Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej a dpf


Tyron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaki olej powinien być lany do 3.0 TDI CCWA po usunięciu dpf ,Czy stosować dalej z normą 507 czy można lać coś innego.Według instrukcji obsługi wygada to tak.http://www.directupload.net/file/d/4592/brxwcqj4_jpg.htm

Drugie pytanie czy przy wymiane można zalać go olejem 5w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pytam o coś innego to,że można lać z normą 507 to wiem .Czy można po usunięciu dpf wlać olej np. z normą 505.01,505 jak to pisze w instrukcji obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy do 0w40 nie wrócić w 3.0 bo zima ma wtedy dużo lżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy do 0w40 nie wrócić w 3.0 bo zima ma wtedy dużo lżej.

A co teraz lejesz i czy masz dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

507 warto stosować dla aut z DPF bo oznacza niskopopiołowy olej. Nie ma dpf, możesz lać 504.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5w40 motula, wcześniej do tfsi lalem 0w40 millersa i może zaleje teraz takim :) rozruch w zimę był dużo łagodniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

507 warto stosować dla aut z DPF bo oznacza niskopopiołowy olej. Nie ma dpf, możesz lać 504.

504 to norma dla benzyny chyba z dpf więc nie ma nic wspólnego z dislem

5w40 motula, wcześniej do tfsi lalem 0w40 millersa i może zaleje teraz takim :) rozruch w zimę był dużo łagodniejszy.

lejesz 5w40 a masz ten dpf bo z tego co wiem żadny olej 5w40 nie spełnia norm 507.00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, 504 jest do benzyny. mozesz np zalać motula xclean 8100, spełnia normę 504/507 a jest sporo tanszy od specyfica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest jak należy ;)

Jeżeli masz dpf to lejesz zły olej kolego co będzie skutkowało szybszym zabiciem dpf.

Tak się jeszcze zastanawiam przy oleju 501.00 pisze wyraźnie,że z przeznaczenie do pompo wtrysków , a w przypadku CR nie ma tego nigdzie napisane przy normie 507.00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę że wszystko jak należy, dpf'a nie ma ;)

Ok spoko nie zrozumiałem czyli lejesz 5W40 i jak odczucia pewnie norma 505.01 jakieś zmiany .Bo też stoję przed tym dylematem bo będzie wymiana oleju długo lejesz w sumie z instrukcji obsługi wyraźnie pisze,że norma 505,505.01 można zastosować ale wymiana co 15 tys.km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaki olej powinien być lany do 3.0 TDI CCWA po usunięciu dpf

Drugie pytanie czy przy wymiane można zalać go olejem 5w40.

Serwisy leją LM TopTec 4100 do tych z DPF pomimo, że nie spełniają 507.00 ale spełniają normę Euro IV i zezwalają na interwał do 30 tys.km.

Ja nie jestem zwolennikiem LL więc tylko 15 tys.km.

Masz tego oleju 7 litrów więc powyższa propozycja budżetowa.

Można 5W40 o lepszym składzie bazowym ale koszty wtedy rosną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam motula 5w40 właśnie o normie jak podałeś wyżej olej czyli max.501.00.Olej który podałeś jest bardzo drogi jak dla mnie litr 45zł.


Sugeruje się też instrukcją obsługi tą co jest wklejona na początku postu i piszę wyrażnie ,że serwis podstawowy olej od 500 do normy 507..Co więcej tam pisze,że olej 507 to LL i oczywiście dpf .Chyba rozumie to tak,że serwis podstawowy to ten co 10-15 tys.km.

Ja mam motula 5w40 właśnie o normie jak podałeś wyżej olej czyli max.501.00.Olej który podałeś jest bardzo drogi jak dla mnie litr 45zł.

jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LM Top Tec 4100 1 litr ok. 5 euro.

Jeżeli tak to te same ceny jak motul,castrol,mobil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaki olej powinien być lany do 3.0 TDI CCWA po usunięciu dpf ,Czy stosować dalej z normą 507 czy można lać coś innego.Według instrukcji obsługi wygada to tak.DSC_0008.JPG - directupload.net

Drugie pytanie czy przy wymiane można zalać go olejem 5w40.

norma 507 z powodów ekologicznych "zastąpiła" 505. Ponadto 507 - LL + DPF, 505 - normalny interwał. Śmiało możesz lać każdy olej spełniający normę 505/505.01 i 507.

Ja mam motula 5w40 właśnie o normie jak podałeś wyżej olej czyli max.501.00.Olej który podałeś jest bardzo drogi jak dla mnie litr 45zł.

http://www.ceneo.pl/33070599#tab=click

nie ma normy 501.00 jest 501.01, zużyj i nie kupuj więcej, to jest olej "uniwersalny" bez cech oleju lekkobieżnego

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok co to dokładnie oznacza olej lekkobiezny. Tzn nie mogę łac 5w40 lepszy będzie 5w30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok co to dokładnie oznacza olej lekkobiezny.

Olej spełniający normę producentów samochodowych:

VW 500 00 do silników benzynowych i wolnossących Diesli.

VW 502 00 do silników benzynowych pracujących w trudnych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...