieznosci i caly czas sie martwilem czy nie zwale sobie zawiasu na nowo a szkoda by mi bylo. no wiec odebralem auto i gosc mi mowi ze nie jest super idealnie bo jest minimalny luz na koncowce drazka no to sie go pytam czy to od tego ze na nieustawionym jezdzilem a on do mnie ze raczej nie to mu mowie to niby od czego jak mam nowe zawieszenie cale. no ale wychodzac z tamtad bylem pewien ze to jest jakis ekstremalnie maly luz. prawda: znosi na prawo tak samo jak znosilo, teraz jeszcze w dodatku jak jade prosto to moja kierownica jest pod katem jakies 15* i czasem jak hamuje to mi skreca na prawo cale auto myslalem przez chwile ze lewy hamulec niedomaga ale w wiekszosci wypadkow na hamulcu jedzie prosto tylko czasem skreca w prawo. czyli oprocz kata kierownicy ktory byl taki sam tylko ze w druga strone to jest tak jak bylo...mam gwarancje wiec jutro rano tam jade ale sie zastanawiam to po co mi niby mieli robic ta zbieznosc skoro jest luz na galce? :o myslalem ze logiczniej jest powiedziec panie masz pan luz zrob se to to ci dopiero ustawimy. czy jak jest luz na koncowce drazka to auto i tak by skrecalo mimowolnie mi w prawo? czy po prostu wtedy bym odczuwal to tylko podczas ruchow kierownica? (na logike niby kola powinny byc ustawione na rowno wiec drugie kolo powinno osiagnac rownoleglosc poprzez ruch auta do przodu skoro zawias sprawny) no ale ja sie na tym nie znam moze wy mi pomozecie bo ja juz ttrace wszelkie nerwy no a na podsumowanie cenowo jak sie pytalem o wymiane sprzeglo plus dwumas to u powyzszych fachowcow wygladalo to tak: ciapaci 225 gosc ktory potrafi wyciagnac milion hp z serii 400 a goscie od zbieznosci 550. sorki znowu za dlugiego posta ale bardzo zly dzien mam musialem wylac troche zalu z siebie mam nadzieje ze zrozumiecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tylko,ze kanal nie jest Ci do niczego nie potrzebny, wszelkie naprawy wykonasz na lewarku i kobyłkach.  co mozna zj***ć podczas odkrecania i przykrecania śrubek? co najwyzej moze Ci brakować wiedzy i doswiadczenia i narzedzi podczas napotkania na problem np .urwana śruba itp .a z tym motulem to sobie daj spokój, motul tam,  motul tu, ludzie innych olejów nie znacie ? mam wrażenie ze na forach znaja tylko motula, a u mechaników castrola.  silnik to stary kibel z konstrukcją z lat 80, on cudów nie potrzebuje, lej 5w40 o normie 505.00 i wymieniaj na czas, a kazdy olej bedzie ok. 

a od siebie Ci powiem,ze jak chcesz te wszystkie swoje naprawy i modyfikacje robić nie sam a u mechaników, to wez lepiej sprzedaj ten samochód, kup jakies a4b6, albo passata b5fl z awx'em ,zmien turbo i ciesz sie mocą  i  nowszym autem za tą samą kasę.  nic nie kumasz , a dla tych mechaników wygladasz jak potencjalny frajer to wydojenia.  wybacz za ton, ale tak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fusse. dzięki stary, dzieki tobie wlasnie przekonalem sie ze moje auto to stary złom i jedyne czego własnie potrzebuje to a4 b6 i to rozwiaze wszystkie moje problemy. nie pomogles niestety.

aaa sorry :D albo JAKIŚ pasat z awuiksem

Edytowane przez Raresz Fochatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złom to nie wiem ,ale ze stary to na pewno. 

to pokrótce Ci powiem co ile kosztuje bo moze sie nie orientujesz:

-wtryski 230 800-1000zl  - robocizny nie liczę, być moze dasz radę sam zmienic. 

-turbo brd - 1200zl , wymiana 200-300zl. 

