Brdm 2 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Według ETKI numer bagnetu dla silnika BPW to 038115611G, Numer jaki mam wybity na bagnecie to 038115611K. Który numer jest prawidłowy ? Może ktoś sprawdzić u siebie jaki ma numer bagnet w silniku BPW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 prawidłowy nr bagnetu do BPW 2007 czyli z wałkami napędzanymi zębatkami, to 038115611K który wycofano w 2007 roku i zastąpiono 038115611L. 038115611G stosowany jest do BPW z 2005, wałkami napędzanymi łańcuchem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brdm 2 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) mój błąd za mało szczegółów podałem BPW z 2005roku. Czyli powinien być z tego co piszesz 038115611G Hmm tylko dlaczego jest 038115611GK. Mogę to jakoś sprawdzić po oznaczeniu silnika czy coś ? Edytowane 2 Lipca 2017 przez Brdm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dnia 26.01.2017 o 22:11, Brdm napisał: Numer jaki mam wybity na bagnecie to 038115611K. Dnia 27.01.2017 o 07:16, Musashi napisał: prawidłowy nr bagnetu do BPW 2007 czyli z wałkami napędzanymi zębatkami, to 038115611K Dnia 27.01.2017 o 14:45, Brdm napisał: mój błąd za mało szczegółów podałem BPW z 2005roku z automatem. Czyli powinien być z tego co piszesz 038115611G Hmm tylko dlaczego jest 038115611GK. w profilu masz rok prod auta 2007. skąd wiesz że nie został zmieniony silnik, lub nie została wykonana modernizacja wałków na zębatkowe? niestety aktualnie nawet po VIN tego nie sprawdzisz. wejdź do kanału i poszukaj nr katalogowego miski oleju. może coś się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brdm 2 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) No wychodzi na to że silnik był wymieniony ... i numer bagnetu taki jaki jest teraz. Dzięki ! Edytowane 2 Lipca 2017 przez Brdm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 16 minut temu, Brdm napisał: No jeden jest z 2007 a drugi z 2005... No wychodzi na to że silnik był wymieniony ... i numer bagnetu taki jaki jest teraz. Dzięki ! nie ważne ile ich tam masz, ważne aby zadając pytanie być precyzyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 no to teraz pytanie czy jakkolwiek idzie sprawdzić czy silnik był wymieniany? ja miałem bagnet o końcówce T a wczoraj zakupiłem po VIN EA jest krótszy. Mam BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 z boku bloku jest kod silnika, istotne są odpowiedzi: 1. jaki silnik to jedno, 2. jaka miska 3. czy są wałki czy ktoś je może już usunął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Musashi napisał: z boku bloku jest kod silnika, istotne są odpowiedzi: 1. jaki silnik to jedno, 2. jaka miska 3. czy są wałki czy ktoś je może już usunął silnik BRD kod poproszę mechanika by odczytal bo chyba sam nie podołam..? miska hmm 03G 103 603 AH walki sa Edytowane 3 Marca 2017 przez Karasik2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Te bagnety w BPW to jakaś kpina.Nie widać dobrze stanu oleju-czarny olej na czarnym cieniutkim bagnecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 wiem mam to samo masakra na szmatce kleks a bagnet wkładam i wyciągam po 10 razy! a szczyt wszystkiego bylo ze miałem w BRD za długi ! Zakpiłem krotszy w aso po vinie ... ale tez czarny jest ... Skoro wymieniali w 2009 to juz mogli by dsc srebrny np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 wszystkie bagnety z 2.0 tdi 16V pd to kpina. do tego durne kulki które zgarniają olej z brzegów rurki bagnetu, przez co zwykle pokazuje że oleju jest więcej niż w rzeczywistości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się