miras86 0 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Mam uszkodzony blok moim 2.0tdi BPW, zdecydowałem się na jego wymianę, pęknięcie powstałe (ok 5cm długości) znajduje się od strony rozrządu na śrubie mocującej głowicę, prawdopodobnie podczas poprzednich napraw nie został oczyszczony otwór śruby co w efekcie doprowadziło do rozsadzenia bloku w momencie dokręcania głowicy. Po odwiedzeniu miejscowych "szrotów" okazało się ze mają na jednym z nich niedaleko mnie takowy blok ale od wersji BMN, czy ten blok znacząco różni się od mojego, wyczytałem ze różnicą były tylko w zastosowaniu większego turbo itp., czy aby na pewno, i nie wiem czy w tym bloku będą znajdowały się nagwintowane otwory pod wałki wyrównoważające, bo o tym gdzieś wyczytałem że może ich nie być tzn. są ale tylko same otwory bez gwintów. Czy posiada ktoś z Was może taki bloki mógł by mi udzielić więcej info. z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Edytowane 27 Stycznia 2017 przez miras86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Na Twoim miejscu kupił bym słupek od AVF-a ( 1,9 tdi najlepiej jeszcze w jakimś angliku z rozsądnym przebiegiem ) , pasuje praktycznie p&p mechanicznie , uzbrajasz go w swój osprzęt, jak masz jeszcze DPF-a to jedziesz z nim na skup i robisz program pod ten setup I wreszcie będziesz miał bezawaryjne auto Tutaj masz temat o swapie BPW na AVF-a : Edytowane 28 Stycznia 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras86 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Dzięki wielkie za odpowiedz Pomyślę i rozejrzę się gdzieś za jakimś AVF-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 a odnośnie pytania. przede wszystkim nie posadzisz głowicy z 8V na bloku z 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Bpw ma czujnik poł.walu korbowego w bloku, natomiast bmn we flanszy uszczelniacza tylnego wału i są inne wtyczki z tego co kojarzę... Szukaj słupka z 1.9 lub samego bloku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras86 0 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Trochę dawno temu to było, temat już rozwiązany. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, w ostateczności znalazłem blok w fajnym stanie i dobrej cenie od innego BPW, po przełożeniu klamotów wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras86 0 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 W dniu 28.09.2018 o 02:37, miras86 napisał: Trochę dawno temu to było, temat już rozwiązany. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, w ostateczności znalazłem blok w fajnym stanie i dobrej cenie od innego BPW, po przełożeniu klamotów wszystko ok. Ponownie pojawiły się problemy z BPW , pęknięciu uległa podpora wału w bloku oraz wał korbowy, finalnie BPW zastąpiony został słupkiem ASZ, po przekładce miski olejowej, pompek, pokrywy głowicy, przerobieniu smoka pompy oleju i przełożeniu reszty osprzętu, sprawuje się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się