krzysztof-kosior1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Witam, Na wstępie pragnę zaznaczyć, że w regulaminie zrozumiałem, że w przypadku logów mogę założyć nowy temat. Co mnie cieszy ponieważ chciałbym aby powstał nowy temat dotyczący analizy logów w konkretnie tym silniku. Poranne klekotanie łańcuszka skłoniło mnie do analizy napinaczy. Udało mi się trochę zniwelować poranne odgłosy łańcuchów ale dalej nie wiem w jakim stanie sprawności są moje napinacze. Czytając natknąłem się na wiele wskazówek jak czytać logi na kanałach 090 & 093 ale w moim przypadku nie wiem czy są one ok. moja prośba do was: Na biegu drugim: http://vaglog.pl/log-060_090_093_A52Rf2u.html Trzeci bieg: pierwsza próba (odjecie nogi z gazu bo nie mam gdzie wkręcić wyżej)http://vaglog.pl/log-060_090_093_BZ9UJ.html Trzeci bieg: Druga próba (odjecie nogi z gazu bo nie mam gdzie wkręcić wyżej)http://vaglog.pl/log-060_090_093_31B6D.html rozrząd robiony na blokady (listwa i blokada wału). Na razie jest sama benzyna. Gaz dopiero jak będę pewien napinaczy. rano słyszę łańcuszek na zimnym przez chwilę w głowicy lewej od kierowcy. Podciśnienia wymienione oraz odmy czyste. Napinacz w tej lewej głowicy ma wymienione ślizgi ponieważ tamte były zjechane. Bardzo proszę o ocenę logów. Czy napinacze pracują prawidłowo? Oraz na co tutaj się patrzy aby ocenić napinacze?
Łukasz13 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Praca napinaczy jest jak najbardziej ok, co do ustawienia rozrządu to też myśle że jest do zaakceptowania, najlepiej jakby było jak najblizej zera w kanale 093 ale to zawsze sprawia dużo trudności żeby ustawić idealne dlatego -6 cf i -2 cf mysle że nie będzie powodować zadnych problemów.
krzysztof-kosior1 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Dziękuję za odpowiedz, A w kanale 93 mam fakt -6 ale wcześniej przed dokonaniem logów było -5... czy to może oznaczać jakieś samoistne przestawienia się rozrządu? Edytowane 25 Stycznia 2017 przez krzysztof-kosior1
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Roznica o 1 cf nie ma znaczenia, u mnie tez potrafi to sie zmienic w zaleznosci np. Od temp. Silnika.
krzysztof-kosior1 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 Witam, Czy dobrze poznaje po tych logach: http://vaglog.pl/log-060_090_093_J2be9.html ... że napinacz banku2 nie działa? Przed reklamacją muszę być pewien
krzysztof-kosior1 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 Uwaga Panowie Powodem Błędu 17930 był zawieszony napinacz... występuje to wtedy kiedy sprężyna pod tłoczkiem (tym zaraz pod cewką czarną) źle osiądzie... dzięki testowi wyjść i sprawdzeniu systemu przez VAG udało mi się do tego dojśc. Wymiana cewki i poprawienie sprężyny na razie poskutkowało. Probłem był duży dlatego, że w vagu na błędach bank2 to ten od pasażera ! ! A podczas testu wyjść bank 2 o ten od kierowcy... nie wiem dlaczego tak... służę pomocą w razie pytań
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się