Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T dziwny dźwięk po montażu DP


adrian242424

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wczoraj wywaliłem w mojej A4 kata i wpakowałem DP i mam następujący problem, przy odpuszczaniu gazu lub zmianie biegów w okolicach 2000-2400obr słyszalny jest taki jakby upust powietrza, dzieje się to tylko w czasie jazdy, myślałem, że to może DV, ale na wolnych i pod obciążeniem  w wyższych partiach obrotów słychać, że pracuje normalnie tak jak przed modem. Czy taki dźwięk jest normalny po wakowaniu DP? Zamieszczam film, jest to na nim słabo słyszalne, ale w realu nie daje mi spokoju i trochę irytuje przy normalnej jeździe.  

Dobrze słychać o co mi chodzi w 5, 9, 18 i 24s.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest normalny. Tak się sklada że wczoraj też wywalilem kata i wstawiłem DP 2,75 cala. U mnie takich dzwięków nie ma wogole jak u Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, WYSKUN napisał:

nie jest normalny. Tak się sklada że wczoraj też wywalilem kata i wstawiłem DP 2,75 cala. U mnie takich dzwięków nie ma wogole jak u Ciebie

Końcowy masz ori? U mnie jest przelot, tylko środkowy jest ori,  może to przez to?

Dziek przypomina upuszczanie powietrza do wydechu i nie wiem teraz czy to turbo czy co, wcześniej na kacie tego nie było, dolot sprawdziłem czy wszystko podpiąłem po demontażu tuby z filtrem i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wszystko jest ori, tylko DP założony i jest cicho, jedynie jak na maxa przygazujesz to jest fajny dzwięk cos jak na tym filmiku

 

a poza tym nie mam takich dzwięków jak Ty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obydwu przypadkach u wyskuna i Adriana siedzą moje DP

 

A wracając do problemu Adriana,to ten zakres obrotów silnika jest akurat tym ,w którym zaczyna budzić się turbo i podejrzewam ,ze to ono zaczyna się kończyć ,to,że nie było to słyszalne przy kacie ,to raczej norma ,bo jak by nie było kat delikatnie tłumi.

Edytowane przez bartez80
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartez80

na śmierć zapomniałem, że Ty robisz DP

przecież sam wysyłałem Ci kata z 2.0 ALT, żebyś sobie wymiary ściągnął :glupek2:

z drugiej strony ciekawe jak to jest z tymi katami, że jednym pada przy 250. drugim przy 300 tyś.

kwestia kto więcej miasto/trasa ?

co do dźwięku Adriana, ja też myślę, że przy okazji wycięcia kata słychać, że coś nie gra i raczej to nie sprawa układu wydechowego.

takie mam wrażenie jak tego słucham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, TomOskroba napisał:

@bartez80

na śmierć zapomniałem, że Ty robisz DP

przecież sam wysyłałem Ci kata z 2.0 ALT, żebyś sobie wymiary ściągnął :glupek2:

z drugiej strony ciekawe jak to jest z tymi katami, że jednym pada przy 250. drugim przy 300 tyś.

kwestia kto więcej miasto/trasa ?

co do dźwięku Adriana, ja też myślę, że przy okazji wycięcia kata słychać, że coś nie gra i raczej to nie sprawa układu wydechowego.

takie mam wrażenie jak tego słucham

Jeden silnik więcej pali oleju drugi mniej ,a to głownie spalanie oleju przyspiesza agonie katalizatora .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TomOskroba napisał:

@bartez80

na śmierć zapomniałem, że Ty robisz DP

przecież sam wysyłałem Ci kata z 2.0 ALT, żebyś sobie wymiary ściągnął :glupek2:

z drugiej strony ciekawe jak to jest z tymi katami, że jednym pada przy 250. drugim przy 300 tyś.

kwestia kto więcej miasto/trasa ?

co do dźwięku Adriana, ja też myślę, że przy okazji wycięcia kata słychać, że coś nie gra i raczej to nie sprawa układu wydechowego.

takie mam wrażenie jak tego słucham

ja mam w aucie 170tys przebiegu (nie wiem czy w to wierzyć ale sprawdzałęm w 2 źródłach i niby faktycznie ma) i mój kat wygląda tak

http://vlep.pl/cmx1gn.jpg

http://vlep.pl/stnjd2.jpg

mozliwe ze u mnie kat tak dobrze wygląda bo mi silnik nie pije nic oleju. zrobilem 2tys km i stan na bagnecie dokladnie taki sam

I tak jak Pisał bartez80, DP mam od niego. Szczerze polecam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, TomOskroba napisał:

JAK NOWY :)

po co zmieniałeś ? :D check Ci sie zapalił ?

mój kat w alt wyglądał jak spalona sraka :grin:

zmieniałem bo

1. auto jest żwawsze od dolnych obrotów - zauważalna różnica

2. w końcu brzmi ładnie a nie jak wcześniej wyło:decayed:

3. turbina się mniej grzeje.

