Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T - Proszę o pomoc w analizie logów


woltek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam A4 B6 1.8T AVJ

Chcę zrobić ligi mojego silnika, ale wszystko co czytałem na ten temat mówi, że na kanale 011 są podane wartości turbiny, a u mnie jest RPM/Temperature/Temperature/Ign.Timing

Byłem na hamowni wypluło 140KM i 224Nm zastanawia mnie dlaczego wykres jest taki pokrzywiony i czy może jest gdzieś te 10 brakujących koni?

Turbina była założona NOWA 30 000km temu + pierścienie, nowa przepływka i nowa sonda lambda (przed katalizatorem)

Kat wycięty, została sama puszka, wkręcony emulator prosty za katem.

Silnik czasami lubi zafalować, dziwnie się zachowuje na zimnym tuż po odpaleniu, a gdy jest +25`C (ciepło na dworze) po odpaleniu wchodzi na ssanie,a przy minusowych temperaturach ssania nie ma po odpaleniu.

Dodaję zdjęcie wykresu z hamowni i błedy VAGa które cały czas się pojawiają.

błędy:

16524, 16523, 17522, 16514, 18062, 16804, 16795

Które bloki pomiarowe mam zmierzyć dynamicznie, a które statycznie, aby można było powiedzieć coś więcej?001.jpg

LOGI:

http://vaglog.pl/log-003_020_3y69IN.html

http://vaglog.pl/log-115_118_GHWo7E.html

http://vaglog.pl/log-002_033_AvDzw.html

Edytowane przez woltek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy od drugiej sondy i sai w zasadzie nie powinny wpływać na moc, ale i tak zrób logi,

rób kanały parami 002+033, 003+020, 115+118, do odcinki po skasowaniu błędów nawet jak nic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qwa to Wszystkie filmiki które ogladałem i co czytałem to o dieslach było, mogli dodać w opisie, no to od jakich obrotów zacząć zapis? i tak dla pewności na 3 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz lpg? Logi wygladaja calkem dobrze, tylko problem z napieciem sondy, moze to byc zwiazane z bledami ktore masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu

a teraz na zimnym nie potrafi odpalić

Edytowane przez woltek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na problem z paliwem. Płynu nie ubywa? Może samo paliwo słabej jakości, filtr paliwa wymieniony kiedy i na jaki, sama pompa nie brzmi inaczej?

Na listwie wtryskowej avj ma odpowietrzenie, naciśnij zaworek, owiń szmatką, upuść mu ciśnienie przed odpaleniem, zobaczysz jak szybko je buduje

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko wydaje się być dobrze, wystarczy że się troszeczkę zagrzeje to chodzi i odpala normalnie.

Dziwne bo po zapaleniu nie włącza się ssanie. w lato w gorące dni się włączało a w zimę nie

Edytowane przez woltek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa:D to był ten czujnik, dwa razy już go wymieniałem.

A wracając do poprzedniego tematu: Gdzie może być reszta koni w tym aucie i dlaczego ten wykres jest taki nierówny (falowany), powinna być raczej prosta linia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po chipie.....

http://vaglog.pl/log-003_020_eL7ga.html

http://vaglog.pl/log-115_118_HFOOGK5.html

http://vaglog.pl/log-002_033_86lbp.html

Pojawiło się spalanie stukowe a wynik na hamowni to  161 KM i 274nM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mówiłeś że masz problem z autem to nachipa pojechales? Grubo Stary. Jest nie dobrze bo z tego co wiem to zdrowy avj wypluwa 190 koni

Szkoda kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tylko drugi komp z wgranym chipem kupiony za grosze.... oryginalny też mam, więc to nie problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...