- pompa  107j jak dasz rade w ogole gdzies kupic to pewnie 1000zl - wymiana 300-500zl (roboty tyle co rozrząd plus wymiana pompy)

-fmic plus rury - 800-1000zl - być moze moze dasz rade sam. 

-sprzeglo z dm awx - 1500zl - ile tam pisales? ciapaci 300zl ?

-bedziesz wymieniał pompe, pewnie bedziesz zmienial rozrząd - 500zl

- pierdoły, typu łapa do nowej pompy, map sensor , wezyki,  kolektor z awx, flansza egr , dolot z miejscem na nowy mapsensor. lacznie jakies 300zl .

nie doliczylem do tego kosztów przesyłek oraz kasy za robocizne za lutowanie np przewodów od mapsensora, kosci w ecu i innych pierdół które wychodzą po drodze.  

po wymianach tego wszystkiego wyjdzie CI marne 190 Koni i oczekiwanie kiedy doladowanie rzędu 1,6-1,7bara wydmucha Ci 20 letnią uszczelke spod głowicy. 

ile to wyszlo razem? podliczę ,  6tys za czesci plus robocizna: 1000-1500zl .   jak uwazasz,ze zawyzylem ceny(choc tak nie jest) to sobie odejmij od wszystkiego 1000zl.  nie zapominaj ,ze nie wszyscy mechanicy biorą sie za taką robotę. (montaż nie seryjnych części) , kazdy bedzie Ci mowil,ze nie bierze za to odpowiedzialnosci i za kazdą poprawkę bedą Cie kasować .

 sprzedasz a4 za 5-7tys,  kupisz nowsze b6 za 13-14tys,  zmieniasz turbo, robisz program za 300zl  i masz 180-190koni i nowsze auto , a roboty to tyle co zmienic turbo, dla sprawnego pod blokiem 2-3h pracy.  

zrobisz jak uwazasz, wpadne tu za pol roku ,zobaczyć jak idzie moc :D haha, pozdro

aaa zapomnialem , jeszcze hajs dla tunera nie doliczylem , hehehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiszę swoje 3 grosze na własnym przykładzie

kolektor awx 40zl

turbo awx 360

wtryski od alh komplet 60zl

końcówki wtrysków wzm 320

wymiana wszystkiego 0zl robiłem sam

program 300

i teraz zwrot

wtryski afn 130zl

turbo 250zl

kolektor z egr 50zl

przedemna jeszcze montaż fmic

aczkolwiek koszta nie takie straszne

w super moc nie celowalem zależało na płaskim momencie

i ori sprzęgle z dm

pominąłem jeszcze sprawdzenie wtrysków u pompiarza uszczelki itp itd ale to Groszowe sprawy

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie agresja wieje z twoich postow i ukrta mysla "kolejny niedojeb bez pojecia zabiera sie za tuning". ok. twoje zdanie. i na tym pozostan ze jest tylko twoje(tzn wiem ze wiekszosc z was tak sadzi ale i tak wisi mi to). a co do cen to ktos powiedzial ze biore pod uwage pieniadze? wogole cala twoja wypowiedz bazuje na tym co sam sobie ubzdurales no ale zakladajac ten watek nie mialem zamiaru poprawiac myslenia takich gosci jak ty. posluchaj. nie chce byc niemily ale nie powiem twoje posty podnosza mi cisnienie. ale skoro nie chcesz pomagac to po co sie odzywasz? zebym szybciej dal sobie spokoj? przemysl sobie troche swoje postepowanie i dopiero wpadnij za pol roku ok? i co wypisales mi ceny myslisz ze nie potrafie sobie wejsc na allegro i zobaczyc ile kosztuje sprzeglo z dwumasą? no i co z tego za za ten hajs kupie sobie inne auto a czy napisalem gdzies w watku prosze powiedzcie mi czy jest sens tuningowac to auto czy nie lepiej kupic JAKIEGOS pasata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie agresja wieje z twoich postow i ukrta mysla "kolejny niedojeb bez pojecia zabiera sie za tuning". ok. twoje zdanie. i na tym pozostan ze jest tylko twoje(tzn wiem ze wiekszosc z was tak sadzi ale i tak wisi mi to). a co do cen to ktos powiedzial ze biore pod uwage pieniadze? wogole cala twoja wypowiedz bazuje na tym co sam sobie ubzdurales no ale zakladajac ten watek nie mialem zamiaru poprawiac myslenia takich gosci jak ty. posluchaj. nie chce byc niemily ale nie powiem twoje posty podnosza mi cisnienie. ale skoro nie chcesz pomagac to po co sie odzywasz? zebym szybciej dal sobie spokoj? przemysl sobie troche swoje postepowanie i dopiero wpadnij za pol roku ok? i co wypisales mi ceny myslisz ze nie potrafie sobie wejsc na allegro i zobaczyc ile kosztuje sprzeglo z dwumasą? no i co z tego za za ten hajs kupie sobie inne auto a czy napisalem gdzies w watku prosze powiedzcie mi czy jest sens tuningowac to auto czy nie lepiej kupic JAKIEGOS pasata?

