Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 V6 BDV - Prośba o analizę logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że w regulaminie zrozumiałem, że w przypadku logów mogę założyć nowy temat. Co mnie cieszy ponieważ chciałbym aby powstał nowy temat dotyczący analizy logów w konkretnie tym silniku. 

Poranne klekotanie łańcuszka skłoniło mnie do analizy napinaczy. Udało mi się trochę zniwelować poranne odgłosy łańcuchów ale dalej nie wiem w jakim stanie sprawności są moje napinacze. Czytając natknąłem się na wiele wskazówek jak czytać logi na kanałach 090 & 093 ale w moim przypadku nie wiem czy są one ok. moja prośba do was:

Na biegu drugim:

http://vaglog.pl/log-060_090_093_A52Rf2u.html

Trzeci bieg: pierwsza próba (odjecie nogi z gazu bo nie mam gdzie wkręcić wyżej)
http://vaglog.pl/log-060_090_093_BZ9UJ.html

Trzeci bieg: Druga próba (odjecie nogi z gazu bo nie mam gdzie wkręcić wyżej)
http://vaglog.pl/log-060_090_093_31B6D.html

rozrząd robiony na blokady (listwa i blokada wału). Na razie jest sama benzyna. Gaz dopiero jak będę pewien napinaczy.
rano słyszę łańcuszek na zimnym przez chwilę w głowicy lewej od kierowcy. Podciśnienia wymienione oraz odmy czyste. Napinacz w tej lewej głowicy ma wymienione ślizgi ponieważ tamte były zjechane.

Bardzo proszę o ocenę logów. Czy napinacze pracują prawidłowo? Oraz na co tutaj się patrzy aby ocenić napinacze?


 

 

Opublikowano

Praca napinaczy jest jak najbardziej ok, co do ustawienia rozrządu to też myśle że jest do zaakceptowania, najlepiej jakby było jak najblizej zera w kanale 093 ale to zawsze sprawia dużo trudności żeby ustawić idealne dlatego -6 cf i -2 cf mysle że nie będzie powodować zadnych problemów.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za odpowiedz,

A w kanale 93 mam fakt -6 ale wcześniej przed dokonaniem logów było -5... czy to może oznaczać jakieś samoistne przestawienia się rozrządu?

Edytowane przez krzysztof-kosior1
Opublikowano

Roznica o 1 cf nie ma znaczenia, u mnie tez potrafi to sie zmienic w zaleznosci np. Od temp. Silnika.

Opublikowano

Uwaga Panowie :D

Powodem Błędu 17930 był zawieszony napinacz... występuje to wtedy kiedy sprężyna pod tłoczkiem (tym zaraz pod cewką czarną) źle osiądzie... dzięki testowi wyjść i sprawdzeniu systemu przez VAG udało mi się do tego dojśc. Wymiana cewki i poprawienie sprężyny na razie poskutkowało. Probłem był duży dlatego, że w vagu na błędach bank2 to ten od pasażera ! ! A podczas testu wyjść bank 2 o ten od kierowcy... nie wiem dlaczego tak... służę pomocą w razie pytań ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...