Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam audi a4 2.5 tdi 1999 rok i na zimnym silniku mam problem z paleniem musze pokrecic tak około 10 sekund aby zapalil jak jest mróz a jak jest ciepły to ok pali pomózcie

Opublikowano

sprawdź akumulator :wink4:

Opublikowano

kupiłem nowy

juz [br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 21:47_________________________________________________mam nowy i jest troszke lepiej

Opublikowano

a świece sprawdzałeś ??

Opublikowano

na moje świece zarowe masz do wymiany i kazdy ci to powie.

Opublikowano

jakie Swiece polecacie

zdecydowanie NGK :good:

np info z forum

Wiyam

a oto moja rada......

Ptrzebne materiały: żarówka 12V z dwoma przewodami o długości 1mb

jeden z przewdów podłączamy do +AKU drugi do świecy.....( po uprzednim zdjęciu przewodu zasilającego)

jeżeli świeczka jest sprawna żarówka zaświeci

[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 22:00_________________________________________________

Opublikowano

najlepiej wykrecic swiece i sprawdzic podlaczajac na krotko pod aku... po 3-5s powinny sie zaswiecic :decayed:

ja kupowalem BERU nr 0 100 226 338 po 35zl/szt[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 22:59_________________________________________________dokladnie od tego kolesia...

http://allegro.pl/item518474744_swiece_zarowe_beru_vw_audi_skoda_2_5tdi_4_0tdi.html

ale masz tez tansze...

http://allegro.pl/item513837347_swiece_zarowe_audi_seat_skoda_vw_2_5_tdi_beru.html

Opublikowano

ani nie świece, ani nie akumulator.

V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia.

przyczyną problemów z rozruchem jest na 95% jest źle ustawiony statyczny kąt wtrysku. zaloguj 004BS na rozgrzanym silniku.

Opublikowano

V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia.

kazdy diesel odpali przy spalonych swiecach pod warunkiem ze ma dobra kompresje... :cool1:

ja u siebie mialem 5 spalonych swieczek i po 3 obrotach chodzil ale nie na wszystkie gary... dopiero po jakis 2-3 sek pracowal rownomiernie... a skoro kolega pisze ze na cieplym silniku jest ok to wina nie lezy w kacie wtrysku :hi:

Opublikowano

V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia.

kazdy diesel odpali przy spalonych swiecach pod warunkiem ze ma dobra kompresje... :cool1:

ja u siebie mialem 5 spalonych swieczek i po 3 obrotach chodzil ale nie na wszystkie gary... dopiero po jakis 2-3 sek pracowal rownomiernie... a skoro kolega pisze ze na cieplym silniku jest ok to wina nie lezy w kacie wtrysku :hi:

wybacz, lecz jesteś w błędzie.

encyklopedycznym przykładem źle ustawionego kąta wtrysku jest problem z rozruchem zimnego silnika [np.: po nocy]. po takim rozruchu silnik będzie już uruchamiać normalnie - aż do chwili, gdy temp. płynu chłodzącego spadnie do takiego poziomu, że nastawnik będzie musiał ponownie osiągnąć wartość, jaka jest dla niego niedostępna z uwagi na złe ustawienie kąta.

zaloguj 004 od chwili rozruchu, aż do uzyskania 70*C - zobaczysz jak aktywnie przemieszcza się nastawnik. wówczas wystarczy sobie wyobrazić, co stanie się, gdy przemieścić się on nie będzie mógł.

na ciepłym silniku jest OK, gdyż wyższa temp. płynu powoduje, że mapa ustawia nastawnik bliżej ATDC [n.OT / za GZP], co jest dla nastawnika zazwyczaj dostępne.

Opublikowano

nie znam sie na tym za bardzo jak ten kat ustawic trzeba podpiac pod komputer[br]Dopisany: 04 Styczeń 2009, 17:09_________________________________________________dzieki za porady jednak to były swiece teraz spoko pali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...