jakby tak liczyć się z kosztami tuningu w obojętnie jakim aucie to zawsze wychodzi ten sam wynik.....ze się nie opłaca ale dzięki temu mamy fora zloty spoty miłośników i hobbystów którzy w "stare graty inwestują

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta cała dyskusja jest dla mnie bez sensu :facepalm: Autor nie potrzebnie zakładał posta z powielany już kilka krotnie zagadnieniem.Wystarczy poszukać już w istniejących tematach na forum jak i w projektach.Na temat silnika AFN itp zostało już chyba powiedziane,opisane na tym forum wszystko. Zapraszam do wyszukiwarki i tym samym autor nie będzie musiał czytać co najmniej dziwnych postów co zrobić ze swoim autem:wink: Np. kup besześć z AWX czy AVF wymień turbo i zrób 190KM,które będzie w rzeczywistości jechać jak bepińć 160-170KM:grin:

Pozdrawiam i proszę mi tu bez zbędnej "spiny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta cała dyskusja jest dla mnie bez sensu :facepalm: Autor nie potrzebnie zakładał posta z powielany już kilka krotnie zagadnieniem.Wystarczy poszukać już w istniejących tematach na forum jak i w projektach.Na temat silnika AFN itp zostało już chyba powiedziane,opisane na tym forum wszystko. Zapraszam do wyszukiwarki i tym samym autor nie będzie musiał czytać co najmniej dziwnych postów co zrobić ze swoim autem:wink: Np. kup besześć z AWX czy AVF wymień turbo i zrób 190KM,które będzie w rzeczywistości jechać jak bepińć 160-170KM:grin:
Pozdrawiam i proszę mi tu bez zbędnej "spiny".

[emoji106] [emoji106] [emoji106]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam tak:

Dużo mechaników żyje z tego i dla nich każda naprawa to kasa,a jak trafią na nie kumatego właściciela to potrafią ssac jak dziecko matkę...

Jezeli czujesz sie na siłach,zdobedziesz garaz lub miejscówe gdzie mozesz zrobic to i owo to zrób tak i nie przejmuj sie ludzmi.

Ludzie zawsze beda pier**l....bo tak maja zapisane w genach.

 

Wiedz tylko ze dogranie wszystkiego nie jest łatwe jak by sie zdawało,cos idzie nia tak i auto jet udupione na x czasu.

Tak jak ktos napisał dokładnie czego potrzebujesz,ale prócz tego jest jeszcze duzo innych spraw o których dowiesz sie rozbierajac auto.

Pisanie ze awx jest lepszy nie jest prawda,moze wydasz mniej kasy by go doprowadzic do 200/420 ale musisz wydac duzo wiecej zeby kupic tegoz awx.

No i nie mysla ze jak dasz 13k za awx to bedzie to perełka i nic tylko lac i jezdzic...

 

Zacznij powoli,wpierw ogarnij to co boli go teraz tj ta zbieznosc nastepnie idz dalej tj kolektor,wyczysc nagar z komory silnika,ucz sie powoli a dasz rady to na pewno.

 

Sam pamietam jak x lat temu zmieniałem termostat i to było pierwsze co zrobiłem przy klekocie,całe popołudnie w garazu a dzis smeije sie z tego  bo zrobiłbym to w 15 min.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...