fcunited Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witan serdecznie. W moim aucie prawdopodbnie padł lub pada MEC co ovjawia sie tym ze światła pozycyjne po wyjeciu kluczyka zapalają sie. Jestem zmuszony za każdym razem zrzucać kleme akumulatora by ten nie padł. Numer mojego MEC 8E0907279E Chce kupić i juz mam na oku taki sam moduł. Jedne co mnie interesje to czy moge go tylko wymienić czy musze go kodować? niestety na forum inw całym internecie jest bardzo mało informacji jak to z tym jest. Prosze o pomoc e wyjaśnieniu tej kwestii oraz opisaniu samego kodowania. Co, gdzie i jak wpisać w VAG. Pozdrawiam. 1
koloboro Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 zobacz jakie masz teraz kodowanie i takie samo ustaw w nowym MCE 1
fcunited Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 2 minuty temu, koloboro napisał: zobacz jakie masz teraz kodowanie i takie samo ustaw w nowym MCE Rozumiec przez to zeby odpalic vag. Grupa 09 coodines i pospisywac wartosci albo jak ?
koloboro Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 zrob najlepiej zdjecie po wybraniu 09 pozycja soft coding cie interesuje
wrclaguna Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 47 minut temu, fcunited napisał: Witan serdecznie. W moim aucie prawdopodbnie padł lub pada MEC co ovjawia sie tym ze światła pozycyjne po wyjeciu kluczyka zapalają sie. Jestem zmuszony za każdym razem zrzucać kleme akumulatora by ten nie padł. Numer mojego MEC 8E0907279E Chce kupić i juz mam na oku taki sam moduł. Jedne co mnie interesje to czy moge go tylko wymienić czy musze go kodować? niestety na forum inw całym internecie jest bardzo mało informacji jak to z tym jest. Prosze o pomoc e wyjaśnieniu tej kwestii oraz opisaniu samego kodowania. Co, gdzie i jak wpisać w VAG. Pozdrawiam. Kodowanie modułu MCE w nadwoziu B60?xxx: Czujnik światła 0 – brak 1 – zainstalowany0x?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany0xx?x: Reflektory 0 – Halogenowe 1 – Ksenonowe0xxx?: Kraj 1 – Reszta Świata 2 – Kraje skandynawskie (automatyczne włączanie świateł po zapłonie) 3 – USA 4 – Canada MCE 09 ---> Adaptation 10 ---> Kanał 081: Aby rozpocząć proces Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) zapisać 46992 jako nową wartość.
fcunited Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 3 godziny temu, koloboro napisał: zrob najlepiej zdjecie po wybraniu 09 pozycja soft coding cie interesuje VAG Number 8E0 907 279E Soft coding 00001 Shop WSC 43745 Component int. Lastmodul RDW 0305 Spisane z VAG. Jak pozniej tego nowego zakodowac i co gdzie wpisac ? Mam zwykle H7, brak haka, czujnik swiatla tylko taki ze przeciwmglowe przednie sie odpalaja przy otwarciu/zamknieciu auta jak jest ciemno.
koloboro Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 soft vag-com, vcds łączysz się z sterownikiem MCE 09 następnie klikasz coding-07 i wpisujesz swoje kodowanie czyli 00001 zatwierdzasz i w okienku soft coding powinno pojawić się nowe twoje kodowanie.
fcunited Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 EDIT 01.02.2017: Dobrałem się do owego modułu i o to co zastałem: Jak widać na zdjęciu schowka kierowcy pianka była cała mokra, prawdopodobnie od płynu ze spryskiwaczy - kolor niebieskawy. Skąd ten wyciek ? Zrzuciłem osłone nad kola, żeby coś tam dojrzeć i nic, w środku nad modułem też sucho. Dodam że tapicerka pod podnóżkiem też jest wilgotna, za to pod nią już nie aż tak bardzo. Moduł komfortu suchy na około jak i na górze skrzynki. Narazie moduł leży nad kaloryferem i tak parę dni będzie się suszyć, ale zastanawiam się czy ma to sens skoro jeden z pinów jest spalony. Kolejna ważna sprawa to skąd ta woda/płyn do spryskiwaczy w kabinie ?
salamon Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Woda prawdopodobnie z podszybia zatkane lub częściowo przytkane odpływy i zgromadzona woda dostaje się do środka
fcunited Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Demontaż i czyszczenie podszybia ma się rozumieć. A co z tym modułem zrobić? Wysuszyć, założyć i zobaczyć o co cho ?
salamon Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) To jest loteria.Wysusz załóż sprawdż błędy,ale będzie raczej do wymiany Edytowane 1 Lutego 2017 przez salamon
koloboro Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Należy go umyć wodą destylowana potem dokladnie wysuszyć. Następnie inspekcja uszkodzeń. Naprawa uszkodzeń. I powinien działać. Samo suszenie nic nie da.
fcunited Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) jak dla takiego laika jak ja | Następnie inspekcja uszkodzeń. Naprawa uszkodzeń. | nic mi nie mówi, więc chyba jednak zamówie na ebayu sprawny ale używany i zakoduje A w między czasie sprawdze te kanaliki odpływowe w podszybiu kanaliki i miejsca karoserii przy nich oczyszczone, woda ścieka normalnie, przy okazji jestem w mega szoku, że taka błahostka spowodowała tak duża katastrofę w Aucie. Zawsze czy to otwierając maske czy nie czyściłem te miejsce z patyków, i całego syfu który się nagromadza. Dla pewności najpierw wsadzałem drut o długości 50cm a potem normalny szlauch typu do spuszczania płynu chłodniczego i innych takich Moduł się suszy, w piątek go przemyje tą wodą destylowaną i w sobotę zamontuję i zobaczymy co i jak. Oby było dobrze. Wkońcu to "Przewaga dzięki technice" EDIT 5.02 : Wyciek do auta zlokalizowany- uszczelka pod ECU się zsuneła i zostawiła dość pokaźną dziure, Całość postawiłem na mase uszczelniającą (bez dodatku silikonu), i już jest sucho na kablach i MEC. Sam moduł porządnie suszyłem prze 3 dni + czyszczenie wodą destylowaną i spirtytusem Lampki się nie świecą, i oby jak najdłużej. Dziękuje za pomoc i do następnego, pozdrówki Panowie i Panie ! Edytowane 5 Lutego 2017 przez fcunited
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się