Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Egr, zawór n75 czy turbina


Piko94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jako iż nie znam się za dobrze na mechanice to mam do was pytanie, podczas jazdy gdy wcisne gaz do końca powyżej 2,5 tys obrotów zaczyna hamować samochód tzn tak jakby puszczać gaz i za chwilę znów go dodawać takie jakby szarpanie, zauważyłem też że gdy stopniowo powoli wciskam gaz to osiągnę większą prędkość i obroty, ale i tak później zaczyna robić się to samo, chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś miał taki przypadek albo spotkał się z czymś takim, silnik to 1.9 tdi 90km bez żadnych modòw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, z tym że w moim przypadku jak poczuję, że auto zaczyna hamować to jednocześnie wpada w notlauf i nie idzie dalej przyspieszać. Masz jakieś błędy na VAGu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mam podobnie, jedyne roznice sa takie, ze jak nadal trzymam gaz do oporu to za chwile znowu przyspiesza jak rakieta, potem znowu muli i znowu przyspiesza i tak w kolko i ciagnie tak do 180 i dalej z przerwami. Druga roznica jest taka ze nie zawsze to robi.. Rano potrafi tak cudowac, a wieczorem leci bez zadnych przerw. Weze podcisnienia wymienilem, wszystkie filtry rowniez. Silnik afn 98'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam przeczytac dokladnie ten temat na forum golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=563633

co prawda inny kod silnika ale to nadal 1.9 tdi i zasada ta sama
szczegolowy opis gdzie szukac w przypadku problemow z doladowaniem, sam aktualnie to przerabiam i ide po kolei, teraz bede zmienial gruszke

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie do konca ta sama, zalezy jaki kod silnika bo duzo silnikow 90km nie mialo vnt tylko wg wiec zupelnie odwrotna zasada sterowania turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... najlepiej podpiąć komputer i zobaczyć jakie są błędy.. (o wykonaniu logów nie wspominając)

Ja mam 90KM i mam zmienną geometrię, u mnie to ona była odpowiedzialna za tzw. hamowanie...

A to hamowanie to nic innego jak przechodzenie silnika w stan awaryjny.. zmienna geometria stoi i podczas przyśpieszania turbo wkręca się na takie obroty że załącza się tryb awaryjny, jakby nie to, to wirnik wchodziłby na takie obroty że by wyskoczył z turba :)

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...