sebastian_marat 0 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam, Panowie mam problem z A5 po lifcie, sterownik ABS wyrzuca mi błąd "sterownik zakodowany nieprawidłowo", kodowanie nie było raczej zmieniane. Objawy to: - nie da się wyłączyć ESP - nie działa Auto Hold - nie mogę zaadoptować położeń krańcowych w sterowniku maglownicy (podejrzewam że to przez ABS) Wrzucam zdjęcie wklejki, może ktoś coś pomoże, z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembu19 1 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 23.01.2017 o 21:02, sebastian_marat napisał: Witam, Panowie mam problem z A5 po lifcie, sterownik ABS wyrzuca mi błąd "sterownik zakodowany nieprawidłowo", kodowanie nie było raczej zmieniane. Objawy to: - nie da się wyłączyć ESP - nie działa Auto Hold - nie mogę zaadoptować położeń krańcowych w sterowniku maglownicy (podejrzewam że to przez ABS) Wrzucam zdjęcie wklejki, może ktoś coś pomoże, z góry dzięki. Może ktoś się bawił VCDS-em i źle powpisywał wartości. Trzeba by było sprawdzić, co tam jest poprzestawiane, bo może te opcje które nie działają są zdeaktywowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat 0 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Nikt się nie bawił kolego, nie działające funkcje wróciły, okazało się że spalony był bezpiecznik. Może ktoś zna temat tej adaptacji położeń krańcowych maglownicy? Czy to trzeba robić online w ASO bo za cholere nie chce to ruszyć wg procedury z wiki rosstech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Widać robisz coś nie tak, bez problemu ostatnio w polifcie robiłem tę "kalibrację". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat 0 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) A możesz mi opisać po kolei jak robiłeś? Na wiki jest że nastawy na zapłonie, a potem odpalić i kręcić. Reset w nastawach da się zrobić, ale po odpaleniu i kręceniu nic się nie dzieje, nic nie piszczy. Edytowane 21 Marca 2017 przez sebastian_marat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Na odpalonym silniku kierownica w lewo, potem w prawo. Pikanie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat 0 Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ale reset w nastawach robiłeś na odpalonym? U mnie można tylko na zapłonie, bo inaczej jest grupa nie dostępna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Chyba nie trzeba było robić resetu, po prostu kręcenie kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat 0 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 To ja jeżdzę tym samochodem od 4 miesięcy i cały czas kręcę kierownicą i jakoś do tej pory się nie nauczył pkt stopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się