Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[Inne] Wymiana silnika


PPypek

Rekomendowane odpowiedzi

Ludziska :)

Zamierzam sie kupic A4 B6 1.8T quattro tylko jest kwestia tuningu niemieckie silniku sa dobre ale nie sa zbyt podatne na tego typu oparacje a szkoda bardzo obciazac silnik i ze wzgledu na to chcialbym sie dowiedziec od posiadaczy i profesionalistow czy daloby sie zmienic 1.8t niemieckie na japonskie 2.0t :) oczywscie jak juz wyzej pisalem nic nie mam do niemcow ale japonskie silniki sa jednak nie do zdarcia :) i podatne na tuningii :) Szacowana moc na chiwle obecna po kupnie szacowalaby sie kolo 300 kucy :) a z czsem moc chcialbym jeszcze podnies do okolo 400-450 kucy :) Prosilbym o komentarze i podpowiedzi :) oczywiscie cena nie gra wiekszej roli :) tylko prosilbym o nie pisanie kometarzy typu: kup sobie inne auto albo cos w tym stylu :)) gdyz potrzebuje solidne niemeickie kombi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro cena nie gra większej roli to kup sobie B5 RS4 2.7 T

To co proponujesz to jakieś SF :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu RS4 B5 ??????

jak Kolo ma szmal niech kupi B6 albo B7 RS4

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PPypek masz kupować A4 b6 i chcesz mieć 400-450 koni to lepiej zainwestuj kase w rs4 b5 2,7biT. Tam z 380 koni łatwo zrobić 450 a nawet 500 i to będzie to. Jak masz robić tak jak ty to opisałeś to lepiej od razu odpuść bo zrobisz krzywdw Audi i na dodatek sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jak koledzy radzą, bo będziesz miał problem dogadania się elektroniki z tego japońskiego silnika z resztą rzeczy w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze a 2.0T z B7 ?? co wy na to ?? bo B5 jak i B7 juz nie sa takie fajne , B6 ma jednak ten swoj styl i zadziornosc :) a B7 mialem w sedanie i to juz jest taki bardzije poukladany samochodzik :) przeszedlem troche z audi bo mialem i s3 99rok bardzo fajnie sie samochodzik sprawowal potem bylo audi a4 b7 a na koniec audi S6 2002 roczek 4.2 tiptronik i to byl miodzio ale jednak kombi to kombi :)

ps. a jakby wrzucic 2.7 T ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup s4 b6 kombi,wywal kiblowate 4,2 i wstaw 2.7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że lepiej kupić RS4 B5 to nie jest tak do końca prawdą...

Może kolega PPypek poprostu lubi swoje auto i silnik i nie chce zmieniać...

Dla wtajemniczonych kiedyś Bullitt z Racingforum miał potężnie dłubniętą A4 B5 1.8 T moc podchodziła pod 500KM a na podpowiedzi że lepiej kupić RS4 odpowiadał ,,nie lubie iść na łatwizne" poprostu lubił swoje auto i nie chciał 2,7 w przypadku kolegi PPypek może być tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie w tym cos jest :) na latwizne moze isc kazdy :) widze ze kolega Bullitt tez szedl swoja droga :) ale 1.8 T = ~500KM to juz lekka przesad atak mi sie wydaje :) jak dla mnie to zbyt mocno obciazony silnik ;) ale dla chcacego nic trudnego mozna i sie tak bawic :)

Pozdrawaim Wszystkich :)

ps. jakby ktos mial ten artykul o tak dlubnietym A4 1.8T to z checia bym przeczytal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o kolege Bullita to trzeba zaznaczyć że on swoim A4 nie jeździł codziennie, używał go tylko przy okazji pewnych warszwskich spotów i wyścigów na 1/4 mili na lotniskach...teraz A4 już jest sprzedane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...