4. jak kiedyś może bede chciał wirusa to lepiej już mieć DP:)

Narazie checka nie mam bo załozylem emulator kątowy i narazie jest ok.

I ciekawe za ile moge kata sprzedać:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. auto jest żwawsze od dolnych obrotów - zauważalna różnica   - w sensie, że ciągnie od dołu a nie od 2.3-2.5 ?

2. w końcu brzmi ładnie a nie jak wcześniej wyło:decayed:    - mi tam nic nie wyje :D

3. turbina się mniej grzeje. - fakt

4. jak kiedyś może bede chciał wirusa to lepiej już mieć DP:)   - fakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, TomOskroba napisał:

1. auto jest żwawsze od dolnych obrotów - zauważalna różnica   - w sensie, że ciągnie od dołu a nie od 2.3-2.5 ?

2. w końcu brzmi ładnie a nie jak wcześniej wyło:decayed:    - mi tam nic nie wyje :D

3. turbina się mniej grzeje. - fakt

4. jak kiedyś może bede chciał wirusa to lepiej już mieć DP:)   - fakt

Dla mnie 1.8t wyje w górnym zakresie obrotów. Jak jeździsz normalnie to normlanie brzmi

Miałem przyjemność jeździć wcześniej kilkoma rzędowymi szóstkami w bmw e46 i e39 i miałem kiedys civica 1.6 vtec i tam dzwięk to poezja. Jak wsiadłem do 1.8t to sobie mówię "ja pierdyle jaka padaczka":)

I po założeniu DP dzwięk się zmienił   (ale tylko jak wcisniesz gaz na maxa bo jak jeżdzisz normlanie to jest tak samo)

Brzmi bardziej RASOWO ale nie basowo, nic nie pierdzi. Nie wiem jak to opisać inaczej. W każdym bądz razie dzwięk na +

Lepiej ciągnie od dołu z 200-400 obr wcześniej, może poprostu przez fakt że jest mniejszy "turbo lag" jest szybsza reakcja na gaz troche.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaje o co chodzi. ja w alt miałem strumienice dedykowaną i myślałem że będe miał fajny dźwięk. niestety to był traktor, dopiero po rozgrzaniu było lepiej ale nieznacznie, bałem się że tu może być tak samo ale jak widzę ty jesteś zadowolony i skoro pierdzi tylko tak jak na filmiku to brzmienie jest świetne.

ok koniec OT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze dojść co to bo szlak mnie trafi od tego dźwięku, turbo raczej odpada bo wg. logów bije już 0,6 bara od 2200obr i trzyma do końca, sprawdzę zawór DV, N75 i szczelność na dolocie i dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, TomOskroba napisał:

1. auto jest żwawsze od dolnych obrotów - zauważalna różnica   - w sensie, że ciągnie od dołu a nie od 2.3-2.5 ?

2. w końcu brzmi ładnie a nie jak wcześniej wyło:decayed:    - mi tam nic nie wyje :D

3. turbina się mniej grzeje. - fakt

4. jak kiedyś może bede chciał wirusa to lepiej już mieć DP:)   - fakt

czyli widzisz ,masz juz 50 % powodów na plus ,żeby zamontowac u siebie DP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, TomOskroba napisał:

WYSKUN wklej jaki DP instalowałeś ?

 

Z ciekawości przed chwilą nagrałem filmik jak to brzmi, jak widać na jałowym auto jest BEZGŁOŚNE natomiast co mnie BARDZO zaskoczyło to jest dość głośno ale tylko jak się na maxa wciśnie gaz, ale w środku auta tego NIE SŁYCHAĆ. Przypominam, że przy normalnej jeździe auto nie chodzi głośno WOGÓLE

 

 

A tu jazda z gazem w podłodze na 3 biegu w aucie, szyby zamknięte

 

 

natomiast tu 2 bieg gaz na maxa, wszystkie szyby otwarte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde. dźwięk jest konkretny ! u mnie na dedykowanej strumienicy był pogłos jakby ktoś walił blachą o blachę a na dodatek wszystko latało luźno. tu jest super ! 

bez wiochy. fajny pogłos :)

@bartez80

na pewno do Ciebie kiedyś się odezwę o DP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...