Gość ciasny Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Mam audi a4 2.5 tdi 1999 rok i na zimnym silniku mam problem z paleniem musze pokrecic tak około 10 sekund aby zapalil jak jest mróz a jak jest ciepły to ok pali pomózcie
Gość ciasny Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 kupiłem nowy juz [br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 21:47_________________________________________________mam nowy i jest troszke lepiej
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 na moje świece zarowe masz do wymiany i kazdy ci to powie.
Madas Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 jakie Swiece polecacie zdecydowanie NGK np info z forum Wiyam a oto moja rada...... Ptrzebne materiały: żarówka 12V z dwoma przewodami o długości 1mb jeden z przewdów podłączamy do +AKU drugi do świecy.....( po uprzednim zdjęciu przewodu zasilającego) jeżeli świeczka jest sprawna żarówka zaświeci [br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 22:00_________________________________________________
nike21 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 najlepiej wykrecic swiece i sprawdzic podlaczajac na krotko pod aku... po 3-5s powinny sie zaswiecic ja kupowalem BERU nr 0 100 226 338 po 35zl/szt[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 22:59_________________________________________________dokladnie od tego kolesia... http://allegro.pl/item518474744_swiece_zarowe_beru_vw_audi_skoda_2_5tdi_4_0tdi.html ale masz tez tansze... http://allegro.pl/item513837347_swiece_zarowe_audi_seat_skoda_vw_2_5_tdi_beru.html
meszrum Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 ani nie świece, ani nie akumulator. V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia. przyczyną problemów z rozruchem jest na 95% jest źle ustawiony statyczny kąt wtrysku. zaloguj 004BS na rozgrzanym silniku.
nike21 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia. kazdy diesel odpali przy spalonych swiecach pod warunkiem ze ma dobra kompresje... ja u siebie mialem 5 spalonych swieczek i po 3 obrotach chodzil ale nie na wszystkie gary... dopiero po jakis 2-3 sek pracowal rownomiernie... a skoro kolega pisze ze na cieplym silniku jest ok to wina nie lezy w kacie wtrysku
meszrum Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 V6 uruchomi przy wszystkich spalonych świecach bez kręcenia. kazdy diesel odpali przy spalonych swiecach pod warunkiem ze ma dobra kompresje... ja u siebie mialem 5 spalonych swieczek i po 3 obrotach chodzil ale nie na wszystkie gary... dopiero po jakis 2-3 sek pracowal rownomiernie... a skoro kolega pisze ze na cieplym silniku jest ok to wina nie lezy w kacie wtrysku wybacz, lecz jesteś w błędzie. encyklopedycznym przykładem źle ustawionego kąta wtrysku jest problem z rozruchem zimnego silnika [np.: po nocy]. po takim rozruchu silnik będzie już uruchamiać normalnie - aż do chwili, gdy temp. płynu chłodzącego spadnie do takiego poziomu, że nastawnik będzie musiał ponownie osiągnąć wartość, jaka jest dla niego niedostępna z uwagi na złe ustawienie kąta. zaloguj 004 od chwili rozruchu, aż do uzyskania 70*C - zobaczysz jak aktywnie przemieszcza się nastawnik. wówczas wystarczy sobie wyobrazić, co stanie się, gdy przemieścić się on nie będzie mógł. na ciepłym silniku jest OK, gdyż wyższa temp. płynu powoduje, że mapa ustawia nastawnik bliżej ATDC [n.OT / za GZP], co jest dla nastawnika zazwyczaj dostępne.
Gość ciasny Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 nie znam sie na tym za bardzo jak ten kat ustawic trzeba podpiac pod komputer[br]Dopisany: 04 Styczeń 2009, 17:09_________________________________________________dzieki za porady jednak to były swiece teraz spoko pali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się