Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


jaro333

Rekomendowane odpowiedzi

Pytasz czy słszę pykanie przekaźnika , zabardzo nie wiem o co chodzi , a czy przyczyną tego falowania przy rozruchu moż być słaby akumulator , bo czasami piszczy trzy razy i jest znaczek na kompie , i to za niskie napiecie w chwili rozruchu przekłada sie na wariowanie sterownika?

Jeszcze jedno pytanie czy z tych logów bedzie widać ,że paliwo się cofa ? czy mam jeszcze to sprawdzić?

A jak sie w adaptacjach zmienia obroty :embarrassed:

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych temp. aku to podstawa :gwizdanie:

Z logów nie będzie widać, że paliwo się cofa - trzeba zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa, koszt kilka zł.

a obroty zwiększasz tak - vag/select/engine/login/12233/adaptacje/kanał 02 i zwiększasz wartość aż do uzyskania zadowalającej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Damcio 151.

Masz rację aku to podstawa, ale narazie kręci i tak z braku laku tak ten temat pomijam :> powiedz czy te logi na zimnym są do przyjęcia? bo dawki i kąt różnią się mocno od pomiarów na rozgrzanym , nie wiem czy tak ma być , czy trzeba coś poprawiać?

Jeszcze wrócę do tematu przekaźnika , czy świece żarowe są załączane w chwili rozruchu i później też? bo z twojego opisu tak zrozumiałem ,wydawało mi się zawsze, żetylko przez parę sekund po przekręceniu kluczyka, słyszę przekaźnik ale to jest chyba od świec od grzania płynu wiem że sa dwa stopnie załączania tych świec i te pykanie to może być ten własnie przekażnik, jeżeli nie mam racji to proszę o uświadomienie.

Dzięki za porady i proszę o więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawka, kąt itd. będą inne na zimnym i na rozgrzanym silniku :wink4:

świece załączają się różnie - tym steruje ECU ... podczas odpalania grzeją , po odpaleniu , ECU również je załącza , aby dogrzać silnik

świece od płynu też pobierają dużo prądu, więc alternator jest obciążony, ale ECU nie załączy ich jeżeli alternator będzie za bardzo obciążony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

To jeszcze podniosę obroty i zobacze czy coś się zmieni , sprawdzę czy paliwo sie cofa , jeżeli w logach nic nie widać strasznego to temat silnika zostawim , zajmę się innymi niedomaganiami ze strony stukającego magla i czyszczenie turbiny.

Mam jeszcze pytanko , czy w A4 1996 można zmienić żeby światła załączały sie automatycznie po odpaleniu silnika? jeżeli tak to podpowedz jak to sie robi lub podaj stronke lub jakis poradnik o adaptacjach w Vag.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...